Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 906

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
MikeMurphy2020-06-23 14:48
Antall innlegg: 4

hehe, interessant. Jeg er på 6 nå, synnes jeg.
Men hvordan er det mulig å vurdere det? Ved å sammenligne med det som du kunne følle tidligere selv?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-23 15:47
Antall innlegg: 4429

6 år ja, kan jo være en fin alder, og mange av oss kjenner på barnet i oss innimellom. 4 åringen er nok ofte mer trassig når verden ikke svarer til forventningene... Og det er jo en naturlig del av utviklingen.
Men når den voksne ofte reagerer som en 4 åring med sitt voksne intellekt; så blir det slitsomt. Det verste eksemplet er jo, som de fleste av oss skjønner; Donald Trump. Og så er det noen som blir fryktelig fornærma fort, og som trasser med "frukttråder"; også et eksempel på "den voksne 4-åringen". Det voksne perspektivet forsvinner.

6 år ja, da er du i hvert fall over trassalderen!
 
Cygnus2020-06-23 15:52
Antall innlegg: 44845

Ordputter - det var styrken forelskelse han beskrev (se trådstart!), ikke alder/mental alder!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-23 15:58
Antall innlegg: 4429

Hehe- så det nå! For sliten i toppen etter utvasking; grynt!
Og uansett, så skulle det jeg skrev ha vært i en annen tråd...
 
LilleLaila2020-06-23 17:26
Antall innlegg: 3144

Veldig godt spørsmål fra Mike Murphy, som holder seg til trådens overskrift, i motsetning til et merkelig individ her som føles veldig ubehagelig. Når man er i et fast forhold, som jeg oppfatter at Mike er, må jo 6 på skalaen være supert, hvis dere har vært sammen lenge. Selv er jeg jo singel og litt sånn forsiktig interessert i en kar ...
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?