Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 749 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
krakemor | 2012-06-15 22:38 | |
![]() | hvis hodet er tomt da blir det litt dumt kan ikke tenke uten en lenke til noe som gir litt mening, som svir eller bare gir lise slik at du kan spise uten og tenke på linjen rundt rumpe og lår og midjen | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-15 22:46 | |
![]() | Når hodet er tomt er tankesperrene borte og inspirasjonens tanker fra de parallelle univers kommer inn | |
Gollego | 2012-06-16 07:06 | |
![]() | Tapt Liv Hun lever sitt liv i tåka på jakt etter neste rus Det var ikke sånn det begynte Før levde hun i sus og dus Det begynte jo ganske uskyldig Et blås sånn i ny og ne Ung og nyskjerrig på livet For noen konsekvenser det ble Hennes ansikt er blekt og slitent kroppen er utslitt og tynn En gang var hun vakker og frodig å se henne nå er så synd Jeg har pratet så mange ganger Hun sier at jeg er så snill For jeg vil jo så gjerne hjelpe Men nytter ikke når hun ikke vil Jeg har så mange minner Og ser jenta hun engang var Noen ganger så er hun så fremmed Skjeldent jeg ser henne klar Hun selger seg selv for å klare å sette neste sprøytestikk Aller helst vil jeg bare gråte over livet hun aldri fikk Gro Anita D, April 2010 | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-06-17 13:00 | |
![]() | Fint og seriøst dikt Gollego. Av dette kan vi konkludere med at opplysning i skolen og i samfunnet om hva narkotikauttesting kan føre til er veldig viktig og at valg man gjør i livet kan få store konsekvenser. | |
badenymfe | 2012-06-18 00:22 | |
![]() | Et hjerte kan slå et hjerte kan briste en venn kan man få en venn kan man miste, men i mitt hjerte er du gjemt for en venn som deg vil aldri bli glemt... | |
YesYes | 2012-06-29 21:43 | |
![]() | Want to play, wane play yeah I want t play some word games now play, play, play ohje I wone play some words games now .... | |
inger64 | 2012-06-30 12:35 | |
![]() | Når jeg sover - tenker jeg ikke - er jeg ikke da? Når jeg knasker mitt knekkebrød, da er jeg, da! ....... Jeg tygger knekkebrød - ergo er jeg. | |
Amicofritz | 2012-07-01 23:31 | |
![]() | HAIKU Så tungt havet ble da svanene lettet. | |
gompedyret | 2012-07-02 02:53 | |
![]() | Dråpen henger ikke der. | |
potet | 2012-07-02 07:30 | |
![]() | DRØM om morgendagen HUSK gårdsdagen LEV i dag | |
Ettigrib | 2012-07-02 14:25 | |
![]() | Livet er svært behagelig om man tar det bedagelig Ikke stressing, ikke masing men en hel masse fjasing | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-07-02 15:24 | |
![]() | :-) | |
krakemor | 2012-07-02 19:09 | |
![]() | Lita jente kommer hoppende mot meg. Allerede skjønt det, hu må passe seg. Hvis du ikke er sterk nok til og sloss for plassen din er du heldig hvis no`n andre hjelper deg. Ikke gråt vesle jente, du må lære å vente, du må lære,- de sterke kommer først. Uansett hvor du havner, uansett hva du savner, husk og tenke etter, hvem er størst. Så ble jenta gift, - unga kom tett. Så kan en vel forstå, det ble`kke lett. Men med jobb på fabrikken, fikk hu å en plass på trikken, gubben kjørte bil, -og hadde rett. Ikke gråt, vesle jente, du må lære og vente. Det er slik det har vært i alle år. -Nå må du lære deg skikken, jeg tar bilen, du tar trikken- Den som ikke spiller med, den går. Åra går, mor er gammel, trøtt og slitt. Livet slet hun seg igjennom, bit for bit. Nå er alt hun kan ønske seg en plass på gamlehjemmet. -men det se`kke ut for at hun kommer dit. Ikke gråt, gamle jente, du har lært deg og vente, du har venta på en plass i mange år. På ventelista er det mange men det går for det samme, det er andre som bestemmer hvem som får. | |
ordspiller27 | 2012-07-05 01:44 | |
![]() | Jeg gikk så langt ut av meg selv at jeg ikke lenger er i stand til å snakke om meg selv eller hva jeg føler når jeg blir våt i regnet eller når jeg forvandler meg selv til et tørt gresstrå brent av solen Jeg er ikke i stand til å avdekke selvet mitt beskrive hvordan det ser ut gi det et navn være sikker på at det eksisterer ----- Jeg skrev stein Jeg skrev hus jeg skrev by Jeg smadret steinene jeg rev ned huset Jeg utslettet byen siden er et spor etter kampene mellom skapelsen og tilintetgjørelse ------------ Jeg løftet deg høyt opp jeg løfter deg opp over skyene jeg løfter deg opp til stjernene Du er så nær solen strålene fra den gjør meg blind jeg kan ikke lenge se deg jeg lukker øynene mørket omslutter meg ensomhet og frykt overvelder meg Hvorfor løftet jeg deg så høyt at jeg ikke lenger kan se deg? - polske Ryszard Kapuscinski. En av de beste dikterene i moderne tid. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-07-18 12:32 | |
![]() | Om du hadde gått i mine sko ville du forstått din fordømmelse er ikke annet enn tegn på din umodenhet og en ubevisst vei for deg inn i en negativ sfære. og dette er som en trist sekk du bærer med deg som kan bli stadig tyngre og som etterhvert merkes lettere og lettere av folk rundt degdin vei ut av dette er å granske dine egne tanker og søke lysets vei. Den bås du putter andre i pga. negativ tankegang vil du selv ende opp i. | |
Red - Ikke medlem lenger | 2012-07-18 12:56 | |
![]() | Krakemor: "Liker,liker og liker"! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-07-19 12:40 | |
![]() | Er for trøtt for panikkspill i dag hodet går treigt kan bare tenke sakte og gjøre ting sakte har nok sover dårlig for håpe jeg er bedre i mårra. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-08-01 05:07 | |
![]() | Ho lille jenta frå korea som knapt veie 45 kg ho løfta som ein elefant | |
Johnny 1 - Ikke medlem lenger | 2012-08-01 08:26 | |
![]() | Ordspel er for meg eit spel lite poeng for sau og sel det må helst vara eit ord med c eller ø,x,y,æ,å og dobbelve det hender eg vinn ein gong då er det verd ein liten song men når den andre skorar 425 då føler eg for kake med krem det er mange rare ord som går mange av dei eg knapt forstår medan andre eg trudde gjekk ligg att som ein våt flekk Ha ein fin dag alle! | |
leonella | 2012-08-01 12:26 | |
![]() | Det er den draumen me ber på at noko vedunderleg skal skje, at det må skje? at tidi skal opna seg at hjarta skal opna seg at dører skal opna seg at berget skal opna seg at kjeldor skal springa - at draumen skal opna seg, at me ei morgonstund skal glida inn på ein våg me ikkje har visst um. | |