Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Snømannen | 2011-11-04 14:22 | |
![]() | VaSKe. ikke vakse. | |
| mymlen | 2011-11-04 15:06 | |
![]() | - men MAT skarre'm ha...? | |
| kj-s | 2011-11-04 16:46 | |
![]() | Jeg var på et møte med leger engang, og da spurte den mannlige overlegen (en utlending selvsagt), en mannlig lege (som var rtg,overlege), og som hadde stilt et vrient ? om han hadde mensen. Like etterpå var det flere andre mannlige leger som stilte vanskelige ?? og vedkommende sjef ropte da ut at alle de menstruerende skulle gå ut av salen, hva de så gjorde, og alle var menn.... I slikkretser er det visst mer vanlig å menstruere...hm? | |
| utlending | 2011-11-04 19:44 | |
![]() | menstruasjon er biologisk betinget og kan skje KUN hos kvinner PMT - dvs premenstuelle tensjon - kan skje kun hos kvinner. det er derfor mange kvinner blir gretne minst en gang i maaned. dette er ren biologi. | |
| snubi | 2011-11-04 19:54 | |
![]() | Wow, har du lest deg opp, utlending? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-04 20:00 | |
![]() | går litt på tomgang syns jeg.... hva med å bringe nytt på banen? ....om det lar seg gjøre? sett i historisk perspektiv f.eks hva vil framtiden bringe? | |
| bearo | 2011-11-04 20:18 | |
![]() | Kva er det her dokke snakke om? Og kva er det det er samtidig som? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-04 20:22 | |
![]() | vask buksa sammen med lyse plagg, 40 grader for sikkerhets skyld, du | |
| utlending | 2011-11-04 20:34 | |
![]() | det er noedvendig aa snakke om at vi snakker om gretne kvinner som har mensen her denne diskusjonen skal ikke vaere morsom, guys | |
| Guddy | 2011-11-04 21:29 | |
![]() | Mener at ingen burde bruke så mye tid og energi på et slikt utsagn... Jeg oppfordrer til å ignorere utlendingen.... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-04 21:42 | |
![]() | jadajadajdajdaadda oppfordre til å ignorere tråder, oppfordre til å stenge tråder..... hva med å la være å lese tråder .... som ikke passer DEG nei.... det er DE andre som må skjerpe seg. Skrive slik DU vil, ta opp tema som DU syns er interessante/givende/fruk tbare/morsomme/viktige osv Takhøyden når stadig nye høyder..... | |
| Guddy | 2011-11-04 21:51 | |
![]() | Det er jo ikke det jeg mener da. Hvorfor er det så lett å bli misforstått? For det første har jeg aldri oppfordret til å stenge noen tråd. Og hvis det er så mange som blir engasjert ved et slikt utsagn vær så god... men det virker som om det er ikke virkelig interesse, bare at folk er oppgitt? Jeg er for informative diskusjoner... Hvis du syns det her er det, mens det finnes temaer som politikk, sult i verden, barn, dyr, ... osv så skal jeg ikke hindre deg fra å skrive altså :-D | |
| bearo | 2011-11-04 21:58 | |
![]() | Du er for det. Eg er ikkje så glad i informative diskusjonar, og håper du blir ignorert dersom du prøver å diskutere sult i verda med nokon. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-04 21:58 | |
![]() | Så sett i gang og skriv, guddy. Opprett tråder om det som interesser deg. Informative, som du skriver. Tråder som er liv laga går sin gang. De andre dør kjapt. Og denne tråden lever stadig....... om man liker det eller ei. Innlegget mitt er retta til flere enn deg. Du oppfordrer til å ignorere. Andre oppfordrer til å stenge tråder. Sorry, men jeg tror ikke at jeg misforsto deg. | |
| utlending | 2011-11-05 00:01 | |
![]() | vi diskuterer mensen her, folkens denne traaden er ikke for kjekling :-) skjerp dere | |
| Actros | 2011-11-05 12:02 | |
![]() | bland pms og gps så får du en illsint dame som finner deg uansett hvor du er! | |
| utlending | 2011-11-27 21:58 | |
![]() | som hvem har mensen i kveld, da, folkens?! kjoer debatt! | |
| utlending | 2012-01-13 22:38 | |
![]() | Mitt nyttaarsforsett er aa ikke la mine emosjoner styrer mitt liv Hormonell oppfoersel skal bort, mao Jeg, som kvinne, vil aldri la det at jeg er premenstruell foere til aksjoner som jeg egentlig ikke har overveid godt nok. | |
| Lillekylling | 2012-01-13 23:03 | |
![]() | Man skal ikke stole på noen som blør i en uke vet du ;-) | |
| ave - Administrator | 2012-01-13 23:48 | |
![]() | Da sier vi takk for seg til denne tråden også, middelaldertiden er forbi. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3 4 5 6