Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 748 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 17:38 | |
![]() | trymare har alltid en oppbyggende hyggelig beskjed iro9 Med konformiteten og regelverket som redskap skal fantasien og videregående tenking etter Trymares ønske nulles ut Trymare store helter: Kin Jong-un og Xi Jinping | |
Cygnus | 2021-06-06 17:41 | |
![]() | Videregåing tenking? | |
Cygnus | 2021-06-06 17:42 | |
![]() | Videregående tenking? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 17:45 | |
![]() | Ja | |
trymare | 2021-06-06 17:50 | |
![]() | Synes du synker lavt når du tilskriver meg meninger om at diktatorer i Nord-Korea og Kina er mine helter. Millioner av mennesker har sultet ihjel, blitt forfulgt og lider stor nød i disse landene. Det blir som om jeg skulle sagt at din helt var Hitler eller Breivik. Men det gjør jeg ikke, fordi det er ganske frekt og usaklig. Vet ikke om du prøver å være morsom, i så fall var det et mislykka forsøk. | |
Cygnus | 2021-06-06 17:53 | |
![]() | Men hvorfor skriver denne Jyis på ugrammatisk engelsk istedet for sitt morsmål? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 17:54 | |
![]() | Du virker nå veldig som en innskrenkende person som ikke tåler at andre har sine egne tanker. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 17:55 | |
![]() | Og Cygnus virker som en kranglefant som skal henge seg opp i ting hele tiden. Og heller ikke tåler å lese at andre mener noe som hun selv ikke mener. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 17:56 | |
![]() | Dere tåler ikke at man legger frem noe som går litt utover deres eget lille verdensbilde. Spillvertene burde reagert mot dere for lenge siden, pga alle de meningsløse innleggene dere kommer med c og t | |
trymare | 2021-06-06 17:58 | |
![]() | Ok, så det er din oppfatning av meg og Cygnus. Hvordan tror du at andre oppfatter deg, da? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:02 | |
![]() | Dette og annet er min oppfatning av dere. Dere har skyggelapper og holder dere til de enkleste regler og skal alt for ofte forsøke å legge dere opp i ting som der dere tillegger folk hensikter de ikke har. Et kurs i humanitær psykologi ville du og c hatt nytte av. . | |
trymare | 2021-06-06 18:05 | |
![]() | Ok, så jeg tillegger deg hensikter du ikke har. Hvorfor påstår du at min helt er Kim jong-un, da? Du gjør akkurat det samme selv. Men igjen: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? Klarer du å se ting fra andres ståsted, at du selv har en ganske plagsom atferd her inne? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:09 | |
![]() | Et eksempel på at du ikke tar hensyn til at det er forskjell på diktning og ikke-diktning.. Du er som en robot som.... skal unngå denne fornærmelsen uttrykt i ord. ... En del av en del av diktingens hensikt er å ekstrapolere for å bruke et matematisk uttrykk. Klarer du å se at du har en plagsom adferd ? | |
cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:23 | |
![]() | Dikt som også kan synges av Cop333: melodi: Okkenbom I Saltdal bor en bondemann, en bondemann, en bondemann I Saltdal bor en bondemann, han heter Aran Jyis Han legger ut videoer, videoer, videoer Han legger ut videoer, han finner på youtube. | |
trymare | 2021-06-06 18:24 | |
![]() | Hvorfor er du ikke i stand til å ta selvkritikk? Hvor er selvinnsikten? Evnen til å se seg selv utenfra? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:27 | |
![]() | Bare tullprat Trymare. Hvor er din selvinnsikt spør jeg nå heller. Ser ut som det eneste du ønsker er å kverullere. | |
cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:28 | |
![]() | Siden dette er en dikttråd foreslår jeg alle innlegg, uansett innhold, legges ut i diktform. | |
Cygnus | 2021-06-06 18:30 | |
![]() | Er det du som er Jyin, Aran? Hvordan skulle jeg vite det? I alle fall - når det gjelder fornærmelser og nedsettende skriverier, så tror jeg faktisk at du kan smykke deg med vinnertittelen. Men nå er vi utenfor trådtema så jeg bidrar med en haiku. Terner i buer Stuper mot solblanke sjø Sommeren danser | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:31 | |
![]() | For meg er dere små barnehagebarn som må snakkes til rette slik at dere skjønner mer av livet | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-06-06 18:31 | |
![]() | For å sette det på spissen .... | |