Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 634

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Chiraff2020-07-25 11:29
Antall innlegg: 18045

Betapet vil garantert ikke slippe en tilfeldig freelancer inn i et veldig etablert prosjekt!
Venn dere til å spille på iOS/Android

Cygnus2020-07-25 11:42
Antall innlegg: 44845

Jeg og mange - kanskje de fleste - bruker begge metoder, Chiraff, men vi har jo fortalt deg at det ikke er det samme! Ikke minst turneringene er verdifulle for mange av oss. Så du bør forstå at det er veldig trist.

AaseB2020-07-25 11:44
Antall innlegg: 8147

Om vedkommende viser at han/hun er kompetent, så. De lar det jo gå selv.
De har etterlyst slike i tråden i det svenske forumet. Som forøvrig det har vært stille i et par dager nå.
It ain't over `till the fat lady sings!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-25 12:05
Antall innlegg: 4429

Han er ikke freelancer; han har fast jobb. Og han er datanerd. Programmering har han som sagt holdt på med siden ung alder.
Nå må jeg egentlig få fingern ut og få sendt ham en melding.
Som jeg tyda Nixita, så kan de "slippe til" folk utenifra for å gjøre jobben. Om det er en Ordspiller eller ikke burde vel ikke ha betydning?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-25 12:37

Da har jeg send ham en melding.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-27 06:18

Ja, da fikk jeg svar. Og han var litt usikker på hvordan det kunne løses.
Han trenger mer konkret informasjon på "dataspråket".
Altså mer spesifisert.
Det må da være mulig å få det snart?
Og hva med svenskene? Er de noe nærmere å finne en som kan løse problemet?
Knud, som han heter, mente at det enkleste jo vil være å få en av spillutviklerne til å gjøre jobben mot betaling. Hadde det vært snakk om riktig mange penger, så ville de nok gjort det...

AaseB2020-07-27 08:55

Dere kan kontakte de svenske utviklerne på sales@betapet.com

Temaet betaling/medlemsavgift er oppe i det svenske forumet også, det er flere der som nevner at det kan være en mulighet. Ingen respons fra utviklerne foreløpig.
Men det er stille i tråden der ellers også akkurat nå, kan håpe at det er fordi det er ferietid.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-27 10:26

Ja, sikkert fordi det er ferietid. Så vi får smøre oss med, litt, tålmodighet.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-30 15:52

Er det noen som har noe mer å meddele fra Sverige?

AaseB2020-08-30 16:01

I forumet hos betapet.se er det stille. Det siste innlegget om temaet er fra 13. august. Og de siste innlegga der før det er fra folk som forteller at de kommer til å savne pc-spilling og godt kan tenke seg å betale litt for å kunne fortsette. Sørgelig få som har ytra seg der også foreløpig.

LilleLaila2020-08-30 16:27
Antall innlegg: 3144

Å sitte og spille hurtigspill på tid på mobilen, er helt uaktuelt for meg. Det er jo bare en helt annen følelse med tastatur og skjerm, det synes jeg er rart ikke flere skjønner!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-30 16:52

Da må vi som skjønner det mobilisere oss, så vi kan beholde vårt kjære PC-Ordspill. Skal "VI" kontakte de svenske utviklerne om ikke så altfor lenge? Og hvem er i tilfelle VI?
Skal det lages en liste over alle som vil være med i et eventuelt spleiselag? For en ting er nok ganske sikkert, og det er at vi ikke kan forvente gratisspill senere.
Hvis folk virkelig vil beholde PC-spillet; så må de gi beskjed.

Ordspill no - Ikke medlem lenger2020-08-30 16:59
Antall innlegg: 116

Kan ta det her også, det som etterlyses i en annen tråd :

Vi har selvsagt kontakt med de svenske utviklerne, men så lenge de ikke har noen konkrete beskjeder å gi vedr. Flash/nyutvikling, så har heller ikke hverken norske eller svenske admins noe mer informasjon å gi utover det som allerede har blitt informert her.

Adm

AaseB2020-08-30 17:23

Bare for å få det helt på plass:
Dere har aktivt tatt kontakt med de nå i det siste ang disse spørsmåla?
Og de svarer at de ikke vet noe om hva som skjer?

Ordspill no - Ikke medlem lenger2020-08-30 17:41
Antall innlegg: 116

Aase : Svarene vi har fått på henvendelsene våre er med akkurat den samme informasjonen som ligger i tråden her, og i tråden hos betapet. Hverken mer eller mindre.
Får vi vite noe mer, så skal vi selvsagt informere om det.

Men, basert på engasjementet hos betapet.se, så er det nok dessverre svært lite trolig at utviklerne våre kommer til å bruke massevis av tid og ressurser på noe som opptar så få brukere.

AaseB2020-08-30 17:42

Ok, takk.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-30 18:30

Tror det er best å opprette en tråd snart for å få oversikt over hvem som ønsker å beholde PC-Ordspill. Hvis det bare er oss, den harde kjerne, som vil prøve å få til en avtale med spillutviklere, så er det håpløst.
Men hvis for eksempel 100-200 stykker som spiller ganske regelmessig her inn, ønsker å stå sammen, og betale utviklere for å ordne dette; så vil det vel være mer sannsynlig at de kan ta jobben.
Sånn det ser ut nå, så er det mest likegyldighet.
Jeg sa meg villig til å betale en sum; og håpa på mer positiv respons for et spleiselag, men det er ikke tegn til det nå.
Kan jo ikke si det sikkert, men kan vel anta at utviklerne vil vurdere å gjøre jobben hvis de får ordentlig betalt for det. Eller?

Cygnus2020-08-30 19:01
Antall innlegg: 44845

Jeg vil selvsagt SELVSAGT beholde Ordspill, men må ikke eierne/utviklerne spørre om interesse og hva en vil være villig til å bidra med?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-30 19:09

Skulle nesten tro det; men det ser jo ikke sånn ut, så da blir det vel oss som må ta initiativ?
For dem betyr det visst ingenting om PC-Ordspill forsvinner.
Vi skjønner jo at eneste mulighet for å beholde Ordspill er å få utviklere til å gjøre jobben. Og det gjør de ikke gratis.
Så mitt forslag er, i første omgang, å opprette en tråd. Som for eksempel kan hete: ER DET VIKTIG FOR DEG Å BEHOLDE ORDSPILL PÅ PC?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-08-30 19:10

Dett var kanskje ikke et spesielt godt forslag... Hva tenker du Cygnus?

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?