Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-06-20 19:17 | |
![]() | Skjønner ikke hva dere krangler om. En persons hethet eller kroppsvarme er 37,5 grader sånn ca. Svarene gir seg jo selv. Om man da ikke er sjuk så kan tempen godt stige til over 40 grader ... | |
| bris1 | 2012-06-20 19:35 | |
![]() | Norske ordspillere er ikke som svenske ordspillere ;-) Denne tråden har et imponerende antall innlegg, til tross for at majoriteten uttaler null interesse for temaet. | |
| mista | 2012-06-20 20:30 | |
![]() | Enig med May Lene, Loisa og fillifjong!! | |
| klart - Ikke medlem lenger | 2012-06-21 08:46 | |
![]() | En del enere her syntest jeg! Og noen få på 4! Ingen femmere. | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2012-06-21 11:29 | |
![]() | Synes dette blir veldig useriøst. Når man først skal slenge karakterer så er det ingen logikk i at snittet skal ligge på 4,8! Ordspillere er jo generelt en nerdete gruppe som ikke akkurat er kjent for sine fysiske attributter. Takk til siste taler, som får oss litt ned på jorda igjen. Hans enere og firere skulle vel få snittet ned på et litt mer normalt nivå. Så får jeg bare beklage at den femmeren som straks følger igjen skulle skape urealistiske forhåpninger for aspirerende tråddeltakere. | |
| Snømannen | 2012-06-21 19:13 | |
![]() | Dette er en sånn "si at folk er kule så får de et bedre liv greie". Jeg er ikke hot. Jeg er en snømann. | |