Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 441 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
MikeMurphy | 2020-06-23 14:48 | |
![]() | hehe, interessant. Jeg er på 6 nå, synnes jeg. Men hvordan er det mulig å vurdere det? Ved å sammenligne med det som du kunne følle tidligere selv? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-06-23 15:47 | |
![]() | 6 år ja, kan jo være en fin alder, og mange av oss kjenner på barnet i oss innimellom. 4 åringen er nok ofte mer trassig når verden ikke svarer til forventningene... Og det er jo en naturlig del av utviklingen. Men når den voksne ofte reagerer som en 4 åring med sitt voksne intellekt; så blir det slitsomt. Det verste eksemplet er jo, som de fleste av oss skjønner; Donald Trump. Og så er det noen som blir fryktelig fornærma fort, og som trasser med "frukttråder"; også et eksempel på "den voksne 4-åringen". Det voksne perspektivet forsvinner. 6 år ja, da er du i hvert fall over trassalderen! | |
Cygnus | 2020-06-23 15:52 | |
![]() | Ordputter - det var styrken forelskelse han beskrev (se trådstart!), ikke alder/mental alder! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-06-23 15:58 | |
![]() | Hehe- så det nå! For sliten i toppen etter utvasking; grynt! Og uansett, så skulle det jeg skrev ha vært i en annen tråd... | |
LilleLaila | 2020-06-23 17:26 | |
![]() | Veldig godt spørsmål fra Mike Murphy, som holder seg til trådens overskrift, i motsetning til et merkelig individ her som føles veldig ubehagelig. Når man er i et fast forhold, som jeg oppfatter at Mike er, må jo 6 på skalaen være supert, hvis dere har vært sammen lenge. Selv er jeg jo singel og litt sånn forsiktig interessert i en kar ... | |