Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 761

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
picassa2012-06-21 19:32
Antall innlegg: 596

Om en uke starter ferien sammen med kjaeresten og mine tre soete barnebarn.En hel mnd.skal vi vaere sammen.
En ferie full av aa smaasaker aa bli glad for.

Dansmdmg - Ikke medlem lenger2012-06-22 09:27
Antall innlegg: 29

Et vennlig smil fra en fremmed som får meg til å smile tilbake =)

BowRain2012-06-22 12:20
Antall innlegg: 52

Å kunne kle på meg selv, kunne gå på do selv, være takknemmelig for vær dag jeg får oppleve. SLike ting er ingen selvfølge, det har jeg virkelig fått erfare selv og derfor er det en sann glede når en kan utføre hverdagslige ting :)
Å ikke minst er det stor glede når samboeren min ser på meg og smiler og virkelig får meg til å føle meg elsket akkurat som jeg er :)

mymlen2012-06-22 12:53
Antall innlegg: 701

Vakkert og sant, BowRain. *liker*
Jeg blir glad både kvantitivt og kvalitativt når min "rasebasse" av en opposisjonell datter endelig ferdig med puberteten sier at hun synes jeg har vært en flink mamma og forteller hun skryter av meg til vennene sine. Vakre ord og helt nye toner i samspillet mellom oss... :)
Ellers: å møte katten min om morgenen gjør meg glad - koselige sms'er gjør meg glad - hyggelige opplevelser med mannen min - vakre solnedganger - varme juninetter - utsikten til feriepenger - gode tilbakemeldinger på jobben - og: en A på en nyss bestått eksamen gjorde meg euforisk!
Men viktigst er det BowRain skriver om - å i det hele tatt VÆRE, å ha kontroll over eget liv, å være frisk, og nå (i disse rettsaks-tider): å ha barn som er hos meg.

brunkeberg2012-06-22 19:04
Antall innlegg: 3

Eg blei skikkeleg glad då plommetreet som aldri nokon gong hadde blomstra før, 8 år gamalt, gjorde det nå i vår:)

picassa2012-06-22 19:48
Antall innlegg: 596

Jeg blir glad av aa lese om alle gledene deres.

Red - Ikke medlem lenger2012-06-22 21:06
Antall innlegg: 405

picassa :*liker*

wstine - Ikke medlem lenger2012-06-22 21:36
Antall innlegg: 2369

Jeg blir glad når unge mennesker på vei inn i voksenlivet, klemmer og klemmer og syns det er trist å ta farvel med ungdomsskolelæreren sin. Og følger opp med hyggelige hilsener på facebook.

Forresten ingen småsak.

Exit - Ikke medlem lenger2012-06-23 03:01
Antall innlegg: 15

Vinne masssse penger i Lotto!!!
He,he,he, Neida...ble nettopp bestemor, og det er ubeskrivelig fantastisk!!!

Mr_Pusten2012-06-23 06:24
Antall innlegg: 224

Asti Martini og jordbær i sola.

gompedyret2012-06-23 12:30
Antall innlegg: 4381

I avdelingen for veldig små gleder: sitte og humre som en annen spastisk fjompenisse over denne lille animasjonen:

i1013.photobucket.co...po line.gif

piaf2012-06-23 14:05
Antall innlegg: 995

Eduard Kihl døde for et par uker siden, og det var trist. Men hans Trololo-sang er en av de aller minste sakene som gjør meg aller mest glad. Nå også med tekst!

www.youtube.com/watc...Z4 m4lnjxkY

Exit - Ikke medlem lenger2012-06-23 14:32
Antall innlegg: 15

Kunst gjør meg glad!
Morell-trærenes blomsting i mai er magisk.
Å se verden igjenom ett kamera, finne motiv og ta artige bilder er gøy.
Ta del i andres gleder føles fint.
Å være i selskap med en man er glad i er stort.
Det er ikke hva man gjør eller hvor man er, men hvem man er sammen med som gjør forskjellen på en god dag.
Alt i naturen er spennende...liker å sykle, telt og fisketurer.
Oslo-fjordens Øyer er flotte og idylliske perler av naturopplevelser med planteliv, fiske, bading,grillig, telting, oppdagelses-turer...
Sommeren alene gir mye glede. Sol eller gråvær, så er det ihvertfall oppholds vær til å være mest mulig utendørs :-)

AaseB2012-06-23 16:17
Antall innlegg: 8147

"Vreid var Vingtor da han vakna
og småsakene sine
dei munde sakna,
muntert lo han då det igjen vart natt,
da kom småsakene hans att!"

Uvanleg fritt etter Trymskvida

AaseB2012-06-23 17:19
Antall innlegg: 8147

Eg er lei for denne fullstendige avsporinga over her, men eg blei såpass glad av å lese denne tråden at eg spontant braut ut i eit kvad. Sorry!

gompedyret2012-06-23 18:18
Antall innlegg: 4381

Er Eduard Kihl død?

Fillern, det var faktisk skikkelig trist. Han var jo slik en glad laks! Ikke nok med det, han holdt seg jo utrolig godt også. www.youtube.com/watc...ur e=fvwrel

Han lever iallefall videre som ringetone hos meg!

Månestråle002012-06-23 19:30
Antall innlegg: 47

Visst er livet fullt av små solstråler av glede hver dag,nå er jeg så utrolig glad for jeg fikk blomster av min herlige samob idag<3

Jermina2012-06-23 22:55
Antall innlegg: 40

...og jeg topper det hele med å si at det er få ting som overgår det å kunne ta seg fem minutter fri fra hverdagen, på verandaen med en røyk. Gjerne et glass rødvin og en solnedgang også, den ultimate lykke:-)

Månestråle002012-07-03 15:37
Antall innlegg: 47

Lykken nå er solbrune barn som leker i strandkanten o g som roper på mamma at nå må jeg finne mere skjell så de kan pynte med. <3

arctic - Ikke medlem lenger2012-07-03 21:13
Antall innlegg: 931

at hannbikkja er så overlykkelig over at jeg kommer (hver dag) at stemmen hans sprekker fullstendig. svære bikkja hyler i fistel noe som høres ut som mammamammamamma. også kommer tispa og gnir seg inntil gjerdet og vil kløs under haka =)
da er dagens problemer borte

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?