Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 748 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Darrang | 2019-11-05 11:44 | |
![]() | He-he, Aran. Jeg må hente dikt fra andre: "Her ligger løytnant Stabel O, ve så miserabel - i været med sin snabel og er ei mer kapabel at svinge høyt sin sabel som var ham mest amabel næst brændevin og fabel." | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-07 17:07 | |
![]() | Trøtt Jeg er så trøtt Søvnig Gjeeespp… Zzzzz .. zzzzzzzzz.. zzzz | |
LilleLaila | 2019-11-08 20:24 | |
![]() | hihi Aran. Artig dikt av Wessel, Darrang? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 21:52 | |
![]() | Skrev det sjøl. Som dette nedenfor også ganske raskt nå i kveld etter at en bekjent av meg døde på julaften. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 21:52 | |
![]() | Trond Korleis går da med deg gamle venn Har du gått fra konseptene nå igjen Har du rota deg bort, og drokke deg full har du funne på nokke tull ? Dette fyrste verset kunne eg med humor skriva om det ikkje hadde vært for at du frå livet ville deg riva No er du ikkje lenger med oss her på jord Du har vandra til Gud ,din evige mor Eg kjente deg berre nokre timar kjære venn. men det var som me var kjente mang ein gang igjen vi prata om mykje, fant tonen raskt du va interessant sjøl om du kunne drekke karsk Men på julaften fant du på At du herfra skulle gå Då miste eg ein bekjent, men i hjerte e vårt vennskap for alltid gjemt Du va jo berre tre og femti år Du levde i kommunebolig med trange kår Håpe du har fred der du e no så ska eg ta meg av og sjå tel ho | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 21:54 | |
![]() | Så fint. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 21:56 | |
![]() | Takk. Jeg var på besøk hos en bekjent i oktober og ble da kjent med Trond der. I dag snakke jeg med hun vi var på besøk hos i oktober i telefonen. Hun fortalte at Trond hadde dødd av hjertestans på julaften. Det var et sjokk. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 22:06 | |
![]() | Bare sånn helt plutselig: STOPP! Kan det ha vært en BlodPROPP? Nei, man skal ikke lage dikt av slikt. RIP Trond. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 22:09 | |
![]() | Fikk vite at det var hjertestans. Noe mer visste hun ikke. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-04 22:18 | |
![]() | Vår store pumpe; den går og humpe. En dag pumper den ikke mer, og vi blir til mull, ikke gull, og jeg dikter bare tull. | |
GloriaM | 2020-01-05 08:44 | |
![]() | Men morsomt var det og morsom er du lille Ordputter-original sprudlende verbal! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-05 11:38 | |
![]() | Vel... men ok, godt noen holder ut skribleriene mine! Heldigvis har vi Aran som virkelig kan dikte; og du hadde jo noen fantastisk morbide Gloria/LL. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-03-28 22:26 | |
![]() | Gods little soldiers Gods little soldiers Doing things people will do in the future Getting a hard time for it in the present, it seems, but it is like being hit by a few small cotton dots Join us if you are brave enough | |
auau | 2020-03-28 23:18 | |
![]() | Darrang: Langt oppi tråden siterte du fra Terje Vigen og ba om fortsettelsen: "....da var det få som foruten frykt kom Terje Vigen nær." Og så er det en uendelighet med vers deretter. Litt rødblyant til deg: "..han gjorde intet menneske mèn..." (ikke fortred) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-04 14:48 | |
![]() | Hundred times around the sun Is it possible ? And to fill it with things that have meaning and joy for you | |
haram - Ikke medlem lenger | 2020-07-05 07:07 | |
![]() | dikt er jo bare tull !! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-05 09:25 | |
![]() | Han syntes dikt var bare tull Dermed fortalte han en del om seg selv | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-01-04 23:58 | |
![]() | Inspirert av forumaktivitet så laget man disse korte diktene på engelsk I am so fat that I have my own gravitational field I am so fat that you have to look at me for days to see the whole of me I am so fat that when I am walking the seismographs register an earthquake on 7 on the Richter scale I am so fat that I am the liposuction surgeons dream I am so fat that my body is a snipers dream | |
Jyis - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 12:04 | |
![]() | Look at the flower it flourish for you Breath in the scent feel summer tickling in you | |
trymare | 2021-06-06 16:02 | |
![]() | Jyis/Aran, det er bumping så lenge samme person skriver flere innlegg etter hverandre. Uansett hvilken profil som skriver innlegget. | |