Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 313 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bakko | 2010-03-14 00:18 | |
![]() | enig med deg i det scapegoat - men når ein stiller seg for hogg, må ein tola å bli hoggd på. Eg har ingen formeining om helhet1 som person, men som trådstartar bør ho svare på enkle spørsmål og ikkje bare bla opp link etter link. | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 00:31 | |
![]() | Enig i det, bakko. Det er mye hinting uten noe konkret. Etter å ha lest litt i de forskjellige foraene det er lagt ut lenker til, blir jeg litt skremt og litt lattermild. Skremt fordi voksne mennesker lar seg lede til å tro på alt visvaset som blir lagt ut på nettet. | |
bakko | 2010-03-14 00:38 | |
![]() | Eg meinar det må vera godt for ho å kunne sei "kva var det er sa!!" - Må vera forferdelig å stå på nyttårsafta ved inngangen til 2013 å lura på kvifor ein fortsatt har det bra..... | |
Kirsti | 2010-03-14 13:53 | |
![]() | Spørsmålet er vel hvem som bør våkne - de som stoler på kilder som Nyhetsspeilet, slik trådstarter her gjør, eller vi andre. Denne bloggposten forteller nokså mye om seriøsiteten til den slags nettsteder og dem som står bak, hvis altså noen skulle være i tvil ... Det er i alle fall underholdende lesning: fiskeslo.blogspot.co...as jon.html | |
medea - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 14:24 | |
![]() | Ha ha ha! Jammen glad jeg ikke vet hvem av mine naboer/kolleger som tilhører denne skaren av fantaster. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-14 15:30 | |
![]() | Kirsti: Usedvanlig godt plott i den tråden du la pekte til! Men paranoia går nok stort sett utover den paranoide,og de gærne har det jo godt, så no harm done. Og logikk er da fryktelig kjedelig, er det ikke? | |
Snømannen | 2010-03-14 20:17 | |
![]() | En del klare fakta: 1. Det finnes liv på andre planeter. Motsatt konklusjon er svært usannsynlig 2. Verden vil gå under en dag 3. Det er mye tøv på nettet 4. Brann blir ikke seremester i år | |
musical - Ikke medlem lenger | 2010-03-15 12:46 | |
![]() | Er dette stedet for forkynnelse? | |
Helen | 2010-03-15 17:54 | |
![]() | yess, og for fordervelse, fordømmelse, fortapelse, forbannelse og forlystelse | |
Cygnus | 2010-03-15 18:44 | |
![]() | jeg slo opp ett av nettstedene til helhet1 og til min store overraskelse viser det seg at de galaktiske beskjeder faktisk kommer på engelsk - synes i grunnen de burde komme på kinesisk også, og andre store språk. men hvorfor kan ikke helhet1 svare på de spørsmålene hun har fått, dersom hennes mål er å hjelpe ! svært lite hjelpsomt, synes jeg! helen, du glemte forkvakling! (forkvaklelse?) | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-17 18:45 | |
![]() | Cygnus: Hennes dypereliggende mål er ikke å hjelpe men bli hjulpet. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-27 22:09 | |
![]() | Logger inn for å si følgende: At dere angriper meg personlig fordi jeg forsøker å vise hva som tenkes og skjer utenom “the box“…det forventet jeg. Det sier for øvrig mer om dere enn om meg - fordi det er åpenbart at ingen har satt seg inn i en brøkdel av hva jeg gav linker til. Jeg kan ikke forklare alt - det er en mengde av ting som hender - noe er faktabasert, noe er ikke beviselig. Men - i dag dukket det opp en tråd som forsøker å sammenfatte en hel del. Dette er fra et internasjonalt forum med en hel del intelligens… Les ved hjelp av google eller ved egen hjelp - men uansett: Dette er seriøst - veldig mye fakta - en del antagelser…men hovedingrediensen er at NOE er i ferd med å skje. Nytter for øvrig IKKE å skumme gjennom dette: www.godlikeproductio...02 3724/pg1 Ellers vil jeg anbefale Iliuka: www.iliuka.net/Visdomsord .htm Matthew: www.matthewbooks.com...es sage.htm SaLuSa: www.galacticchanneli...03 -10.html Jeg har ikke tenkt å diskutere noe som helst - men jeg kan forutsi at de fleste vil komme til å føle endringene som kommer med forskjellige symptomer: Svimmelhet - endring i balanse. Hodepine og muskelsmerter, spesielt i nakken. Forstyrret søvnmønster - våkne midt på natten. Følelsesmessige krasj. Tretthet - en overveldende trang til søvn. Overfølsom overfor lys og lyd. Man oppdager at man snakker med seg selv - på en annen måte enn før. Osv…finns flere symptomer, men disse er mest merkbare. Take care :-) | |
bertefin | 2010-03-27 22:20 | |
![]() | Ein kommentar til "man oppdager at man snakker med seg selv - på en annen måte enn før." Det stemmer for mæ allerede. Æ e mye strengar i stemmen når æ snakke tel mæ selv for tida. Æ kjefte og belære og e ikke tel å kjenne igjen. E jo normalt ein likandes kar. Dessuten snakke æ eit uforståelig språk. Det skulle vise sæ å være sør-samisk. Æ skjønne det ikke. Ka ti det går over? | |
bertefin | 2010-03-27 22:40 | |
![]() | Nu har æ kikka på alle linkene du la ut, æ skjønne ingenting som heilst. Har det med vulkanutbruddan her å gjøre? Har det med rasistiske muslimer å gjøre? Kor e Jens Stoltenberg når man treng han? Det blir heilt ubegripelig for mæ. Da e det tross alt betre å telle hundeposa slik ho nalo gjør. Det e jo både håndgripelig og konkret. | |
Maisen | 2010-03-27 23:06 | |
![]() | Helthet1, hvis du har sandheden, hvorfor kan du så ikke dele med os? Hvordan kan du være så overbevist når det med dine egne ord "ikke er beviselig" og blant andet drejer sig om "en del antagelser? | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-28 09:06 | |
![]() | For å si det sånn. Ingen tvil om hvem som er den mest interessante personen her, jo Helhet1. Mange andre vil jo bare krangle og gidder jo ikke sette seg inn i teksten til Helhet1 og skriver dermed innlegg som jo allerede er besvart. | |
Maisen | 2010-03-28 09:41 | |
![]() | Oioioi, sten og glashus og den slags. | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-28 09:53 | |
![]() | Ja, jeg er ikke perfekt, men kan ikke komme på noe konkret eksempel hva du sikter til Maisen. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-03-28 11:53 | |
![]() | Du sier ikke det, pizza1?? Hva, er ikke DU perfekt???? Verste jeg har hørt. | |
bris1 | 2010-03-28 12:11 | |
![]() | Kjære Helhet1. Jeg skjønner at det blir alt for mye å forklare innholdet i alle linkene du har lagt ut, men kan du i det minste gi oss et hint om hva du og din familie gjør for å være FORBEREDT? | |