Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 755 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HanneIL | 2011-02-07 21:26 | |
![]() | tips: kanskje en allergisprøyte kan hjelpe deg? | |
arctic - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 21:38 | |
![]() | nei takk. blir mye god latter av det | |
GreteSB | 2011-02-07 21:41 | |
![]() | Katter! Både psykisk og fysisk. | |
Kirsti | 2011-02-07 23:11 | |
![]() | Her ble det jammen både tips og hygge. Lage sin egen sjokoladekalender OG beholde lærdommen? Snakker om å få både i pose og sekk! HanneIL, jeg synes du skal slå bertene i bakhodet med ventolinen din, jeg. Eventuelt kan du spraye deg med noe som får dem til å bli dårlige, og bare sukkersøtt opplyse om at så lenge de går rundt og lukter sånn at du blir syk, har du tenkt å fortsette å stinke. Sursildlake burde gjøre susen. Ulempen er selvsagt at du merker stanken selv også ... men du kan jo ta det en dag du er skikkelig tett i nesen. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 23:45 | |
![]() | Hva er det med disse overdynkete folka? Selv om en parfymeflaske inneholder relativt lite væske, så er det vel ikke snakk om engangsflasker? Joda, de dynker seg i vei og spruter ut alt innholdet i flaska på en gang. Stikker på kino, treningssenteret, konsert osv og forpester tilværelsen for alle som måtte komme i nærheten, som er sånn ca 10-12 meter. Er det ingen i kretsen deres som kan si fra, ta ansvar? More is less! | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-07 23:46 | |
![]() | Less is more!!!! skulle det selvsagt være :-))) ble helt bedøvet bare ved tanken! | |
Snømannen | 2011-02-08 08:25 | |
![]() | jeg får bestandig utrolig vondt i hodet hvis jeg sovner med skoene på. | |
miamaria | 2011-02-08 08:31 | |
![]() | slutt å pusse skoene...? | |
Reet | 2011-02-08 13:31 | |
![]() | Det viste seg at jeg har pollenallergi. Og jeg som i mange år hadde bitt tennene sammen og holdt kjeft fordi jeg trodde jeg hadde tatt en øl og en ti-tolv røyk for mye dagen før! Ikke før jeg sluttet å gå ut for en øl hver deilige vårdag skjønte jeg at en enkel allergitablett ville hjulpet. :-( Ellers allergisk mot alt av pelsdyr (unntatt mann og hund), fugler (inkl. dundyner), kiwi, hasselnøtter, røsslyng, timotei, husstøv etc.etc. | |
mornorge | 2011-03-02 11:17 | |
![]() | har ikke alle pollenallergi? er det noe å skryte av? | |