Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 722 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| AaseB | 2012-05-15 15:02 | |
![]() | Eg har følgd med på forumet ei god stund nå, og laga meg fleire teoriar om kvifor folk har fleire profilar. 1. Splitta personlegdom. Sjølv om folk skiftar navn, er særleg dei som har ein spesiell måte å ordlegge seg på, lette å kjenne att i forumet. Trur det er ein del som har ein seriøs, og ein annan (eller fleire) litt meir lausslupne profilar. Der med kan dei veksle på dei ulike alt etter humør. Det er ingenting å si på det. Veldig kjekt å sleppe å bli konfrontera med tidligare utsagn som var prega av ein viss type dagsform og dertil tilhøyrande nivå av mot. 2. Forumstroll opprettar nye profilar straks strikkepinnane dei prøvar å ro til Amerika med, bli litt tynnslitte. 3. Usikkerheit. Ein del folk opprettar nye profilar for å bekrefte rankingen sin. Om att og om att ("Er eg verkeleg så god/dårleg?") Det finst sikkert fleire grunnar, men eg trur dette er hovudårsakane. Å ha bare ein profil i forum, der ein av og til prøvar å vera seriøs og andre dagar sender avgarde bare vås og ironi, er ein prøvelse. Det kan bare samanliknas med det å vera eit levande menneske, i grunn. ;-) | |
| Emmas | 2012-05-15 15:20 | |
![]() | Går det an å spille mot seg selv??? | |
| Alfa93 | 2012-05-15 15:23 | |
![]() | Jeg kan opplyse om at det for øyeblikket er 76050 profiler totalt på Ordspill, men jeg har dessverre ingen oversikt over hvor mange av dem som er aktive. Det blir spilt 3-4000 spill pr. dag. | |
| berita | 2012-05-15 16:28 | |
![]() | Jeg ser for meg at hvis man har to datamaskiner og flere profiler, så kan man spille mot seg selv så mye man lyster. Hvis det gjøres for å heve rankingen til en av profilene, er det jo juks. De som evt gjør det, må knytte skremmende mye av selvfølelsen sin til dette spillet, men det burde ikke skade andres glede av spillet. Men kanskje dette bare er en konspirasjonsteori (har visst en svakhet for dem), og at det i virkeligheten bare finnes uskyldige forumprofiler der folk kan lufte sine mangesidige personligheter. Men hvor mange vi er, det spørsmålet står fremdeles ubesvart.... | |
| gompedyret | 2012-05-15 17:06 | |
![]() | Du mener vel at det siden oppstarten i 2008 er laget 76050 profiler, Alfa? De fleste av disse er jo nedlagte igjen. | |
| Alfa93 | 2012-05-15 18:19 | |
![]() | Ja, siden Ordspills begynnelse er det blitt opprettet 76050 profiler. Berita, dersom noen velger å opparbeide seg bedre ranking på den måten, anses det som juks, og vil kunne bli slått ned på av spillvertene. | |
| Emmas | 2012-05-15 20:39 | |
![]() | Må jo være intenst kjedelig å sitte med to maskiner og spille mot seg selv? Gjør noen det? Jeg ønsket meg en gang å ha to forskjellige " identiteter" fordi jeg ville ha en til tilfeldig og en til standard brett. Standard er "the real thing" for meg. Tilfeldig er noe helt annet, men ikke uten spenning og moro! Derfor blir det mest tilfeldig brett UTEN ranking. | |
| Snømannen | 2012-05-16 00:43 | |
![]() | Alt jeg kan slå fast er at vi er minst to, da jeg ser at det er noen innlegg her jeg ikke har laget....eller kan erindre at jeg lagde....hmm... kanskje det er bare meg likevel? | |