Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 316 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 10:59 | |
![]() | baltez må da være spillvertenes yndling: sitat fra et av hans innlegg i denne tråden: Jeg vet også NØYAKTIG hva som vil hende! Du kommer til å bli tvangsinnlagt innen kort tid! Tro meg! liselotta laget en tråd om hvem som hadde vært innom mest og sett på profilen hennes, og denne tråden ble stengt fordi spillverter mente at dette var å henge ut personer. Kanskje var det litt ment å henge ut personer, men det er jo på samme nivå som å fortelle at vedkommende leser Donald Duck og da ment som en slags uthenging av vedkommende. Det baltez her skriver er jo på et mye grovere og mer negativt plan. Vi må bare nok en gang gratulere spaniasiestafyren baltez med sitt hemmelig vennskap med spillvertene. | |
gompedyret | 2010-03-13 11:21 | |
![]() | USA har et poeng her. Det er flere innlegg i denne tråden (og ikke bare fra Baltez) som går på person istedenfor sak. Et par kan sies å være godt under beltestedet også. Dette er ikke bare dårlig debattskikk og helt unødvendig, men også i strid med reglementet. Det er faktisk ikke så vanskelig å være bevisst på dette, folkens. De aller fleste klarer det helt utmerket! Forhåpentligvis holder det å si fra en gang, slik at vi ikke må ta fram blokka med "parkeringsbøter". Takk! | |
Torill | 2010-03-13 11:38 | |
![]() | Akkurat i denne tråden synes jeg trådstarter har kommet med så mange nedlatende utsagn om andre mennesker at det ville være helt merkelig om det ikke kom et og annet spark tilbake. | |
Cygnus | 2010-03-13 11:54 | |
![]() | Er enig, Torill! Forøvrig er det mulig at en bare skulle "tie" enkelte tråder i hjel - men skammelig nok synes jeg det er ganske underholdende å lese. | |
bris1 | 2010-03-13 11:56 | |
![]() | Med fare for å avsløre hvor totalt uvitende jeg er: jeg skjønner overhodet ikke hva helhet1 skriver om. Eller rettere sagt: hva hun antyder. For en ekkel taktikk: slenge ut halvkvedede viser og så nekte å utdype hva som ligger bak. Æsj! | |
Maisen | 2010-03-13 12:38 | |
![]() | Det er vel ikke så meget en ækel taktik som en konspirationsteori gone bad. Fremkommer typisk når man ikke helt har kontrol over egne tanker. | |
Snømannen | 2010-03-13 15:58 | |
![]() | Lyst til å bidra med en liten kommentar. En observasjon jeg har gjort. Og en liten appell. Tanker som ikke er vesensforskjellige fra de Helhet1 fremstiller her deles av store grupperinger i samfunnet vårt og påvirker lover, regler og maktfordeling over store deler av planeten. Påstandene framsatt her er selvfølgelig mindre utbredt og ukjent for de fleste en de jeg sikter til. Men i sin natur ligner Hehet1's påstander og måten det blir debattert på mye på hvordan religiøs tro er bygd opp og blir presentert. Leste for eksempel i avisen i forrige uka at demoner hadde infiltrert Vatikanet og forårsaket at katolske prester har forgrepet seg på unge gutter. Sannsynligvis hadde paven ved et uhell latt det nordvendte vinduet stå åpent natta over eller noe ;-) For kort tid siden var det en tråd her om hvor skummelt det var å tegne profeter. Og hvor viktig og riktig religion var. DA var det ingen som snakket høyt og lenge om psykisk helsevern. Jeg spør meg selv hvorfor ikke? Er det utbredelsen av en form for galskap som er avgjørende for om den kan aksepteres eller ikke? Til dere med fornuften i behold: Hvordan vekker vi alle disse fra sin tilstand av psykisk forvirring? Til alle dere andre : Våkne opp, finn tilbake til vettet deres. Søk hjelp! | |
Helenn - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 18:19 | |
![]() | Er så enig med Toril og bris1.. hvordan kan man oppheve seg selv på den måten, når den eneste argumentasjonen er en bråte linker hit og dit?? | |
Chiquitita - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 18:34 | |
![]() | Skaff deg et liv Helhet1!!! | |
Hestegal | 2010-03-13 22:19 | |
![]() | hun er borte!!! er nok bortført av aliens..... | |
Hestegal | 2010-03-13 22:20 | |
![]() | de ble nok sinte da hun avslørte hemmelighetene deres. mooohaha! | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 22:45 | |
![]() | Åh, nå kjente jeg at jeg måtte le! Fantastisk! | |
Chiquitita - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 23:06 | |
![]() | Stakkars, får nesten litt vondt av damen også! | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 23:09 | |
![]() | Er det ikke bedre å diskutere _med_ henne enn å diskutere _henne_? | |
Sydsklie | 2010-03-13 23:23 | |
![]() | Chiquitita skriver: "Skaff deg et liv Helhet1". Javell - Er det verre å bruke tid på å samle inn informasjon som intereserer en på nett enn å lese en spennende bok, gå en tur, spille ordspill,...... Vi benytter alle tiden på ting som forhåpentligvis en trives med. Så ære være Helhet1 som bruker sin tid til noe som fenger henne og atpåtil bruker tid til å dele sin interesse og prøve å skape debatt. Hadde det ikke vært for folk som tørr å stå frem med sine meninger så går på tvers av hva majoriteten mener hadde vi ennå levd i huler på en flat planet. Jeg sier ikke herved at jeg deler hennes meninger - men det går an å diskutere sak og ikke hogge hue av en som mener noe annet enn en selv. | |
Chiquitita - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 23:30 | |
![]() | Huff, skrev jeg virkelig det???:-D | |
HanneH | 2010-03-13 23:30 | |
![]() | Helt enig med deg der scapegoat. Tror ikke man skal synes synd på alle som ikke er i A4 format. Finnes ganske mange rundt om i dette landet og i verden ellers som leser litt mer enn det de setter på trykk i landets største aviser. Noen fordyper seg i stoff som andre ikke har et snev av interesse i. Tror vi alle skal være glade for det, ville nok blitt kjedelig om alle gikk rundt og tenkte og oppførte seg likt. Synes faktisk det er flott at noen engasjerer seg i andre ting enn det helt dagligdagse. Om man bare leser overskrifter og godtar glatt det som står der, ja da har man vel ikke skjønt noe som helst tror jeg. Er alt for mye sensur blant det som blir skrevet i landets aviser til at folk kan gjøre seg opp noen som helst mening om det meste. Flott at noen tør å sette spørsmålsteng? | |
bakko | 2010-03-14 00:01 | |
![]() | Trådstartar legg mykje opp til å bli diskutert istadenfor å diskutera med, ho svarar ikkje på spørsmål som blir stillt og nemer så å sei alle som ikkje støttar hennar teori som uvitande stakkarslege mennesker..... | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 00:09 | |
![]() | Hahaha :) Dette er en fantastisk tråd! Nå har jeg vært inne og sjekket de forskjellige lenkene og det er jammen meg (skremmende) mye tøys. Men uansett, jeg mener fremdeles at man bør holde seg til sak og ikke person. | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 00:10 | |
![]() | * diskutere person | |