Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| lenep | 2011-06-14 22:26 | |
![]() | å! så det er her jeg kan ta ut all aggresjonen min! Vanligvis banner jeg og snakker stygt bare mens jeg sover, men dette kan jo bli enda artigere :) | |
| Happy4You | 2011-06-14 22:46 | |
![]() | hm.. trur ikke det :P | |
| akric | 2011-06-15 02:30 | |
![]() | Joda, Valpen, man kan jo ignorere, men jeg tenker at man har et ansvar for å si i fra på vegne av dem som ikke har så lett for å ta igjen. For eksempel begynte sønnen min å spille her som tiåring, og han hadde nok blitt veldig lei seg om han fikk de kommentarene jeg fikk den gangen jeg opplevde dette. Poenget er at de (få) som holder på sånn, ikke vet hvem de rammer, og noen er mer sårbare enn andre. Derfor er det litt lettvint å si at alle bare kan heve seg over sånt. Synes alle skal si ifra, selv om man kanskje ikke selv tar det så ille opp. | |
| Snømannen | 2011-06-15 10:47 | |
![]() | Det var fordi jeg ignorerte deg at du sluttet å slenge dritt? | |
| Duppedingser | 2011-06-15 12:15 | |
![]() | Korleis skal ein takla spydige spelevertar på ordspeltreff då? Berre slik at eg veit dersom eg tek meg ein tur innom... | |
| nalo | 2011-06-15 12:55 | |
![]() | Spelevertar på ordspilltreff skal du takla på same måte som du taklar andre på ordspilltreff. Trur ikkje vertane har noko mandat ute i det fri. | |
| Torill | 2011-06-15 22:50 | |
![]() | Duppedingser, du kan rapportere til meg! Vi ses i Bergen! | |