Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Snømannen | 2011-06-16 19:34 | |
![]() | Selvfølgelig er ikke alle som har et bilmerke like. Men at det finnes målbare forskjeller mellom "den typiske eieren" av ulike merker er jeg ganske sikker på. Husker jeg var i hjemmevernet. Da var det en som jobbet i reklamebransjen som omtrent kunne gjenfortelle hele livshistorien min bare ut i fra hva slags bil jeg hadde. Å du har en sånn? Det er mennesker som skulle ønske de hadde en bmw eller en mercedes som har den bilen. Da er sikkert de andre valgene du gjør omtrent i samme gata. Da liker du sånn og sånn og foretrekker det og det osv. Skummelt egentlig hva reklamemennesker vet om oss andre. Tenk om reklamemenneskene hadde jobbet for en bedre verden i stedet. | |
| Happy4You | 2011-06-16 20:14 | |
![]() | det var jo egentlig det jeg mente :)... men det var jo egentlig bare en advarsel over at pass på fartsgrensen :) og det gjelder alle!!!!!!!!! | |
| renegade | 2011-06-16 22:04 | |
![]() | Tja, fartsgrensen. Synes det er mange andre ting som også bør fokuseres på. Ikke kjøre påvirket feks, ikke sette ut dumme gule 50 skilt i hytt og pine for så å la de stå hele natta slik at halvparten mister respekten for dem og skaper farlige forbikjøringssituasjoner, lavpanna syklister på motorveier eller som hiver seg ut i sebraen, folk som panisk kjører 70 på nåla når skiltet viser 70 og bilen faktisk går i 62, bilister som ikke makter å lage flyt i trafikken og blinker for sent eller føler at bilen omtrent må stå stille før dem svinger av veien, mangel på kunnskap om vikeplikt og rundkjøringer og ikke minst hvor dårlig småbilister leser oss yrkessjåfører O S V ! Skal si deg en ting om fartsgrensa. Den er til tiden ALT FOR LAV. Det finnes et utall 70 soner i dette landet som lett kunne vært 80 eller til og med 90. Disse veiene finner en utenfor tettbebygde strøk og er så oversiktelig at en nesten sovner. (ja, noen sovner faktisk også) Disse lave fartsgrensene danner kø og derav farlige situasjoner. Når det er sagt så repekter alltid 40-60 soner i tettbebygde strøk. | |
| renegade | 2011-06-16 22:05 | |
![]() | *respekter skulle det være | |
| Omar | 2011-06-16 23:59 | |
![]() | ha ha ha:-) renegade, den var fin.. har faktisk en nabo som har en isetta.. Jeg hadde en 525i:-) | |
| renegade | 2011-06-17 02:09 | |
![]() | =D | |
| tommensgirl | 2011-06-17 14:54 | |
![]() | :) | |
| torillhs | 2011-06-17 17:00 | |
![]() | Jeg har en BMW 540 .. liker å kjøre den i Tyskland! :-) | |