Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 723 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 11:32 | |
![]() | La oss f.eks. se på 30 år gamle Mattis fra Toten. Ungkar med dårlig helse og utseende som aldri har kvalifisert seg til 1 sekund intim kroppskontakt med noen. For slike som han er det livsbergende og enormt viktig at prostituerte finnes..... | |
| Torill | 2011-02-22 11:37 | |
![]() | USA, er det sånn at Mattis dør om ingen kvinner vil ligge med han frivillig? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 11:45 | |
![]() | Ja hvem vet ? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 11:48 | |
![]() | Jeg prøver bare å få fram her at prostitusjon også har andre sider enn de negative som ofte kommer frem fra de som er motstandere av prostitusjon. | |
| frankieboy | 2011-02-22 16:23 | |
![]() | Your car is German.Your vodka is Russian.Your pizza is Italian.Your kebab is Turkish.Your democracy is Greek.Your coffee is Brazilian.Your movies are American. Your tea is Tamil.Your shirt is Indian.Your oil is Norwegian.Your electronics are Chinese. Your numbers Arabic, your letters Latin. And you complain that your ...neighbor is an immigrant? Pull yourself together! | |
| Snømannen | 2011-02-22 16:26 | |
![]() | frankieboy - Den var bra Vi lever alle i en eneste stor landsby ;-) | |
| Snømannen | 2011-02-22 16:31 | |
![]() | Flisespikkeri er litt gøy. Flere skriver at det BARE er noen menn som tror at noen prostituerer seg frivillig. Det betyr at noen menn handler i god tro, men ALLE damer som kjøper sex VET at de utnytter et offer. Kan man fordømme noen som handler i god tro? Hvis vi tar fram den STORE kammen, den vi kan dra alle over, betyr vel det at kvinner er ganske grusomme? ;-) | |
| Torill | 2011-02-22 16:36 | |
![]() | Kvinner er grusomme. Ellers forholder jeg meg til utsagn fra menn i denne tråden som har påpekt det positive ved å kjøpe sex. Har ikke sett lignende utsagn fra kvinner. | |
| mymlen | 2011-02-22 16:50 | |
![]() | Jeg synes å merke en del fordommer i denne tråden. USA eksemplifiserer med "Mattis" som både har dårlig helse og utseende. Da "må" man kjøpe sex. Hva slags fordommer er det??? Tror USA at det bare er friske mennesker eller pene mennesker som får sex gratis - med en partner som gjør det av lyst? DETTE var triste argumenter, synes jeg. | |
| Amse | 2011-02-22 18:01 | |
![]() | Jeg synes at å parkere på parkeringsplasser forbehold funksjonshemmede er primitivt. Selvsagt ikke om du faktis er funksjonshemmet. | |
| Snømannen | 2011-02-22 18:03 | |
![]() | ja det er kjempeprimitivt. Det begynte de sikkert med allerede i steinalderen. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 18:03 | |
![]() | Ser stadig at noen prøver å vri mine ord i verste mening. Noen videre kommentar er unødvendig. | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 18:13 | |
![]() | Å komme inn i mitt spill for så ikke si et kvidder, ja det kommer desidert på min liste over primitiv adferd. (Ikke ta meg for seriøst ;)) | |
| Snømannen | 2011-02-22 18:26 | |
![]() | For å forsøke å bidra med noe konstruktivt og ikke bare vri og vrenge. Leste nettopp: nysgjerrigper.no/Art...mi lde_aper hvor det står at forskerne har funnet ut at aper gjerne deler maten sin med andre aper. Gavmildhet er altså er altså primitiv adferd ;-) Uønsket adferd er ikke nødvendigvis det samme. Kan ikke noen tegne en behovspyramide eller noe? | |
| mymlen | 2011-02-22 19:43 | |
![]() | Det har da Maslow allerede gjort... | |
| Zerafina - Ikke medlem lenger | 2011-02-22 20:55 | |
![]() | (.)-(.) tegnet NOE. | |
| Galois | 2011-02-23 00:49 | |
![]() | ,,() ?? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 07:16 | |
![]() | Nå kjenner jeg prostitusjonsmiljøet i Norge meget godt. En slektning av meg, "Mette", har solgt sex i mange år. Hun stortrives i jobben sin og hun sier også at hun er dørge lei av alle disse radikale kvinnene som prøver å pådytte ett stakkarsstempel og et offerstempel på oss , de prostituerte. Dette vil hun ha seg frabedt. Så mitt råd til alle over ca 22 år som ikke får seg gratis sex i løpet av et halvt år og føler behov for det, enten du er gift, samboer eller enslig. Kjøp det. Det er sunt for helsa og du blir gladere av det. Bare unngå å kjøpe det fra kvinner du mener har hallik. Kjøp sex og bli et gladere menneske. Sex er sunt, det kan være god trim og kjøpesex er ikke forpliktende til et forhold. | |
| GreteSB | 2011-02-24 07:43 | |
![]() | Her oppfordrer du til en kriminell handling. Det er forbudt å kjøpe sex i Norge, heldigvis. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 07:47 | |
![]() | gsbj. Det finnes mange lover som ikke burde eksistert og denne er en av dem. La oss håpe denne loven forsvinner raskt eller at ordlyden endres. | |