Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 748 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LilleLaila | 2019-10-12 00:29 | |
![]() | Nei nå falt jeg også av lasset, Taliaen | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 10:55 | |
![]() | Ser nå, i dagslys, at svaret til Ordputter er en kommentar til Arans dikt, eller? Og at nederlenderen som lignet på R. Hauer er/var aktiv som sæddonator, eller hva? Og jeg kan ikke annet enn å flire. Men hva sier du, Aran? Er du også en ivrig sæddonator mellom øktene som sauebonde, ordspiller, forumskriver? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 14:53 | |
![]() | Ja, tenk på det dere damer; hvis dere hadde vært litt yngre så ville Saltdalsgnomen reist landet rundt! Og det beste med det er at det vill blitt mange helt førsteklasses Ordspillere! Men akk, sånn ble det ikke. Ja, han ble donorfar til 10; og så visstnok 5 til. Og ja, han var helt lik på Rutger Hauer som ung. Kanskje jeg kan legge ut bilde av dem på bildeforumet senere? For det er rett og slett en "nifs" likhet. | |
LilleLaila | 2019-10-12 15:59 | |
![]() | hahaha | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 16:05 | |
![]() | Wow, tenk det da! Å bli både bedekket og bestrålet av selveste Saltdalsgnomen. En utenomjordisk opplevelse. Helt klart. :-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 17:53 | |
![]() | Hva dere får dere til å skrive. Ang. diktet mitt så var det ment som et hint til barnløse kvinner.. Ja sæden min har truffet mange kvinnebryster og lår. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:11 | |
![]() | Beklager den dustede teksten. Vet ikke hva som gikk av meg. Slikt bør man holde for seg selv. Har muligens blitt påvirket av OP og T for mye | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:16 | |
![]() | Dagens dikt: Saltdalsgnomen reiste rundt, han dro fra kyst til kyst Sæden spratt i hytt og vær, han traff et kvinnebryst Saltdalsgnomen reiste rundt, han dro fra gård til gård Sæden spratt i hytt og vær, han traff et kvinnelår Saltdalsgnomen reiste rundt, den lille stiv som stål Sæden spratt i hytt og vær, men si meg, traff han mål? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:21 | |
![]() | Nå søker jeg etter dikt på nettet, og limer det inn her: HOGGESTABBEN Hoggestabben den står på tunet, att den er velbrukt er lett å sjå. Der har den stått adle disse åro og den er prega av djupe sår. Der har me kløyvd mång ein veapinne, så me fekk varme når det var kaldt. Det hende nok att me hogg i sinne og det var stabben så tok mot alt. Nå vil eg skriva om hoggestabben, så gjorde arbeide våras lett. For itte år uten nåko heder, er det på tie den får sin rett. Hollywood stjerne. Rosa skyer. Det er vinter, og kaldt ute i dag. Bjørken står i veikanten. Den har frostroser. Bakken er frossen og gisen. Og på himmelen blå, er det rosa skyer. Fra solen, i går. Hest Det var en gang en hest som alltid visste best da den dukket opp ble det alltid fest | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:22 | |
![]() | Bra dikt Taliaen. Du er veldig flink. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:50 | |
![]() | Jepp; dere er gode begge to rett og slett! | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 19:58 | |
![]() | Når du legger ut andres produkt må du kreditere dikteren og føre på navnet, Aran. Ikke sant? Venter i spenning på Ordputters selvkomponerte dikt. Tipper det kommer til å handle om Trump :-) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 20:00 | |
![]() | Jeg er enig med forfatteren her. Er det ikke slik at det som er gratis er mer troverdig , mer ekte, mer verdifullt for sjelen, enn det som koster penger ? Stort sett . Folkebiblioteket Eg tror på ord, Eg tror på bøger. Mest av alt Tror eg på bibliotekene Som lar oss tro ka me vil, Og gjer oss lov til å velga fritt Fra hyllene sine, uten at de tar seg betalt for det. Det e derfor Bibliotekene e så Troverdige. Forfatter: Gunnar M. Roaldkvam | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 20:01 | |
![]() | Taliaen, jeg fant ikke forfatternavnet på de 3 diktene ovenfor i farta. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 21:38 | |
![]() | Ordputters dikt: trumpi dumpi lumpi mumpi sumpi gumpi humpi jumpi bumpi kumpi numpi fumpi pumpi rumpi vumpi tumpi. Ja, dette oppsummerer vår alles kjære Trumpi; hele hans presidentgjerning og hele hans liv. The end. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 22:33 | |
![]() | Et til: Talias mann finnes han? Hva vil hun egentlig ha? Kan han være kortvokst? Kan han ha lite hår på hodet? Kan han ha 5 barn fra før? Valgets kval. Jeg ville råde henne til å ta en tur til Saltdal! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-10-12 22:37 | |
![]() | Hvis jeg var mann, så ville jeg spre min sæd over det ganske land. Litt av et prosjekt! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-13 06:36 | |
![]() | Hei Har dere hørt om meg ? Jeg heter Jan Erik Vold jeg Har e gigantisk beige vorte under høyre kjake no.wikipedia.org/wik...-0 4-55.jpg Ja under høyre kjake Den vorta er så fin atte Jeg tenker den kan fortelle en vise eller to Ja det er takket være denne vorta jeg nådde ut i verden ut i verden med mine ord Det er den poetiske vorta den lydbringende vorta den fonetiske vorta den fortellende vorta den aktuelle vorta den ordbærende vorta den forteller og du hører på vakre poetiske ord og viser den ene etter den andre | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-10-19 20:06 | |
![]() | Jeg heter Jan Erik Vold Vil jeg få nobelprisen denne gang ? Min diktning er en slik underfundig sang kan hende lykken står meg bi og at prisen hos meg vil forbli Ja denne gang presser jeg på alle mine dikt skal vurderes av en jury vil jeg prisen vinne så har jeg gjort noe jeg aldri egentlig turte drømme om Se der ja | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-10-19 20:57 | |
![]() | www.youtube.com/watc...TG 4XtpXI-E Vamp - Men går eg øve engene Fin, hva? | |