Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 457

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kness - Ikke medlem lenger2008-08-31 17:02
Antall innlegg: 1134

Å fortelle hvorfor jeg valgte kness, ville være å avsløre at jeg ikke ante hva jeg drev med da jeg meldte meg inn her. Burde selvfølgelig kalt meg torill!

 
Baremoro2008-09-04 02:15
Antall innlegg: 10

Artig å se forklaringen på de mange - til dels kreative - nicks som brukes. Men hvorfor bruke nick når fullt navn likevel ligger tilgjengelig i profilen? Bortsett fra at da hadde kanskje Toril(l)'ene blitt totalt uoversiktlige:O)
 
Surra2008-09-04 11:51
Antall innlegg: 4

Surra passer meg fordi jeg er et rotehode....
 
Toril49 - Ikke medlem lenger2008-09-04 15:46
Antall innlegg: 13

Som 'Baremoro' synes jeg det har vaert artig a lese de forskjellige forklaringene pa Ordspill-navnene. En psykolog kunne sikkert funnet mange 'underliggende arsaker' her....
Men a stole pa opplysningene i 'profilen', nei, det ville jeg ikke gjort! Riktignok er jeg fodt i 1949, men etternavnet mitt vil jeg ha for meg selv! :-)!
 
ajnor2008-09-04 16:57
Antall innlegg: 958

Var litt i beit da jeg skulle finne på et nick, og måtte se meg rundt for å se om jeg klarte og se en god idé. Blikket falt på bikkja og så snudde jeg bare navnet hennes baklengs. :-) Lite originalt, men nicket fungerer :-)
 
Katamarina2008-09-04 17:30
Antall innlegg: 59


Noen valgte "Ananda" fordi de kjenner en i ultandet som heter det. Tenkte bare å fortelle at det egentlig er sanskrit (tror jeg - det er ihvertfall indisk), og betyr "eternal bliss". Kroppen produserer et smertestillende stoff som heter "anandamid" som også har fått navnet sitt fra det samme hinduistiske begrepet.
 
Katamarina2008-09-04 17:35
Antall innlegg: 59


Forresten er mitt nick noe (eks) typen min fant på en gang. Det er en variant av fornavnet mitt. Jeg vil heller være hurtigbåt enn piss - det var noen andre som fant på et annet alternativ: Kata-u-rina......
 
Alfa932008-09-04 23:20
Antall innlegg: 7771

Jeg heter Anna, men da jeg prøvde det, var det allerede opptatt. Jeg og min bror hadde akkurat snakket om forskjellige alfabeter, alfa - beta osv., ikke sant, og da landet jeg på Alfa ettersom jeg begynte på A, det var fire bokstaver og jeg ville ha med alderen min. Synes det er fint å vite hvor gamle folk er, uten å måtte trykke info-knappen, for da hender det at pc-en klikker...
Så da ble det ALFA93. det har jeg vært fornøyd med her i ordspill, det passer jo bra...
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-09-04 23:50
Antall innlegg: 640

Men Alfa, når du fyller 94 stemmer jo ikke alderen lenger :p
 
Kardemomme2008-09-05 01:56
Antall innlegg: 1

Jeg savner den tiden da barnebøkene var fulle av skjult kommunistisk inndokterinering, fyrrige damemennesker, lettlurte politimenn og hvor skurkene vinner til slutt:P Dessuten kan man bruke kardemomme i boller, som jo er et sympatisk bakverk.. selv om man kanskje vil unngå å gjøre "bolla" til sitt kallenavn..
 
Ingeborg2008-09-05 13:20
Antall innlegg: 12

Jeg har ikke noe nick. Bare et navn.
Tenkte seff ikke på at jeg kunne brukt Torill som nick.
 
Alfa932008-09-05 14:25
Antall innlegg: 7771

SyntaxError: alderen min vil stemme hele tiden fordi jeg er født i 93. Jeg er femten (ihvertfall om et par uker), og fødselsåret mitt vil jo være det samme hele tiden:-)
 
Imperfektum - Ikke medlem lenger2008-09-05 14:29
Antall innlegg: 1

Jeg er et fordømt kasus.
 
mcsnurp2008-11-08 22:44
Antall innlegg: 88

Jeg heter mcsnurp fordi familien min er mer enn normalt interessert i Harry Potter.
McSnurp er hun litt strenge huslæreren til Harry Potter som egentlig ler litt i skjegget av alle strekene til Harry og gjengen. Skulle jeg vært en av figurene i Harry Potter, måtte det være henne, hehe.

Det var forresten en som spurte om jeg jobbet på McDonalds i chatten en gang - men jeg vil med dette altså avkrefte det. Men det var jo et kreativt spørsmål...
 
Sunniball2008-11-09 00:41
Antall innlegg: 20

Jeg blir kalt Sunniball av min onkel ("Ulfepulf" her inne). Heter egentlig Sunniva (som på juicekartongene).
 
Majel2008-11-09 00:51
Antall innlegg: 131

Det vart litt elle-melle då eg melde meg inn her.
Har fleire nick på nettet, men valde det minst brukte.

Det er forøvrig initialane mine ++

Dersom eg hadde brukt fantasien litt meir, kan det jo hende eg hadde kome på Torill...
 
predikanten2008-11-09 01:01
Antall innlegg: 110

Mitt nick er vel ganske selvforklarende..........
 
Jankien2008-11-09 11:42
Antall innlegg: 4

Da jeg var mindre kalte venninnene mine for Janki, derfor ble det Jankien:))))
 
Jankien2008-11-09 13:07
Antall innlegg: 4

Der skulle det stå at venninnene mine kalte MEG for Janki.......
 
BettyBlue2008-11-09 13:37
Antall innlegg: 122

mitt nick "venus" var opptatt og jeg ville ikke ha noe tall eller lignende i tillegg og tenkte det kanskje var greit å finne på et nytt uansett. Og kom på en tegneserie jeg likte som lita, men klarte ikke å komme på hva den/hun het.. (litt flaut men..) Da ble det blue i stedet for boop... BettyBoop var altså det jeg mente å kalle meg. Men BettyBlue har fungert helt fint. Og i profiler skriver jeg aldri fullt navn ettersom vi kun er to i norge med det navnet...
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?