Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 806

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kroko2009-05-26 12:33
Antall innlegg: 42


Etter å ha lest innleggene i tråden virker det som om den "korrekte ordspiller" burde spille med alle og helst uttrykke glede over andres spillestil og bingojag, uansett. Litt Kardemommeby her: Du skal være snill og grei, og forøvrig kan du gjøre som du vil... :)

Dersom antall bingoer ble opplyst i popup-vinduet med spillerinfo, slik som antall vunnede og tapte spill, så mener jeg "sutrerene" ville klare og styre unna "bingojagerene" - og da ville vel alle bli mer fornøyde...?? Eller??
 
Lemona2009-05-26 12:49
Antall innlegg: 16

Synes det er rart om det ikke skal være rom for å diskutere ulike spilltaktiker på et diskusjonsforum for ordspill.

Ingen kan straffes hverken for å passe mye, bytte brikker eller avslutte spill straks man ligger dårlig an. Det må vel allikevel være mulig, her som i idretten, å kunne gi uttrykk for hva man synes er "fair play".

Bruk av hersketeknikker som å kalle dem som gir uttrykk for andre meninger enn en selv for "sutrere" o.l. kan man vel kanskje spare seg.....
 
twiver2009-05-26 12:57
Antall innlegg: 3469

Husk at uansett hva du enn gjør, så er det noen som kritiserer deg !!!
Sånn er faktisk verden, det finnes ikke EN ting som ALLE er enige i.

Men så lenge du selv gjør og sier det som du synes passer, så kan du fortsatt leve godt med deg selv !!
 
Lemona2009-05-26 13:05
Antall innlegg: 16

"det finnes ikke EN ting som ALLE er enige i."

Nettopp. Derfor må det være rom for diskusjon.
 
kroko2009-05-26 13:26
Antall innlegg: 42

Lemona: Beklager det var absolutt ikke meningen og stemple noen som sutrere eller bingojegere fra min side (ergo gåseøynene), jeg har bare sett uttrykkene i tråder tidligere.

Jeg er helt enig med deg.
 
Kirsti2009-05-26 13:43
Antall innlegg: 1946

Klart det må være rom for diskusjon, men noe av poenget er vel at de fleste her har funnet frem til en måte å spille på som de trives med. Da sier det seg selv at det av og til blir kollisjoner mellom ulike spillestiler.

Hva gjør vi ellers i livet når vi møter folk vi ikke kommer så godt overens med, da? Jeg regner med at de fleste gjør som meg - jeg forholder meg til dem i den grad jeg må, men jeg oppsøker dem ikke. Jeg synes ikke det er så mye vanskeligere å følge den linjen på Ordspill enn ute i den virkelige verden.
 
Ronjaa2009-05-26 13:56
Antall innlegg: 48

Bra sagt Kirsti! Der følte jeg du satt et punktum på denne diskusjonen!
 
rød32009-05-26 18:07
Antall innlegg: 54

Takk Kirsti, beklager jeg overså det Alfa93 skrev. Ha en fortsatt fin spillekveld :)
 
andermg - Ikke medlem lenger2009-08-09 01:34
Antall innlegg: 212

for en fantastisk tråd, jeg må visst begynne å lese forum oftere.

mvh

superbingojager som går over lik for å få lagt en bingo:)
 
Snømannen2009-08-09 02:10
Antall innlegg: 1556

har dere pms hele gjengen?

Alr som er innenfor reglene er lov, artig å prøve seg mot forskjellige mennesker og forskjellige strategier.
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-09 04:45
Antall innlegg: 1398

Det er helt topp at du liker tråden, andermg!, dessverre tror jeg ikke du forstår den....
 
andermg - Ikke medlem lenger2009-08-09 11:19
Antall innlegg: 212

Baltez da, nå tuller du fælt som vanlig
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?