Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 657

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
snubi2011-08-25 08:55
Antall innlegg: 500

Torill: Synes linken din var nyttig jeg, og jeg fikk også forventet resultat =)

Lynge2011-08-25 11:04
Antall innlegg: 103

Heller Sentepartiet enn Frp!

JamesO - Ikke medlem lenger2011-08-25 12:28
Antall innlegg: 2649

Frp har en helt elendig offentlig forvaltningspolitikk både kommunalt og nasjonalt. I min kommune vil Frp selge alt av kommunal eiendom til berikelse for et fåtall lokale forretningsmenn.

Forøvrig har Frp null dybde i landbrukspolitikken.

utlending2011-08-25 14:04
Antall innlegg: 327

"landbruk" og "politikk" er to ord som ikke hoerer sammen.

Hvor vanskelig er d egentlig aa vokse litt mat paa fruktbar jord? Ikke saa veldig.

Du saar litt froe og saa kommer avlene opp.

Jeg begriper ikke at staten maa regulere denne svaert enkle prosessen.

MyRuin2011-08-25 17:12
Antall innlegg: 201

Wstine,- mener du virkelig at man heller skal stemme Frp enn Senterpartiet...?!??? Jeg grøsser bare ved tanken..

snubi2011-08-25 17:38

MyRuin: Wstine har vel aldri foreslått at man skal stemme Frp i denne tråden? Hun skrev jo nettopp litt lenger opp her: "Stem hva som helst, bare ikke SP!"
Men når det er sagt er jeg hjertens enig med deg i å styre unna Frp også ja!

rognkjeksen - Ikke medlem lenger2011-08-25 19:46
Antall innlegg: 548

styr unna avgiftspartiet ap vil jeg heler si......

Madeira2011-08-25 19:50
Antall innlegg: 24

Det smarteste alle nordmenn burde gjøre; meld dere inn i ett parti (for meg uansett hvilket!) og vær med i en periode (4 år). Tror det er mange som vil få en aha-opplevelse da. Dette burde være lovpålagt!!
Tenker fra man er 20 til 24 år, fin påvirkelig alder, og tror det ville vært færre som kritiserer politikerne etter en slik opplevelse...
Har selv den erfaringen og endte opp med at det hele tiden var for lite overføringer fra staten, men nok av pålegg som komunene var tvunget til å gjennomføre...Godt valg folkens! selv stemmer jeg senterpartiet og er stolt av det, Høyre er på god vei å kjør oss inn i en privat rundkjøring som gjør at vi ender opp med å måtte betale sykehusopphold selv.
Arbeiderpartiet er så runde at de ikke vet når tid de skal si stopp.
Frp ligger tiår foran oss alle andre med en del av sine ideer, men er litt for krakilske i forhold til innvandrere. Hilsen Lofot-dame som elsker sin lille jordbruksøy:)

)

JamesO - Ikke medlem lenger2011-08-25 20:50
Antall innlegg: 2649

Jeg tror egentlig det stod Senterpartiet på stemmeseddelen wstine la i stemmeurna.

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-25 21:13
Antall innlegg: 2369

myruin: Jeg trekker fram at TIL OG MED Frp har et par lyse sider. Ligger vel i kortene hva jeg mener da...... Man kan ikke forvente all verden fra den kanten, men de skal ha kreditt for disse punktene.

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-25 23:02

FRP ja.......

Fjern skatter og avgifter-partiet. Ja til billig sprit og røyk og rullingspartiet. Ja til bensinstasjon- og kjøpesenterkultur. Får du ikke det du trenger på kjøpesenteret så er det ikke verdt noe-partiet. Stiller mannsterke hver gang kjøpesenteret kan skilte med en nyutsprunget Idolstjerne, gir seg ende over og jodler med av full hals. Beste konserten noensinne du!
Nei til opera og klassisk litteraturarv. Et dukkehjem? Noraisme? Bøker? Lese? Nei, nei, nei! Gi oss heller Hotel Cæsar, diger flatskjerm, tv Norge og kun reklamefinansierte tv-kanaler.

De norskeste av de norske. Spiser Grandiosa til middag og kebab på vei hjem etter en fuktigfuktig tur på byen. Bosetter seg gjerne i Sydenlandet, men menger seg så menn ikke med de innfødte. Er ikke derfor de er der, liksom. Blir snurtne og furtne og tommelen ned når utlendinger kommer drassende her til lands, med sin kultur, sine matvaner, klesdrakt, lyder og lukter.

Lever på trygd og forbanner + snakker om Staten, som om det var en person. Nøyer seg med 9-årig skolegang, det rekker for en som kun leser Se og Hør.
Vil legge ned Sameland og NordNorge, men vil beholde Svalbard - for der kan forbryterne bo.
Solidaritet er slitsomme greier. Enhver er sin egen lykkes smed.

Madeira2011-08-25 23:10
Antall innlegg: 24

www.fagbladet.no/sam...70 7594.ece

Snømannen2011-08-25 23:49
Antall innlegg: 1556

Tullinger.

Frp har veldig mye bra politikk. Frp politikken er f eks veldig bra for miljøet. Det er bare å tenke litt lengre enn nesa rekker. Med Frp politikk vil det bli umulig å bo på landsbygda. Bygdene vil bli stående tomme. Det er bra for miljøet. Og som vanlig går svenskene foran. Nord-Sverige f eks er nermest avfolket. Det er bra for miljøet. Ikke prøv å nekte.

bearo2011-08-26 05:02
Antall innlegg: 888

Kva er gale med det norskaste av norske og kultur folk vil ha?

Er ikkje det litt av det misnøya til Senterpartiet dreiar seg om? Å bevare kultur folk flest ikkje bryr seg om?

snubi2011-08-26 07:50

Hohoho....takk for nok et på-kornet-innlegg, wstine! ;) Har du en for hvert parti forresten, dette var rasende festelig!
Ingen er vel egentlig totalt uenig eller enig med ett parti, det gjelder å finne det partiet man er mest enig med eller eventuelt minst uenig med, hihi;)

USA - Ikke medlem lenger2011-08-26 08:21
Antall innlegg: 1252

Bra skrevet wstine.
Tilleggskommentar Frp kunne egentlig (nesten?)vært bytta ut med Ap i teksten ovenfor. Forskjellen er bare at Frp-folk har blitt behandla verre av det offentlige enn Ap-folk og det er det som gjør at folk mister sine illusjoner og går over fra Ap til Frp (gi fan-partiet).

AaseB2011-08-26 11:25
Antall innlegg: 8147

Bra innlegg, Madeira! Er enig i alt du sier utanom litt smårusk på slutten om FRP;-). Vil påstå at det partiet heller slit med sneversyn, enn framsyn.

Eg og har hatt ein periode i kommunestyret, og ein endrar ofte syn på saker når ein får litt innsikt i prosessane.

Ja til kommunestyreplikt for alle!

sommerfugl2011-08-26 12:55
Antall innlegg: 473

Jeg er så glad jeg allerede har stemt!

Senterpartiet er det eneste partiet som er klart imot et EU-medlemsskap. Sånt betyr ganske mye for mange.

Heldigvis bosetter folk seg i distriktene og heldigvis har vi bønder her til lands!!!

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-26 13:19

kjempebra aaseb!! "Ja til kommunestyreplikt for alle"! Er helt enig. Jeg vil stille for SP. Tenker det blir liv og røre og baluba i dalstroka innafor da.
;-)

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-26 13:20

men stemte du SP sommerfugl? Hehehe, nei, du gjorde nok ikke det!

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?