Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 657 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kuami | 2011-08-16 21:49 | |
![]() | Har ikke tatt testen, men vært og stemt idag likevel! | |
| Happy4You | 2011-08-16 21:57 | |
![]() | jeg tok testen :o... og jeg fikk VENSTRE :O! men et spørsmål (som sikkert er lokalt) "Bør Svartskog Bli Et Utbyggningsfelt" | |
| Boubou | 2011-08-17 21:43 | |
![]() | Men... skriver vi virkelig kuMMulere? (Jeg ter ikke testen for vet hva jeg skal stemme og det er SÅÅÅ personavhengig i kommunevlget hos meg :-) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-07 08:55 | |
![]() | He he... Torill, lederen i Norsk scrableforbund, (som sikkert er en rødstrømpe og medlem i Ottar) tar i mot forhåndsstemmer til valget, og hvilken kommune er den eneste i Norge med ordfører fra partiet Rødt .... Trenger vi si noe mer.... annet enn at østeuropeiske kommunistiske regimer jo lenge har hatt en tradisjon for at valg ikke akkurat foregår riktig for seg ....., Uff nei må var jeg fæl ... | |
| AaseB | 2011-09-07 09:13 | |
![]() | Den siste kommentaren din sier vel meir om deg enn Torill, USA... Om ein går gjennom testen og svarar midt i mellom helt enig og helt uenig på alle spørsmåla, og i tillegg kryssar av for at det er middels viktig, sier valgomaten at ein bør stemme Venstre. Det bør vera eit tankekors for venstrefolk;-) | |
| ave - Administrator | 2011-09-07 09:32 | |
![]() | Den eneste kommunen med ordfører fra Rødt er Risør, ja, så hva med det, usa? | |
| Torill | 2011-09-07 09:42 | |
![]() | Takk, AaseB. Saksopplysning: Kommunen jeg bor i er en av 9 i Norge med SV-ordfører. Og jeg jobber med valget i en Høyre-styrt kommune. Politikk har jeg aldri bedrevet, men jeg er en djevel til å krysse av folk i manntallet. Har du noen spesiell erfaring fra hjemtraktene dine om at valgmedarbeiderne driver med valgfusk, USA? Det er i allefall veldig fjernt fra min virkelighet i Frogner bydel i Oslo. | |
| terø | 2011-09-07 12:40 | |
![]() | Jag tok testen, ja - og fikk Høyre. Det partiet har jeg aldri stemt på. | |
| kuami | 2011-09-07 14:09 | |
![]() | Terø: Kanskje du virkelig skulle gi Høyre en sjanse denne gangen! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-07 20:12 | |
![]() | Har nok husket litt feil Torill, sorry... | |
| HanneIL | 2011-09-07 22:47 | |
![]() | valgomaten fra NRK har vel fått en del refs i år siden det viser seg at folk får noe helt annet enn det de hadde tenkt til å stemme på. enten så har folk dårlig peiling på hva de selv egentlig vil ha, eller så er valgomaten en test med dårlig validitet. ser at mange har tenkt til å gå for det rådet valgomaten gir. det er litt skremmende, synes jeg. | |
| Gubbjävel | 2011-09-07 23:12 | |
![]() | Fikk Frp jeg og. | |
| Gubbjävel | 2011-09-07 23:12 | |
![]() | 1% foran pensjonistpartiet | |
| velkommen - Ikke medlem lenger | 2011-09-08 03:00 | |
![]() | Godt å se at folk er interessert i valget. Det er viktig å bruke sin stemmerett. De som ikke stemmer, må heller ikke klage. Godt valg uansett hva dere stemmer. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-09-08 09:15 | |
![]() | Det er nok veldig få som lar seg styre av valgomaten derom de har bestemt seg på forhånd. For disse tenker jo det at det er så få politiske områder valgomaten tar opp. | |
| HanneIL | 2011-09-08 10:28 | |
![]() | Dette er teksten du får fra valgomaten når du svarer på om du vil følge anbefalingen deres eller ikke: "Takk for ditt svar! Av de som har fått anbefalt et annet parti enn de opprinnelig tenkte å stemme på har 18 % sagt at de vil følge anbefalingen." Synes det høres ganske mye ut. | |
| Snømannen | 2011-09-08 12:30 | |
![]() | Høres ganske lite ut. Bør man ikke stemme etter hva man vil ha gjennomført og ikke etter magefølelsen? I hvert fall etter å ha spist dårlig sjømat? | |
| HanneIL | 2011-09-08 14:22 | |
![]() | At man ikke hører på valgomaten betyr vel ikke nødvendigvis at man ikke stemmer etter det man vil ha gjennomført? Det går jo an å lese valgprogrammer, høre politiske debatter og lese nyheter. Synes det virker mer sikkert enn å stole blindt på en valgomat som man ikke vet mye om når det gjelder utarbeidelse og utregning. | |
| HanneIL | 2011-09-08 14:23 | |
![]() | Jeg spiser forresten ikke sjømat. ;) Iallefall ikke av den sorten som ser ut som beskallede insekter. | |
| terø | 2011-09-09 20:16 | |
![]() | Først fikk jeg Høyre, så fikk jeg Rødt, og ved tredje forsøk fikk jeg det partiet jeg alltid har stemt på. | |