Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 608 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| AaseB | 2012-01-03 09:20 | |
![]() | Harald Halvdansson "Fairhair" Hårfagre var ein av mine forfedre. Faktisk kun 28 ledd bak olderfar min. I tillegg er kronprins Haakon Magnus 9-menningen min. Det får meg til å føle meg ganske bra, heilt til eg hugsar at Eystein "Fjert" Halfdansson (726-780) også er ein forfar. ;-) | |
| Kgirl | 2012-01-03 09:36 | |
![]() | er fjerdmenning med Steffen Tangstad (for dere som er gamle nok til å huske ham) :) | |
| solfridpeder | 2012-01-03 12:52 | |
![]() | jeg er i slekt med min far--mor--hehe | |
| mrshytte | 2012-01-03 13:28 | |
![]() | jeg er anne holt | |
| mymlen | 2012-01-03 15:27 | |
![]() | NÅÅ snakkær vi! | |
| gompedyret | 2012-01-04 21:32 | |
![]() | Jeg kjenner en som trodde han hadde kjøpt bilen til Jon Voigt. I en gitt betydning av ordet "kjenner". | |
| miamaria | 2012-01-04 22:12 | |
![]() | aha! men jeg har kjørt jeepen som lasse kjus mistet lappen i! | |
| kj-s | 2012-01-04 22:36 | |
![]() | Hei Arctic, jeg hørte på radioen forleden et langt kåseri om Ingrid Bjerkås om hvor modig og tøff hun var under krigen, sto imot Nazi folket, så de mente at hun måtte være utilregnelig, så livsfarlig som det var å kritiseree dem i direkte konfrontasjoner, men hun satt jo også på Grini et år eller noe slikt. Det var jo før hun ble Norges første kvinnelige prest og biskop senere.. Så du har noe du kan være stolt av der ja, du er kanskje av samme bunnsolide kaliber sjøl? | |
| Boubou | 2012-01-04 23:16 | |
![]() | Jeg har aner i 33 ledd tilbake til Harald Hårfagre jeg og :-) - alt fra korsfarere fra Hedmarken til fattige enker i Trøndelag og nå på tampen fiskerbønder fra Bømlo :-). Ellers...mente mormor at hennes morfar Andrer "Hurtig" var uekte barn av en av Oscarene i Sverige...vi får det slett ikke helt til å stemme med årstall, så sannsynligvis er det ljug og fanteri. Men man kan jo spørre seg hvorfor noen skulle gidde å ljuge på seg å være uekte barn og attpåtil av en svenske... | |
| Snømannen | 2012-01-04 23:31 | |
![]() | Donald Duck... og mange andre uten bukse. | |
| Porthos | 2012-01-04 23:33 | |
![]() | Jepp."Kjenner"må jo da være via å ja sett på serien Seinfeld. Vel en episode der George Costanza trodde han hadde kjøpt bilen til Jon Voight. Kanskje den bilen det var ett odør problem med også. Jeg kan dessverre ikke skryte på meg noe kjendisslektskap,skuffend e nok. | |
| Murre63 - Ikke medlem lenger | 2012-01-05 00:23 | |
![]() | hmmm...Åslaug Haga, Terje Søviknes, Selma Lagerlöf, Harald Hårfagre...... | |
| Cygnus | 2012-01-05 08:31 | |
![]() | kj-s: Ingrid Bjerkås ble nok ikke biskop, men en tøff dame var hun og den første kvinnelige prest i Norge. Rosemary Köhn var den første bispen (og det ca 40 år etter den første kvinnen ble prest). | |
| terø | 2012-01-05 10:36 | |
![]() | Har ikke en eneste slektning som er særlig kjent, men jeg har mange ukjente tremenninger. | |
| HanneIL | 2012-01-05 12:49 | |
![]() | Haha, du Anne Holt, du er jo anonym! | |
| mrshytte | 2012-01-05 15:32 | |
![]() | Hvem er da Per Kristiansen? | |
| miamaria | 2012-01-05 15:34 | |
![]() | terø: ukjente tremenninger er en stor og upløyd mark her også. forrige sommer dukket det såmenn opp en sådan, direkte fra california. hun liknet helt tydelig min mor! vi hadde virkelig kvalitetstid sammen de dagene hun og hennes yngste datter (av sju!) var hos meg. så ukjente tremenninger anbefales! | |
| contender | 2012-01-05 17:40 | |
![]() | Jeg nedstammer fra Kristian Kvart. Han for jo rundt i landet og satte barn på mange jenter, bl.a. min tipp-tipp-tipp-tipp tipp-ett-eller-annet. (Det var stor skam i familien; det sies at hun som straff fra foreldrene ikke fikk lov å reise ut av bygda ...) | |
| Lille-fix | 2012-01-05 18:29 | |
![]() | Min tipp-tippoldefar på morssiden var Ludvig Philip d`Orleans, sønn av den berømte Philip Egalitè. I 1795 var han på reise i Norge, Sverige og Finland. I Muonio fikk han losji på en prestegård, og da han reiste derfra var husholdersken (prestens svigerinne) Beata Caisa Wahlbom gravid... tipper det ble oppstyr! | |
| meisa | 2012-01-06 16:23 | |
![]() | Caroline Roca, en kjendis jeg ikke hadde hørt om, er barnebarn av en av mine tremenninger. www.operaen.no/Defau...ID =PROD121 Jeg kjenner en del av mine tremenninger. Dessuten har andre tremenninger (noen av dem har jeg aldri møtt) og deres voksne barn tatt kontakt med meg på facebook. | |