Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 431 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 19:34 | |
![]() | Hva fikk du tilbake da? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 19:45 | |
![]() | de syntes det var artig. og de ventet ikke dette fra meg, det var overraskende | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 22:12 | |
![]() | www.youtube.com/watc..._N ZUUf9sSR Fineste sangen, fra den gang vi middelaldrende var unge :-) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 22:41 | |
![]() | Sorry, skal ikke bilde komme med en gang? Eller må det godkjennes fra "høyeste hold" først? La nettopp ut Mike Tyson bilde av sambo/meg. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 22:49 | |
![]() | Tror det må godkjennes fra høyeste hold, ja. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 22:56 | |
![]() | Jepp, 2 timer. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 22:57 | |
![]() | Venter i spenning! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 23:17 | |
![]() | Jepp! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 23:22 | |
![]() | Er du berømt eventuelt beryktet, Ordputter? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 23:25 | |
![]() | Tviler på det. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-08 23:40 | |
![]() | Dikemark! Dit skal vi i natt; for å levere aviser... For meg som er interessert i vår byggeskikk, er det en fornøyelse. Et av de absolutt beste områdene her i Asker. Skal fortelle kortversjonen av en litt lengre historie: Sambo hadde en bror som var Manisk Depressiv som det het den gang; han var innlagt i perioder; ikke på Dikemark, men blant annet Blakstad. Sambo er ganske leken av seg, og finner på mange sprell. MEN, da han skulle besøke broren var han "redd" for at personalet skulle tro at han også var "gal", hvis han ikke opptrådte ordentlig; så han ble helt "overformell" og strigla i møte med personalet. Syntes de vurderte ham opp og ned... he he, men det gikk greit, han "slapp ut" hver gang. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 10:05 | |
![]() | Det var godt å høre :-) Hvor ble det av Mike Tyson-bildet? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 15:28 | |
![]() | Ordputter. Jeg synes det blir feil om du legger ut et bilde av din sambo og ikke deg selv. Det er jo bare du som bruker profilen etter hva jeg forstår. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 17:36 | |
![]() | Men jeg har fotoskrekk! Ja, nå skal dere høre: jeg fikk tilbakemelding av Nixita, og det ble NEI. Men ikke fordi han hadde vært i kamp med Tyson! Det er sånne underlige forumsregler som det kanskje er noe fornuft i; selv om jeg ikke skjønner det. Hun skriver: Forumsreglene våre sier at: Brukerkontoen din er PERSONLIG. Den bør ikke deles med venner eller andre. ????? Hvorfor ikke. Hva mener dere? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 17:42 | |
![]() | Ble ikke så himla overrasket over avslaget. Kanskje du og herr Sambo kan ha hver deres profil? Han med Tysonbilde og du uten bilde? Så kan dere jo spille mot hverandre ..... Men det som er mer interessant er hvordan kampen mot Tyson gikk, og når var dette? Finnes det kanskje noe på nettet om kampen som du kan legge ut her? Tror ikke Tyson har noe i mot det. :-) | |
| bris1 | 2019-02-09 17:43 | |
![]() | Jeg mener at du skal slutte å bruke sambos konto, og opprette deg en ny profil. Og legge ut bilde av deg selv. Om sambo/Ordputter vil ha et profilbilde, så er det vel opp til ham å legge ut det. Hilsen pirkete Bris | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 17:51 | |
![]() | PirkeBris! Her er vi enige. Jeg tar en liten skål for oss, i cola siden det er såpass tidlig og siden jeg bør holde meg helt edru når jeg skal rette alle mine norskbesvarelser....! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 18:00 | |
![]() | Skrekk er til for å overvinnes. For da forsvinner skrekken. (gradvis) Og man har vokst som person. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 18:15 | |
![]() | Mike Tyson ja: Jeg har pleid å si at det føles som jeg har vært i kamp med ham av og til når man er mørbanka i kropp (og sjel)… MEN, sambo så ut som han hadde vært i kamp for noen år side da han blødde neseblod titt og ofte, og så fikk han tannverk, og hovna noe kraftig opp! Og at hår og skjegg ikke var helt trimma gjorde at det ble et artig bilde som vi tar frem av og til, rett og slett for å le! Når jeg ser på bilde av deg Aran, så kan jeg kanskje tenke at hvis jeg kan legge ut noe lignende, så ville det ikke være så ille! Herme etter deg rett og slett. Hvis det er greit, så prøver jeg. Slipper da å holde "ansiktet i ordentlige folder", men gløtte opp mot kamera. Og så er jo jeg også litt Gnomete, så det virker ikke så skremmende... | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-09 18:21 | |
![]() | Bris sitt bilde er fint; men sånt bilde er det helt uaktuelt for meg å ta. Hver gang Bris skal skrive et innlegg, så ser hun sitt blide åsyn. Hva tenker du da Bris? At du liker bilde, og at det er herlig å se seg selv SÅ tydelig! hver gang du skriver et innlegg. Mens jeg ville blitt skremt hvis mitt tryne dukka opp hver gang. Hvis jeg tar et Gnomelignende bilde, hva da med deg Taliaen? Er du med i gnomegjengen? | |