Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 748 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GloriaM | 2019-09-22 08:33 | |
![]() | Den var dyp! Du kan aldri være der for når du kommer dit, er du her. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-05 22:57 | |
![]() | On a warm summer evening i was sitting on the terrace thinking of you your sweet lips are wonderful but your personality ... have I never seen anyone like you your nice thoughts about people just brushed me away Never thought I should meet anyone like you Never thought there was such a person on earth So thank you for filling my heart with hope and love. | |
LilleLaila | 2019-10-07 18:09 | |
![]() | Lille Jan skal holde stigen slik at far seg plukke kan greiner som gir ekkel svie i et bejerkeris til Jan Høy var birken, bakken hård far ble femogtyve år | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 18:35 | |
![]() | Morbidpoetisk humor der Laila.... | |
LilleLaila | 2019-10-07 19:00 | |
![]() | Men gøy da :)) | |
LilleLaila | 2019-10-07 19:00 | |
![]() | Et til, Aran? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 19:04 | |
![]() | Ja bare du dikt i vei, morsom den der ja :) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 19:29 | |
![]() | De diktene jeg har skrevet i denne tråden er vel alle laget på sparket i løpet av sekunder. Så derfor: Fant frem en gammel perm med noen dikt jeg skrev for mange år siden. Dette skrev jeg i 1999: - 25 grader Celsius Frosten biter som små ertende vinterlige akupunktur- stikkende iskrystallnåler i det røde eplekinnflommende januaransiktet Hvert steg knirker hvitt i knitrende kram hvit-snø og vitner om kuldens inaktiviserende effekt på vannatomers innbyrdes diplomatiske fleksibilitet Trærne innhylles av rimkrystaller som dobbeldimensjonalt forskjønner trærnes personlighet Treplanker på piperøykende hus er spent og i giv akt og bare venter på sommerens forløsende varme JE | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 19:38 | |
![]() | Dette skrev jeg i ca år 2000 Født av Gud Inndalsmobben ved stedets bord tenkte hvem de skulle skvise ut no de sa det ikke med ord men de var tørste på blod I flokken de fikk sin primitive styrke etter Janteloven ville de dømme der kunne de fulskapen dyrke motet fra en rar en, ville de tømme Men i Guds lys stod den rare så underlig støtt for han var der ingen fare han viste han av Gud var født. JE | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 19:46 | |
![]() | Så et dikt jeg skrev i 1994: Lengsel mot bjerge Nu vil jeg bestige de høyeste bjerge Med lengsel i blikket ser jeg lykken der oppe At lykken der er på det kan jeg sverge På de flotteste , høyeste, solfylte toppe På det høyeste fjell vil jeg stå Og nedover daler skue For bare der vil jeg få Se at jorden er den skjønneste bue Når jeg nuten har besteget Og jeg på den ytterste klippe står Jeg vil tørre vågespranget For slik jeg livskraften føle får JE | |
LilleLaila | 2019-10-07 19:55 | |
![]() | Dette var jo flotte dikt, da, Aran. Legger jo bare ut andres jeg. Tror du er en ekte poet. Forsøkt å sende inn noe av det til aviser e. l.? | |
LilleLaila | 2019-10-07 19:56 | |
![]() | Så min morbide dikthumur igjen: Mary held her little daugther twenty minutes under water Not to save herself from troubles just to see the funny bubbles | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 22:16 | |
![]() | Hehe- skikkelig morbid! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 22:19 | |
![]() | Og Saltdalsgnomen, du er jo en dikter! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 22:36 | |
![]() | Takk for det OP Dette diktet skrev jeg fort for 4 år siden: Diktet stod i en fb gruppe for Saltdal. Først en innledende tekst man hadde i den forbindelse: En svært spesiell påskehilsen fra meg til Saltdals innbyggere. Et selvkomponert humoristisk dikt til dels i den norske påskekrimmens tradisjon følger. Skrev diktet for et par timer siden. Har lest litt western-litteratur i det siste og hentet litt inspirasjon derifra. Lest litt om bl.a. gunfighterne Jesse James og Billy The Kid. Bilde av gutta følger også. Tror ikke Jesse James (1847-1882) og Billy the Kid (1859-1881) noen gang møttes selv om de levde samtidig i det ville vesten. Jesse James drew his gun it was easter morning but he drew it for fun he shot Billy down this easter morning under the yellow sun the bullet went trough Billy`s heart this bloody morning and Billy went with a fart gunsmoke drifting from Jesse`s gun this frosty morning some people watching made a run the silence of the street this duel morning only broken by Jesses feet wandering to the saloon bar this whisky morning Jesse went only so far because behind the counter this deadly morning was Billys vengeful brother | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-07 22:52 | |
![]() | AHA! | |
GloriaM | 2019-10-09 07:33 | |
![]() | God i engelsk er du, også, Aran! What´s the difference between a bachelor and a toilet? Well ... the bachelor is single you see the toilet is WC (Må l leses høyt) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-11 17:18 | |
![]() | Mindre enn ett gram Han gav henne 23 kromosomer Det var alt hun trengte Det veide mindre enn ett gram, men det var likevel alt hun trengte Han ville bidra Hun ønsket få Det veide mindre enn ett gram Der var likevel nok For å skape jordens vakreste mirakel :) JE | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-11 18:35 | |
![]() | Hehe- og det gjorde du! i det minste i drømmen din? Hadde i veldig mange år en "av og på kjæreste" i Nederland som på den måten ble far til temmelig mange. Først var det 10 stykker, og så ble det visst "utvida" til 15. Intelligent fyr og et bra utseende; men jeg dumpa ham! Han var/er en kopi av skuespilleren Rutger Hauer; bare noen år yngre. Som unge var de kliss like, nesten ikke mulig å tro. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-11 23:26 | |
![]() | Hva er det du skriver? "på den måte ble far til temmelig mange"? Først 10, så 15? | |