Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 838

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Tedh - Ikke medlem lenger2010-12-29 22:50
Antall innlegg: 238

Vi merker ikke forskjell, for han tyvlåner pc er på Gaustad og kommer seg inn på ordspill under nye nick.

Det som er trist med ham, er at han for tiden har mistet gnisten. Sjelden syrlige kommentarer m sting i. Humoren er også betraktelig svekket. Kommer nok av medisineringen tror jeg. Blir mest bare sure oppstøt fra han her i forumet, men får håpe han kommer seg. For han har nok noen gullkorn i seg fortsatt, om enn langt der bak.

Så vi får bare håpe på ett vannvittig comeback fra både balt og Jesus. Da ståkke væla te påske ihvertfall:)

Bhå2010-12-30 00:03
Antall innlegg: 232

Tedh har et verdig punktum for denne diskusjonen, synes jeg.
Så får bare cygnus være snurt.......
men litt mat må jo cygnus likevel få, som kan gi mat på mølla til dennes tankesett, så jeg limer inn følgende link, som antakeligvis gjør det ennå vanskeligere for meg å svare for meg............ så det får noen andre gjøre. Fortsatt god jul til alle her inne.
Nå litt dessert for cygnus :-)
www.evol.no/hanno/02.../L ibra.htm

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 00:05
Antall innlegg: 710

Islam har jo også Jesus som en viktig profet. Så islamistene får ta vare på og dyrke alle de gode profetene de har.

Torill2010-12-30 00:47
Antall innlegg: 3668

Islamistene? Mener du muslimene?

bearo2010-12-30 02:27
Antall innlegg: 888

Ganske sikker på at han er ein profet for både islamistar og muslimar. Litt som Jesus er Messias både for kristne og kristnamistar.

Snømannen2010-12-30 09:57
Antall innlegg: 1556

I motsetning til Jesus var Baltez en fargeklatt som gjorde forumtet morsommere å lese (mener jeg da).

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-30 11:45
Antall innlegg: 2369

vel, Jesus nøyet seg med å stå opp igjen fra de døde en gang. Baltez er som katten, ni liv.....minst....

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-30 12:02

forresten; sannelig, sannelig en interessant utvikling i tråden.... fra Jesus til Baltez! Er det tilfeldig? Er det mulig at Baltez er frelseren selv? Det hadde jeg aldri gjetta på...... men herrens veier er uransakelige...

Syns nok han er blitt noe syrlig og spydig i løpet av alle disse årene.

Snømannen2010-12-30 13:09
Antall innlegg: 1556

Å han var ikke verre ann mange andre. Bare at han var det bevisst, og alltid alltid valgte det "gale" standpunktet. Utrolig som han klarte å trekke opp noen, enda standpunktene hans opplagt bare var røde kluter han viftet med.

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:12

ja, alltid alltid bare bare røde røde kluter

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:14

Torill: Islamist er vel det samme som muslim ... Dog har jeg lagt merke til at islamist i nyhetssendingene er et begrep som oftere er brukt i forbindelse med folk som har et dogmatisk forhold til de verste tekstene i den islamske skriftlære og som indirekte og direkte bedriver terroraksjoner rettet mot den vestlige demokratiske verden.

heidi442010-12-30 13:15
Antall innlegg: 32

Alle blir salige i sin tro - eller gjør vi det?
"Den formen for toleranse kan kalles synkretisme. Det er en blanding av tro eller filosofi basert på en oppfatning om at det ikke finnes noe som er absolutt sant. En naturlig følge av denne mangelen på absolutter er det vidt utbredte synet at det er like mye sant i aller religioner. Og enda viktigere: denne oppfatningen fører til den konklusjonen at alle veier fører til himmelen. Folk kan derfor plukke og velge de elementene de ønsker fra hvilken som helst trosretning og blande dem sammen." fra www.OpenDoors.no
Jeg tror at Jesus viste oss hvem Gud er - og at han viste sannheten om hvem Gud er. Jeg tror på han, og synes det er godt å be og tro at han følger meg hver dag.
Heidi

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:24

"Ble svært religiøs
Ifølge en kilde med kjennskap til familien skal 26-åringen imidlertid ha forandret seg etter at han ble syk. Han skal ha blitt så religiøs at flere i hans egen familie ikke ville vedkjennes ham.

- Han begynte å gå i strømpebukse og kjortel. Samtidig fikk ikke familien hans verken lov til å høre på musikk eller feire bursdager, fordi det var forbudt."

sånn kan det gå når man blir for religiøs.... strømpebukse og kjortel...!

mysteria - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:43
Antall innlegg: 1124

Jerry:
Det er et konkret skille mellom muslim og islamist.
Islamisten tilhører den konservative/fundamentali stiske skare innenfor islam.
Se i ordboka :)

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:54

mysteria, jeg sier jo noe om dette ovenfor...

islamist ~i'st m1 tilhenger av islamisme

islamisme ~i'sme -n islam som politisk ideologi, islamsk fundamentalisme

musli'm m1 (arab, eg 'den som har overgitt seg (til Allah)') tilhenger av islam

Torill:
terrorsitislamister er ille, men blodrøde feminister som ønsker utestenge mannen fra et sunt liv er enda verre ................

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-30 13:57

haha :-) Jerryjames sliter stadig med de blodrøde! Verre enn terrorister til og med disse bondefeministene :-))))

klarer ikke la være å undre meg på definisjonen av "et sunt liv"....

seierherren- - Ikke medlem lenger2010-12-30 14:02
Antall innlegg: 168

www.koweb.no/?id=2

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 15:03

Ha ha, jeg bare tullet, jeg elsker feminister

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 15:04

terroristislamistene derimot skulle jeg likt å skrubbe inn med såpevann dynket i bibel---

Jerry1 - Ikke medlem lenger2010-12-30 15:10

jeg elsker feminister ja, men ultrafeminister synes jeg bare synd på

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?