Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-07-06 15:12 | |
![]() | Jeg har en 6. sans. Den 6. sansen min er alltid morderisk innstilt. En virkelig ond sans. Å drepe er galt, men må man så må man liksom. Jeg stiller inn den 6., og går kaldblodig til verks. Det er brunsneglene som må lide. Alle andre går fri. Nei, det er ikke noe paranormalt over det. Reinspikka fakta. | |
| gompedyret | 2011-07-06 17:58 | |
![]() | AaseB: Det er da slett ikke alle som ønsker å utelukke synsing. Den eventuelle sannhetsgehalten for de fleste paranormale fenomener koker ofte ned til nettopp det. Og fordi mange er tilbøyelige til å akseptere synsing som bevis, særlig om de ønsker å tro på det, legger dette veien åpen for både bajaseri, feilslutninger og svindel i stor skala. Jeg avfeide ikke _synspunktene_ dine, AaseB*. Jeg forklarte derimot hvorfor retorikken du brukte har en misforstått og/eller direkte feil basis. Grunnen til det er at det er veldig vanlig å bruke denne typen stråmann for å fremstille vitenskap i et mindre heldig lys. Du har masse vettugt å komme med, derfor syntes jeg det var unødvendig å bygge opp poenget ditt på den måten. Vi er dog enige i at forskning burde skje med et åpent sinn. Bare ikke så åpent at man glemmer å være kritisk. *Med mindre du virkelig mener at "vitenskapen" tror den har kommet til bunns i alt. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-08-20 00:35 | |
![]() | Vi gratulerer Elisabeth med seieren og med tittelen Verdens mest synske 2011 ! :-) | |
| Smartgirl | 2011-08-20 01:10 | |
![]() | Jeg jobbet en gang i et spøkeseshus. Nesten alle som jobba der opplevde ulike rare, uforklarlige ting. | |
| Boubou | 2011-08-21 15:00 | |
![]() | Siden trøden nå har blitt bumpet... Jeg er en sånn åpen liten idealist som tror at om noen virkelig har evner som synske eller varme hender eller ser engler (niark,niark) så vil de ikke bruke evnene til å tjene penger. Omtrent like naivt som å tro at de som har fått skjønnhetens gave i stedet for vett, ikke vil prøve å tjene penger på utseendet sitt. Og hvorfor skulle det liksom være galt? Men, spøk til side, man skal være litt forsiktig. Mor til en kalsssevennine av min datter snakker åpent om "den lille gutten i trappa hjemme", "de sinte menneskene som har bodd her før" etc, og datteren er jo helt skrudd, stakkar. Hjelper ikke noe særlig i forhold til venner heller. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-08-21 17:57 | |
![]() | Boubou, problemet for de som har paranormale evner og ønsker bruke disse på heltid med å hjelpe andre er jo at de må ha en inntekt for å overleve, eller så kan man jo gjøre som snåsamannen, ha jobb ved siden av healingen og jobbe med å heale folk på ettermiddagen/kvelden etter arbeidstid, men problemet er jo da at man tar av sin egen fritid og vips så sitter man der og er 85 år og innser at man skulle kanskje gjort noe mer i livet....., likevel all ære til Snåsamannen som jo sikkert har hatt og har et rikt jordisk liv. | |
| Snømannen | 2011-08-21 20:16 | |
![]() | Vitenskapen er et tau med bare en ende. Hvis det finnes mennesker med en 6. sans er det vel bare å legge ned Norsk Tipping? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-08-21 23:59 | |
![]() | Snømannen: Om folk kunne løfte 10 tonn så trengte man ikke bruke traktorer, hjullastere, gravemaskiner, heisekraner, trucker og etc. div. slike løftegreieannordningsmask iner .... :-0 | |
| Snømannen | 2011-08-22 15:10 | |
![]() | Og om folk hadde bein hadde vi ikke trengt heiser. | |