Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 248 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
aquariussoul | 2008-07-18 21:39 | |
![]() | Jeg skjønner hva du mener, ikke noe problem for meg, jeg spiller ikke lynrask - og har ikke på mine ca. 200 (tror jeg) spill brukt pause, men kanskje trenger jeg den en gang, man vet aldri :o) | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 14:03 | |
![]() | hva med gode unnskyldninger for IKKE å godta pause? jeg satt en gang på et offentlig bibliotek som stengte innen ti minutter. godtok med andre ord ikke pause. ellers pleier jeg som regel å godta:) | |
kateevig | 2008-07-19 14:21 | |
![]() | Er enig i at man bør godta pauser. Når det gjelder å avbryte, har jeg måtte gjort det 2 ganger på ca.1800 kamper. Men, hvis man ikke kan fullføre- får man mindre i minus for å la tiden gå ut enn hvis man avbryter? Opplevde i går at en gav beskjed om at han/hun måtte gå, men vedkommende avsluttet ikke spillet. ERgo ble jeg sittende og vente til tida gikk ut. Gir det mindre i minus for vedkommende? | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 14:43 | |
![]() | Om du avbryter direkte eller bare lar tiden gå har ingen egen faktor i utregningen. Normalt skal man få mer rankingtrekk ved å la tiden gå, fordi motstander kan gjøre flere legg og vinne spillet med flere poeng. | |
lizabiz | 2008-07-19 15:19 | |
![]() | Jeg spurte om pause da samboeren min ropte at jeg måtte komme med kamera. 4 elg i hagen er ikke hverdagskost. Motspiller godtok og gikk ut for å pelle snegler i hagen... Husker det som et riktig koselig spill...:) | |
snuppilura | 2008-07-19 15:32 | |
![]() | fikk skikkelig krampe i beinet igår under spillet. Det var rett og slett så vondt at jeg var på nippet å be om pause, men jeg grein meg igjennom og tapte stort..... | |