Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 769 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| danbolt | 2013-03-07 22:24 | |
![]() | Ranking ned? Jeg er ganske ny på Ordspill, og vant nettopp et spill knepent. Jeg gikk ned 4 i rank, mens min ærede motspiller, som tapte med 2 poeng økte sin ranking med 2. Er dett riktig etter formelen som jeg ikke har studert nærmere? Med vennlipg hilsen Ørnulf Nyberg | |
| Emmas | 2013-03-07 22:37 | |
![]() | Ja, det er rett. Antakelig hadde du høyere poengsum enn motspiller da dere startet. Da forventer spillet at du skal slå motspiller mer enn du gjorde. Ganske bittert innimellom, men sånn er det... | |
| danbolt | 2013-03-08 09:10 | |
![]() | Takk! Da er det jo bare å slå de som er bedre enn meg - god Norsk sportsånd! ;-) | |
| fluehue | 2013-03-08 11:16 | |
![]() | Eller handikap, som det også heter på godt norsk.. Brukes mye innen idrett. t.eks. golf | |
| Snømannen | 2013-03-08 15:00 | |
![]() | Hadde det gått an å kombinere ordspill, golf og, siden det er 8. mars, damer? Gro holdt en tale på 8. mars en gang. Hun sa: "Flere kvinner i utfordrende stillinger. Det er et absolutt krav!". Jeg kunne ikke vært mer enig. Antakelig er jeg i feil tråd nå. | |
| bris1 | 2013-03-08 15:23 | |
![]() | Man skjønner at det er fredag i dag, Snømannen ;-)) | |
| NOWI | 2013-03-08 16:28 | |
![]() | Hvis du ønsker å studere formlene som er brukt i ranking-systemet kan du lese om det her: www.ordspill.no/rating/ | |
| Tepsitola | 2013-03-08 19:01 | |
![]() | Takker for dette systemet! Hadde det ikke vært for det hadde jeg vært skvisa ut for lenge siden. Og jeg som synes det er gøy:) Litt for mange poengryttere her men sånn blir det jo. | |
| YNWA62 | 2013-03-10 14:42 | |
![]() | Det er uansett tilfeldigheter som avgjør hvor mange poeng du til slutt får, du behøver ikke være god i norsk, får du fler vokaler enn din motstander og dertil overtallet e'er, så vinner du med litt taktikk. Det er tilfeldig hvilke bokstaver du får. Sånn sett svært urettferdig at bingo gir 50p ekstra. Så er det en haug av ordbøyninger som ikke er reele, som likevel går, og spillere som bruker hjelpemidler. Selvsagt er dette bare et spill.... | |