Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 406 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2011-11-10 01:31 | |
![]() | Jeg tror jomenn ikke du sa smør, Wstine. Det er jo Senterpartiets jobb. | |
picassa | 2011-11-10 02:37 | |
![]() | Jaja | |
terø | 2011-11-10 08:13 | |
![]() | tedrO: Det er FrP-ere som uten skjellig grunn, tror de kan løfte seg selv opp i den intellektuelle sfære ved å selge inn sine tanker med grenseløs naivitet. | |
bastet | 2011-11-10 08:49 | |
![]() | Bearo, synes du virkelig at Bestons innlegg er et sleivspark? så det er liksom ok? | |
bearo | 2011-11-10 12:24 | |
![]() | Syns ikkje du det er eit sleivspark? Eg syns Beston er ein fullstendig irrelevant person i eit litt større enn mikroskopisk bilete. | |
Cygnus | 2011-11-10 16:01 | |
![]() | bearo: Vi er alle fullstendig irrelevante i et litt større enn mikroskopisk bilde! | |
Boubou | 2011-11-10 17:43 | |
![]() | Det er litt - nei - VELDIG - trist at FrP blir kalt "representant for sunn fornuft og alminnelige folks meninger" bare fordi andre partier opp gjennom årene har vært litt for feige og litt for politisk korrekte innimellom. Norge hadde være et bedre land om resten av det politiske Norge hadde turt å sette spørsmålstegn ved endel vedtatte sannheter av typen "fargerikt fellesskap er en udelt positiv affære som man overhodet ikke trenger å arbeide for å få til å fungere" litt før. Å kalle FRP representant for sunn fornuft, tja...Det har jo vist seg at adskillig flere sleivspark og diverse mangel på dømmekraft kommer fra det hold enn fra de fleste andre. Ser jeg på lokalpolitikerne her JEG bor er det bare en på FrPs liste jeg ville kalle normalt godt utrustet mentalt sett, hvis jeg fikk en liste med navn utenå vite noe mer om hva de sto for. Alminnelige folks mening - det lligger nok mer i det. VELDIG alminnelige folk, ofte. Ja jegdisser FrP. Det eneste bra de gjør er å tørre si ting andre ingen andre tør, men siden de konstant overdriver, blir det jo galt likevel. | |
YesYes | 2011-11-10 17:47 | |
![]() | Vi er alle bittesmå, selv jordkloden er bitteliten i universet: 4/100x3600x24x365x1370000 0000 = 1/10000000000000000000 del av universets utstrekning. Med andre ord, er det noe poeng i det hele tatt, å være så pretensiøs ??? | |
Boubou | 2011-11-10 18:20 | |
![]() | Hvem var pretensiøs synes du? | |
YesYes | 2011-11-10 18:26 | |
![]() | tenkte ikke på noen innlegg her nei, tenkte på Fb faktisk der er folk alt for pretensiøse | |
YesYes | 2011-11-10 18:28 | |
![]() | Om jordkloden var forholdsvis så stor som et sandkorn så ville universet vært 100 millioner ganger større enn jorden ...... | |
VeldiGlad | 2011-11-10 18:36 | |
![]() | Ja, jeg har lagt meg ned for å dø for lenge siden! Helt fra starten av faktisk! | |
bris1 | 2011-11-10 19:38 | |
![]() | Det du gjør, Boubou, er å disse enkeltmennesker. Tenk å si at kun en på FrPs liste i Larvik er normalt godt utrustet mentalt sett! Da har man virkelig plassert seg selv, tenker nå jeg. Og til Seierherren som ikke vil ha noe av at en som av og til stemmer på FrP utgir seg for å kjenne "folk flest", for så til slutt å slå fast ganske bestemt at de som har noe godt å si og partiet og dets tilhengere tilhører et mindretall i landet - jeg blir ikke overbevist om at noen av dere har belegg for å si det dere gjør. Har dere det, så hadde det vært interessant å få tilgang til statistikkene som er lagt til grunn for meningene. | |
Boubou | 2011-11-10 20:23 | |
![]() | Ja egentlig gjør jeg vel det Bris1. Tenker ikke alltid på at folk gidder å sjekke profilen min og sånt, og skriver nok av og til før jeg tenker jeg og... Men står ved det jeg sier - DET ER MYE RART DER. Kanskje du og jeg har forskjellig syn på hva som er "normalt godt", eller kanskje du har en spesielt godt inntrykk av nevnte liste - eller kanskje jeg har fått helt feil inntrykk. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er blitt FrPadvokat - trodde du var på de uføres side, og uføre er jo folk FrP som parti ser på som kanskje-snyltere (jfr annen tråd) - eller kanskje du bare er veldig politisk korrekt uansett tema og egentlig bare tror godt om alle? (Bortsett fra de pretensiøse). Jeg vet at jeg sleivsparket og bare beskyld meg for parti-isme, kom igjen, for nå begynner jeg å bli varm i trøya...eller kanskje ikke - tror jeg skal prøve å spille litt. Det gnager fælt å måtte fremvise en ranking under 2000 når en på bunnen er elitist vettu. | |
bris1 | 2011-11-10 20:26 | |
![]() | Jeg blåser en lang marsj i FrP, egentlig. Det interessante med denne debatten er måten det blir debattert på! | |
Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-10 20:40 | |
![]() | Er du seriøs, bris1? Frp har en oppslutning som varierer mellom 10 og 20% av befolkningen. Samtidig påberoper de seg å representere meningene til "folk flest". Ser du ikke paradokset? Ap, som største parti, er vel det eneste partiet som kunne komme rimelig greit unna det med en slik uttalelse. | |
VeldiGlad | 2011-11-10 21:02 | |
![]() | De resterende 80-90% er jo aper, sjiraffer og lamaer vet du vel Seier ;) | |
HanneIL | 2011-11-10 21:20 | |
![]() | Hvis det FrP kommer med er sunn fornuft, så er jeg en julekake. Jeg har forresten gitt opp å alltid debattere på en saklig og korrekt måte. Grunnen til at jeg har gitt det opp, er at det er sabla mange, påfallende ofte FrP-velgere, som gjør det stikk motsatte. For å møte den slags kan jeg a) være korrekt debattant og slite og svette. Erfaringsmessig kommer jeg ingen vei med det når den andre tydeligvis blåser i å diskutere på et ok nivå. Så, som nevnt; gitt opp. b) Holde kjeft og heve meg over diskriminerende utsagn. Det er ikke aktuelt lengre. Den tiden er forbi, sisters! c) Møte dem med en skitten retorikk ala deres egen. Yamann! | |
Snømannen | 2011-11-10 21:30 | |
![]() | Fantastisk rørende å se hvordan dere står opp for demokrati og respekt for andres meninger her. Dere har helt rett. Ingen eier sannheten. Alle meninger er like gode. Demokratiet favner om alle og inkluderer alle. Bra jobba! | |
Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-10 21:37 | |
![]() | "Ingen eier sannheten. Alle meninger er like gode." Postmodernistisk pisspreik :) Noen meninger er bedre fundert enn andre. | |