Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 749 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| liselotta | 2009-07-14 14:42 | |
![]() | hehe, ja, nå hater vi jegerne :-). Skadeskyter dyr og herjer rundt i utmarka under påskudd av å holde bestanden nede. Føler seg truet av bjørn som knapt nok finnes, skyter disse i selvforsvar eller for sikkerhets skyld. Sitter oppe hele natta og drikker HB, hallusinerer og forteller skrøner om heltemot; mann mot bjørn/ulv/jerv/gaupe/elg. | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2009-07-14 15:18 | |
![]() | Denne tråden har virkelig utviklet seg i et ønsket spor. Nå kan dere alle takke meg for å ha fisket den opp igjen! Det er virker som GULL er det eneste fornuftige menneske her på ordspill, kanskje det eneste fornuftige i hele verden. Synes vi skal gi ham all honnør for det! | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-07-14 15:23 | |
![]() | *latterkrampe* | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2009-07-14 16:26 | |
![]() | Husk forresten å avlegge et besøk på hjemmesiden til GULL: www.sau.no/ | |
| GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-14 19:41 | |
![]() | Takk baltez, men jeg er ikke fornuftig hele tiden. Av og til mens jeg sitter og tenker på at jerven jafser og glefser i sauene til James og andre gårdbrukere så ønsker jeg at vi på en eller annen måte kunne få ekspedert alle rovdyra til Sibir eller Grønland. Men det er dyrenaturens orden som angry-shoes skriver at sau er hakket under i næringskjeden relatert til rovdyra, på den annen side har vi mennesker muligheter til å gjøre noe med dette. La oss stemme inn en riktig miljøvernminister og fly opp i helikoptre og ansette veterinærer med skytevåpen og bedøvelsespiler , slik at vi kan få bedøvt og fraktet de ca 450 gaupene, 340 jervene, 126 bjørnene og 22 ulvene som finnes i Norge i dag til Svaldbard f.eks.. | |
| miamaria | 2009-07-15 00:56 | |
![]() | er ikke sauer ålreite dyr lenger? breker de ikke på nynorsk heller? | |
| GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-15 01:33 | |
![]() | bokmål: bæææææ nynorsk: bææææei | |
| Snømannen | 2009-07-15 05:47 | |
![]() | Men skal de ikke kunne holde sauer i Sibir eller på Svalbard da? Mener noen alvorlig at vi bør utrydde elefanter, gorillaer og nesehorn for å kunne holde husdyr der (også i det tilfellet at dette husdyrholdet ikke engang er viktig for menneskene i området)? Staten betaler norske bønder for å hugge trær for å beholde utsikten for turistene og samtidig betaler den folk i andre land for å la skogen stå Dobbeltmoral | |
| GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-15 09:21 | |
![]() | Bestill gratis brosjyrer på direktoratet for naturforvaltning sine nettsider, og få disse gratis i posten. www.dirnat.no/conten...hi sId=1841 en fin brosjyre er : gape, jerv, bjørn, ulv og kongeørn - vårt ansvar. Har du bestilt ? | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-07-15 11:37 | |
![]() | Hvor ble det av JamesO da? Skulle tro at han som starta tråden hadde litt mer å si, nå som tråden har utarta seg i denne retningen. Skuffende av trådstarter å bare la diskusjonen gå sin gang uten å komme med egne innspill, han burde jo hatt NOE å si da, ettersom han trossalt starta tråden. | |
| MyRuin | 2009-07-15 15:16 | |
![]() | eller er h*n her.. 'undercover'.. ?? | |
| Ø N | 2009-07-16 01:51 | |
![]() | Opplysningsvideo om ulv og menneske. www.youtube.com/watc...Vv kPGxL8n4 | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-27 22:15 | |
![]() | Nå ser det ut som villsvinet er på full fart inn i norske skoger. Blir artig å se om den får glefsa i seg noe sau. Da blir det eventuelt enda færre elefant-tamponger på utmarksbeite. | |
| liselotta | 2010-01-27 23:37 | |
![]() | Hadde helt glemt ut denne tråden, utrolig nok :-) Men nå er det mårhund det går i. En søt, liten rakker, men full av faenskap visst nok. | |
| ave - Administrator | 2010-01-27 23:39 | |
![]() | Elefant-tampong! hahahaha, jeg ler meg nesten ihjel....... | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-27 23:43 | |
![]() | Må nesten gi æren for den latteren til Ø N, ave. Han hadde en vits om dette tidligere i tråden, selv om den ikke akkurat var super-orginal! | |
| miamaria | 2010-01-27 23:50 | |
![]() | er mårhunden verre enn villminken da? ikke store tassen. | |
| ave - Administrator | 2010-01-27 23:50 | |
![]() | Greit for meg, men morsom var den lell :-) | |
| liselotta | 2010-01-27 23:54 | |
![]() | bærer av rabies og bendelorm, trussel mot fugler bla. I følge VG. mårhunden altså. | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-27 23:56 | |
![]() | Jeg pleier også å bruke VG som oppslagsverk hvis det er noe jeg lurer på. | |