Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Sqz | 2011-05-17 21:41 | |
![]() | - eller hva med ensliges husholdninger? | |
| Sqz | 2011-05-17 21:42 | |
![]() | Kanskje bunad kontra drakt? | |
| Sqz | 2011-05-17 21:42 | |
![]() | Søren også - jeg står jo fortsatt på 50 innlegg... Haha! | |
| Sqz | 2011-05-17 21:43 | |
![]() | Nei, her knallet det til med 51 - så da blir dette det femtiandre. Nærmer seg med andre ord medalje med stormskritt:) | |
| Sqz | 2011-05-17 21:44 | |
![]() | Slikt å gjøre - slikt å føre... | |
| LaBarca | 2011-05-17 21:47 | |
![]() | harry - gå inn på "Min side". Der vil du finne din egen medaljeoversikt. | |
| LaBarca | 2011-05-17 21:48 | |
![]() | Gripende tema? Hva med å diskutere "Huset ved moskeen" av Kader Abdalah. Evt. bruk av botox på småunger. www.dagbladet.no/201.../1 6565395/ | |
| Birkeball | 2011-05-17 22:01 | |
![]() | Sqz: Her er en link som definitivt er relevant for deg. Legg spesielt merke til det som står om "bumping". www.ordspill.no/foru...#l astreply | |
| Sqz | 2011-05-17 22:08 | |
![]() | Birkeball - jeg beklager at jeg tok en smule av her inne. Visste ikke at de reglene fantes. Har bare lest div. tråder og innlegg - og dessverre ikke oppfattet dette som et seriøst diskusjonsforum i det hele tatt... | |
| Sinabelle | 2011-05-17 22:50 | |
![]() | Av og til hadde det vært best uten forum i det hele tatt. | |
| tinkerbell | 2011-05-17 22:51 | |
![]() | legger og inn en tråd her! (med tanke på medalje en gang i fremtiden) Enig - det detter litt kjipe forumsoverskrifter og meldinger.. La det så være. Kjekt at folk mener ting, har tanker om ting, det er så fint Kjekk lesing - hat, eller elsk, eller skru av... som ofte er! en tanke fra en som ikke mener så mye | |
| tombola | 2011-05-18 00:59 | |
![]() | apropos, om rettskriving og tegnsetting er det minst interessante i Forumet, har denne plassen likevel en misjon ... Og til harry: skal det ikke egentlig være et lite mellomrom før de tre prikkene dine? | |
| blowing - Ikke medlem lenger | 2011-05-18 01:08 | |
![]() | ja for ordlisten er jo helt på tryne | |
| harry | 2011-05-18 06:23 | |
![]() | Har sjekket det med "medaljene". De er jo der alt fra starten, men mangler farge, ikke sant? Sjekket det med de tre punktumene også: Mellomrom foran når de står i en parentes for å markere noe utelatt fra sitater (...) , men ikke mellomrom når de alene avslutter setning. Jeg slutter med dette nå, da jeg synes medaljene er penest i hvitt. | |
| Kirsti | 2011-05-18 13:14 | |
![]() | Sorry, vet dette er en total avsporing, men det du sier om mellomrom og ellipse (tre prikker) stemmer ikke, harry. Reglene er fint forklart her: www.korrekturavdelin...ll ipse.htm | |
| Valpen | 2011-05-18 13:36 | |
![]() | Om det i denne tråden ikke det ble så mye diskusjon om mitt utgangspunkt nemlig at Forum ikke lenger er det det var, noe jeg beklager, så har noen av dere fått gitt uttrykk for mye annet rart som gjerne kalles avsporing. Bare en har hatt folkeskikk nok til å beklage det... nemlig damen over. En medalje til henne! | |
| tombola | 2011-05-18 22:10 | |
![]() | En medalje fra meg også! Men ikke på grunn av beklagelse. Når Kirsti byr på litt kunnskap, som ikke er veldig viktig - men knapt noen på Ordspill fullt ut behersker - synes jeg likevel det er mer enn akseptabelt med "avsporinger". Jeg er enig i Valpens innledningsbekymringer, men slår gjerne et slag for avsporingene når en god anledningen byr seg. Hva er et liv uten avsporinger. parenteser og sideblikk? | |
| Snømannen | 2011-05-18 23:44 | |
![]() | De fleste innlegg i forum er enten avsporing eller avføring. Jeg er helt enig i at det er morsommere å følge tråder der folk forsøker å diskutere noe litt viktig og prøver å være litt seriøse og litt saklige (men humoristisk sans er lov). Det jeg reagerer mest på er tråder som ikke er annet enn pludring. (Det er slik pludring jeg tror twitter og facebook oppfordrer til.) Var f eks sjeleglad over at ingen startet tråden "i dag er det 18. mai" i dag. Eller: "jeg har spist middag hva har du spist" eller " jeg har vært på do". Og av en eller annen merkelig grunn skal folk følge opp. Nei forresten folk som lager tråder ala "hvordan starter jeg et spill?", "Finnes det highscorelister her?" eller "hva er elefantmedaljen?" irriterer om mulig enda mer. | |
| gompedyret | 2011-05-19 02:53 | |
![]() | Med tre år på baken som ordspiller er det min bestemte oppfatning at forumet her sjeldent eller aldri har vært "hva det engang var". | |
| gunda | 2011-05-19 15:53 | |
![]() | Jeg mangler bare èn medalje nå -gjett hvilken... | |