Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 18 |
Mobilspill
| Pågående | 8 687 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nici | 2011-09-19 20:31 | |
![]() | mente kjønner'n ikke kjnnern | |
| twiver | 2011-09-19 20:33 | |
![]() | lengden på en hyssing er vel fra den ene enden til den andre :) | |
| miamaria | 2011-09-20 21:46 | |
![]() | tips til litt gøy på jobb: finn et ødelagt tastatur og så karse i det mens en kollega er på ferie. sett det lysegrønngrodde tastaturet foran skjermen like før vedkommende kommer tilbake! | |
| nici | 2011-10-06 17:55 | |
![]() | hørt om vepsen som Stakk av | |
| terø | 2011-10-07 18:11 | |
![]() | Hvor gammel var du da far din ble født ? | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-10-07 19:00 | |
![]() | Spurt til en japaner: 'How often do you have an election?' 'Evely morning, sir, evely morning!' | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-10-07 19:00 | |
![]() | Huff sikkert eldgammel med jeg våget meg utpå lell. | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2011-10-07 19:19 | |
![]() | Lurer på hvor mange kjøttboller man kan få inn i en fiskebil...... | |
| terø | 2011-10-07 20:38 | |
![]() | Forsjell på en juleansjonsboks og en Lada ? På juleansjonsboksen sitter nissen utenpå, og i Ladaen sitter nissen inni. | |
| Libbi | 2011-10-07 20:56 | |
![]() | Noen dragskarer hadde fått jobb i parkvesenet i Kjøpsvik, og jobbet som et team. En dag var de på plass og arbeidet hadde startet for dagen. Den ene gravde et hull i fortauet, den andre fylte igjen hullet. Slik jobbet de seg nedover fortauet til svetten silte. Stedets ordfører kom tilfeldigvis forbi, stanset og så på. Han forsto ikke hva disse to drev med, så han gikk bort for å spørre. - Jeg er imponert over hvor hardt dere jobber, sa han, - men jeg skjønner ikke hensikten ved at du graver et hull og at han fyller igjen? Dragskaren som gravde hullene tørket pannen og sa: - Jau, det ser nu litt rart ut, siden vi normalt er tre mann i detta arbeidet, men han som skal plante trærne er sykemeldt i dag. | |
| Libbi | 2011-10-07 20:58 | |
![]() | En litt lang en til: En blind mann kommer inn på en damebar ved et uhell. Han finner veien frem til baren, tar frem en barkrakk, setter seg ned og bestiller en drink. Etter å ha sittet en stund alene, roper han til bartenderen: - Hey! Vil du høre en blondinevits? Baren ble plutselig helt stille... Så sier en hes mandig stemme ved siden av han: - Før du forteller den vitsen, synes jeg det er rettferdig - siden du er blind - at jeg forteller deg fem ting: 1. Bartenderen er en blond jente. 2. Utkasteren er en blond jente. 3. Jeg er en 188 cm og 100 kilos blond dame med sort belte i karate. 4. Damen som sitter ved siden av meg er en blond dame og profesjonell kick-bokser. 5. Damen til høyre for deg er profesjonell bryter og blond. - Nå kan du vurdere seriøst om du virkelig har lyst til å fortelle den vitsen? Den blinde mannen tar et par sekunders betenkningstid og sier: - Næææææææh... Jeg gidder ikke å fortelle den hvis jeg må forklare den fem ganger. | |
| nici | 2011-10-15 19:06 | |
![]() | Vet du hva som er en Lada-eiers største drøm? Å bli tatt i fartskontroll. | |
| nici | 2011-10-27 18:46 | |
![]() | gif.artige.no/store/9116. jpg Her er det et moramt bilde.. | |
| Vaciera | 2011-11-04 10:33 | |
![]() | Denne fikk jeg høre av ei gammel dame på et eldrehjem :) Det var en gang en gammel dame på nesten 90 år som gikk en tur i parken i oslo klokken to på natta. Plutselig ble hun overfalt og voldtatt. I dagsavisen dagen etter: "En gammel dame ble i går voldtatt i slottsparken klokken 2 på natten ...." Så ble det natt, og alle de gamle damene samlet seg i slottsparken Hahah :D | |
| GrandPrix | 2011-11-04 15:29 | |
![]() | Mulig morsom for enkelte, men lite morsom med tanke på det som har skjedd i Oslo den siste tiden. Vitseanalyse: En god vits for særdeles blonde personer! | |
| Snømannen | 2011-11-04 16:06 | |
![]() | Kanskje vi skulle ha et grunnkurs i humor for humpristisk hemmede her? Første time: Se an hvem som er publikum. vitser som slår an i noen miljøer er umorsomme i andre. Hva er gjennomsiktig og ligger i veikanten. Jo, en svenske som noen har banket all dritten ut av er ikke morsom uansett. Men i hvert fall ikke hvis det er svensker til stede (og noen som forklarer svensken vitsen). | |
| giggsy | 2011-11-04 19:38 | |
![]() | jeg synes jo humpristisk var ganske morsomt da ... men så er jo jeg blond svenske.. | |
| giggsy | 2011-11-06 09:45 | |
![]() | Læreren spurte Ole: Hva jobber faren din som? Ole: Han stripper på homsebar, tar inn på motell og blir pult i ræva mot penger. Læreren drar Ole ut på gangen og spør: Ole, er dette sant?? Ole: Nei, egentlig spiller han på Liverpool, men det er så jævlig flaut! | |
| terø | 2011-11-06 16:43 | |
![]() | Hvor gammel var du da far din ble født ? | |
| Snømannen | 2011-11-06 19:56 | |
![]() | Time nr 2: Begynn fra starten. Ikke tro at alle har samme utgangspunkt og at alle har hørt alle de samme vitsene før. F eks: Du kan ikke fortelle den om han som hadde pølser i akvariet fordi han ikke likte kjøttkaker før du har spurt om alle har hørt den om han som hadde kjøttkaker i akvariet fordi han ikke likte fisk. | |