Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 763 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Actros | 2012-02-06 13:32 | |
![]() | Jomfruelig land er et sted hvor menneskehender aldri har satt sine føtter. (Hans Petter 7 år) | |
| Actros | 2012-02-06 13:34 | |
![]() | For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla. (Erik 8 år) | |
| vimsaa | 2012-02-06 17:41 | |
![]() | Lillebroren min spurte meg for en stund siden om jeg farget håret mitt mørkt innerst med vilje. Han syntes vel ikke noe særlig om etterveksten min, han heller... | |
| miamaria | 2012-02-06 17:58 | |
![]() | silja på seks skulle endelig bli storesøster, fjerde barnet i familen skulle komme. ingen akutt jubel å spore - til sist utbrøt hun: jeg skjønner ikke hvordan det skal gå! da må vi ha flere knagger i gangen og det er heeelt fullt i skoskapet! | |
| Anitapita | 2012-02-06 18:33 | |
![]() | Vi er på kafè, familiesammenkomst. En av serveringsdamene har en del svarte hår på overleppa. Mens hun serverer oss, kommer det fra min da ca 7 år gamle datter; Du mamma, har den damen der vært mann før? | |
| martemj | 2012-02-06 19:37 | |
![]() | ras fare | |
| Marita13 | 2012-02-06 20:08 | |
![]() | Jeg var ikke så gamle jenta da min mor og jeg var på bussen hvor det også var en kortvokst dame. Jeg spurte med høy og tydelig stemme: "Er det Teskjekjerringa, mamma?" Spurte selvfølgelig flere ganger, ettersom mamma ikke ville svare....... | |
| maripg | 2012-02-06 20:13 | |
![]() | Erik 8 år blir antagelig en svært klok ektemann :) | |
| Actros | 2012-02-06 20:24 | |
![]() | Når det er jul feirer vi med surkål at Jesus ble født mellom en krybbe og et esel. (Kari Mette, 8år) | |
| Actros | 2012-02-06 20:25 | |
![]() | I gamle dager surret de sammen Jesusbarnet med en slags bandasje og masse strikk. Så svøpte de ham rundt. De var så kristne at de smilte hele tiden.(Pernille, 7år) | |
| Randien | 2012-02-06 23:42 | |
![]() | Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner. | |
| Randien | 2012-02-06 23:47 | |
![]() | Musklene er noen slags nakkekoteletter som vi har i armene. Sindre 6 år Morfar mistet jobben sin fordi de ga ham opp der han jobbet. Men nå er han omskjært til snekker. Adrian 7 år | |
| Smartgirl | 2012-02-06 23:49 | |
![]() | Jenny, 2,5: Mamma, gutter har jo ikke sånn tisserompe som oss. De har en sånn...hale. | |
| puertorico | 2012-02-07 00:11 | |
![]() | Øyvind, yngst av fire: Mor, nesten alle i barnehagen skal få ny søster eller bror. Kan'kje vi få en og? Mor: Nei. Øyvind, det går ikke. Øyvind: Koffor ikkje då? Mor: Vi har jo hatt så mange. Øyvind: Kor e di då? | |
| Actros | 2012-02-07 01:28 | |
![]() | Hyrdene hadde turban på hodet mens de gjetet sauer og høner. Etter at hyrdestunden var slutt, dro de for å besøke Jesus på julaften. Det er derfor vi gir hverandre gaver i dag. Men de spiste nok kanskje ikke ribbe. Jeg tror de spiste grønnsaker og drakk vin. Eller kanskje de grillet eselet tross alt?(Julian, 7år | |
| margra | 2012-02-07 12:01 | |
![]() | det finnes bare ein jesus kristus, nemlig kristus sjøgren.. | |
| Snømannen | 2012-02-07 15:08 | |
![]() | Jeg tror det er med Jesus som med julenissen. Det er bare faren min som har kledd seg ut. | |
| Actros | 2012-02-07 15:54 | |
![]() | Det går an å få brødskivene i matpakka til å henge på veggen. Men da må man kaste hardt.(Patrick 10 år) | |
| Wildrose73 | 2012-02-07 16:52 | |
![]() | Under en lang kjøretur sitter 8 åringen min og prater med seg selv i baksetet. "gud skapte jorden. Så sa han la der bli lys, og det ble. Så skapte han havet og dyrene i havet. Så skapte han landjorden. Så skapte han planter og trær og blomster. Så skapte han planteeterne og sa "dere skal spise planter". Så skapte han kaniblanene og sa "dere skal spise kjøtt". så skapte han menneskene. Så sa han til menneskene at de skulle spise plantene og dyrene. Og de gjorde det. Så etter mange millioner år sa han at menneskene skulle finne opp hjulet. Og de gjorde det. (og sånn fortsatte han ei god stund med alt gud sa at menneskene skulle finne opp) Så sa gud at menneskene skulle finne opp teknologien. Men det ble for vanskelig så da skapte gud Albert Einstein. Og så fant Albert Einstein opp teknologien" | |
| veslefrikk | 2012-02-07 17:09 | |
![]() | Kjöp avisen Tidens Krav hver lördag, og se mine barnemunn-reportasjer! | |