Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-16 23:27 | |
![]() | ikke butikk-butikk, men butikken som er åpen i grendahuset da:P der de selger sodd, pølser, brus kaffe, is osv.osv. | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-05-16 23:34 | |
![]() | wstine: Stemmer på Nordlandsbunaden :-) | |
Gubbjävel | 2010-05-16 23:47 | |
![]() | Må si meg helt enig med Tinkerbell. 17 Mai er en masete dag, husker dette maset fra jeg var liten også. Tidlig opp. på med fintøy (Æsj), ut å gå i tog :o( Men på den andre siden, det er Norges nasjonaldag, det hadde ikke blitt det samme uten barnetog, glade mennesker (noen ihvertfall) og noen overstadig fulle folk. God 17 Mai alle sammen. | |
Gubbjävel | 2010-05-16 23:49 | |
![]() | May-Lene: Sodd er da vel ikke noe å spise på 17 Mai, det er jo en festdag. Har smakt denne trønderretten en gang, og jeg håper jeg aldri blir bedt på den smørja igjen. :o) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-16 23:53 | |
![]() | Spiser sodd så ofte uansett jeg, så spiser det ikke 17.mai nei.. Jeg spiser bare is da jeg :P | |
Gubbjävel | 2010-05-16 23:59 | |
![]() | Godt å høre, god 17 Mai. | |
monas | 2010-05-17 12:43 | |
![]() | Jeg er av de som syntes det er deilig å slappe av 17. mai, noe jeg har hatt anledning til etter at barna har blitt større. Og så kan jeg jo også gratulere meg selv med 2 års dag på ordspill.no, da jeg 17. mai for to år siden ble gledelig overaska over å finne et så professjonelt scrabble på nettet. | |
mcsnurp | 2010-05-17 19:30 | |
![]() | Det er riktig at 17.mai er masete, men jeg synes det er hyggelig at så mange mennesker kan finne veien ut i gatene en gang i året i finstasen. - Og - en trenger jo ikke mase mer enn en legger opp til selv..?? Det er mange andre ting som er masete også...jul, bryllup, barnedåp, bursdager osv osv... Jeg synes det er fint at ikke alle dager er like, selv om det medfører litt mer mas enn vanlig. Håper alle har hatt en fin dag, hver på sin måte :) | |
bestemamma - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 20:46 | |
![]() | Hei tinkerbell. Jeg skjønner deg så godt!! Som lærer av yrke var alt du nevner der med på å gjøre 17. mai til en stressdag, men jeg ville ikke være den foruten for "alt i verden". "Vaskefilla" tok seg inn igjen etter få dager og så kunne jeg snu meg og se tilbake på speidertog, skoletog, flagg, musikk og alt det som gjør vår nasjonalfdag til det vakreste i verden. Mitt vakreste minne er fra 1945 da jeg som femåring fikk flagge med det norske flagget og rope hurra av hjertens lyst. Papirflagg på en pinne sitter i minnet og jeg har i alle voksne år hatt tårer i øynene når jeg kjenner på alle de gode følelsene som strømmer på. Når dagen er over og du får strevet på avstand vil jeg be deg tenke over at de barna du har fått "til låns" snart er voksne og da kan du snu deg og se tilbake. Jeg skal vedde på at du da tenker som meg: DET VAR VERDT SLITET! Kanskje vi må trekke pusten og innrømme at det vel er de ferreste i verden som har det som oss. Ha en kjempegod 18. mai. | |
Mr_Pusten | 2010-05-17 20:48 | |
![]() | Fikk tatt en liten prat med pjokken på 17, som bare er sååå opptatt....også fikk jeg tatt en liten Harrytur, så nå har jeg hamstret både lavkarboøl og Chablis . . så nå kan sommeren bare komme . . .) Hipp - Hipp ! | |