Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående9 039

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
GI Raffen2008-07-04 14:58
Antall innlegg: 29

Jeg ba om pause da det kom en gravemaskin på gårdsplassen min. Den ble ikke akseptert så jeg avbrøt spillet.
 
laila772008-07-04 16:56
Antall innlegg: 14

jeg måtte en gang ta pause da min 11 mnd gamle sønn hadde bæsjet noe sinsykt i bleia... men jeg gjorde det raskt og greit og hun jeg spilte med var veldig overasket hvor fort jeg var tilbake igjen:)

ellers har det skjedd at minstegutt på 11 mnd har trykket på av knappen... så da har han avbrutt 2 ganger for meg.... beklager folkens:P
 
Torill2008-07-04 17:08
Antall innlegg: 3658

Jeg synes at hvis det er mulig bør den som ønsker pause prøve å legge først så den andre kan få ekstra tenketid i pausen
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-04 17:50
Antall innlegg: 352

Det høres ut som det er stemning for at en SKAL godta pause, men spiller en lynrask, er litt av kosen vekke hvis en må stoppe når det er igjen noen få trekk.
 
jwpede2008-07-06 15:14
Antall innlegg: 107

Jeg bad om pause en gang da jeg fortalte at katta mi spontant hadde gått til angrep på pc-musa(som forresten ser ut som liten flodhest som har lagt seg ned og krølla seg sammen på en slik måte at den til forveksling ligner ei pc-mus). Jeg skulle egentlig gjøre noe helt trivielt, men siden situasjonen åpenbart var prekær, ble pausen øyeblikkelig godtatt.

Far vel
 
Indigo2008-07-07 19:26
Antall innlegg: 59

Jeg synes det er greit at folk ber om pause hvis telefonene ringer, eller minstemann våkner.
Jeg har bedt om pause 4 ganger, tror jeg, da har det vært telefon. Motspiller godtok pausen 2 av tilfellene. Ene gangen tok jeg ikke telefonen, den andre gangen bare brøt jeg.
Det er ikke ofte jeg er blitt bedt om pause, men 2 ganger har jeg ikke godtatt. Begge gangene var det lynrask, og tiden holdt på å gå ut for motspiller. Jeg har selv vært i den situasjonen, synes det er trasig ja, men jeg ber ikke om pause fordi jeg er dum nok til å velge lynrask.
Så en liten kommentar til Toril som spiller i arbeidstiden. Det er du nok ikke alene om har jeg forstått. Men jeg kan ikke skjønne at noen får seg til å gjøre det. I pausen, ja, men vet du hva, man er da på jobb for å gjøre sine arbeidsoppgaver, det er det man får betalt for.
 
carisma2008-07-07 20:58
Antall innlegg: 18

Jeg skulle gjerne hatt mulighety til å be om pause i går da data-musa gikk batteritom midt i et lynraskt spill... =/ Naturlig nok fikk jeg ikke trykket på pauseknappen... =)

Indigo: Noen har jobber hvor man må vente på andre for å få utført mange av sine oppgaver. Jeg må det innimellom, og må inrømme at jeg EN eneste gang har falt for fristelsen til å logge inn her og ta en lynrask.. *blush*. Men alternativet var å henge rundt kaffemaskinen eller lignende, så jeg fikk da litt hjerentrim.
 
kness - Ikke medlem lenger2008-07-07 21:22
Antall innlegg: 1134

Vanligvis ber jeg ikke om pause selv om tlf ringer, men idag måtte jeg notere en innviklet engelsk adresse mens jeg snakket, og jeg mistet fullstendig konsentrasjonen om spillet. Så takk til Rabiaz (tror jeg det var) som aksepterte pause umiddelbart!

Takk også til Edro, som gjorde meg oppmerksom på at jeg nå har spilt 2000 kamper og nærmer meg pallen med stormskritt:p

Og til Indigo: Folk har så mange slags jobber! Ikke alle krever deg fullt og helt hele tiden. Så om det er forsvarlig å ta et spill i ny og ne får hver enkelt vurdere selv.
 
MayLene - Ikke medlem lenger2008-07-07 22:19
Antall innlegg: 10

jeg har bedt om pause EN gang som jeg vet om, d var da d begynte å brenne på skola og vi ble evakuert..
vell, jeg fikk ikke godkjent en liten pause..
=P
 
keen2008-07-07 23:04
Antall innlegg: 3

Har bedt om pause en gang, men det var ikke da jeg løp til kjøkkenet og rev en kake ut av ovnen. Spiller (og baker ) lynrask.
 
sypiken - Ikke medlem lenger2008-07-08 12:28
Antall innlegg: 12

jeg spiller innimellom i arbeidstiden. det kan være kjedelig å sitte alene på en systue, og da er det ok å bruke hjernen når man venter på kunder, er drittlei knappenåler eller rett og slett trenger litt selskap
 
sarah12008-07-18 02:27
Antall innlegg: 1

Tror aldri jeg har bedt om pause, men kattepusen er flink til å treffe gi opp knappen, så unnskyld til alle jeg har avbrutt spillet med.
 
olapaloma2008-07-18 09:05
Antall innlegg: 115

fekk akseptert pause i forgår når eg fekk ein laus hest i tunet. Måtte fanga han og tatt ein telefon for å finna eigar. kom inn att før pausen var ferdig. Eg starta faktisk med pause før eg rakk å leggja ei einaste brikka. Takk til motspelar
 
Cyberita2008-07-18 12:04
Antall innlegg: 7

Jeg oppdaget en mus i stua for litt siden, og måtte be om pause så jeg fikk fjerna den lille tassen. Det gikk heldigvis greit. :-)

Ellers har jeg akseptert pause de to gangene en motspiller har bedt om det, men jeg tror ikke jeg fikk noen forklaring noen av gangene...
 
aquariussoul2008-07-18 12:58
Antall innlegg: 231

Pause, opplever at noen ber om det og det er ok, men hvordan gjør man det, jeg har ikke funnet noen pauseknapp...
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-18 16:19
Antall innlegg: 1944

Det er et pausetegn " ll " til høyre rett over spillchatten

Der finner du også en ropert/høytaller, som du kan skru av og på lyden med.
 
aquariussoul2008-07-18 19:36
Antall innlegg: 231

Takk for svar, fant det ut når jeg tittet litt i tidligere innlegg :o) Kan jeg selv be om tid eller kommer det automatisk 10 min?
 
starey2008-07-18 20:03
Antall innlegg: 956

Hvis pausen ikke stoppes, blir den 10 minutter, da begynner spillet automatisk. For å stoppe pausen før det, trykk på pauseknappen om igjen.
 
aquariussoul2008-07-18 20:46
Antall innlegg: 231

Takk for svaret :o)
 
starey2008-07-18 21:19
Antall innlegg: 956

I tillegg kan jeg legge til at pauser helst bør unngås når man spiller lynrask, fordi noen velger dette fordi de vil bruke kort tid på et spill. Hvis spillet da tar 10 min ekstra pågrunn av en pause, er halve poenget borte :) Men må man, så må man.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?