Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 978

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Alfa932008-09-12 14:51
Antall innlegg: 7771

Jeg leser. Jeg leser MYE... veldig mye.
Også spiller jeg Ordspill, og to ganger i uka jogger jeg, og to ganger i uka spiller jeg innebandy.
Også er det lekser, da... altfor mye lekser...
Jeg ser også litt på tv, tar oppvasken etter skolen, rydder litt i stua... rydder rommet mitt... besøker familie og venner...
Alt det vanlige, egentlig.
 
Virago2008-09-12 15:46
Antall innlegg: 8

For å hygge meg når jeg ikke er på jobb, og ikke legger ordspill...da går jeg turer, med hundene til dattera mi eller sammen med ei venninne. Så tar jeg gjerne en tur med motorsykkelen når det er fint vær. Nå er jo den sesongen snart slutt, men jeg fikk mitt første barnebarn i sommer, som jeg er mye sammen med. Ellers blir det en del tid foran TV'n, men det har blitt kraftig redusert nå etter at ordspill ble lansert ja...:)
 
Misse2008-09-13 01:14
Antall innlegg: 23

Takk Cammie - silkefot er fint det men paa engelsk "silkfoot"? blir liksom ikke like fint, eller?
 
cammie2008-09-13 01:36
Antall innlegg: 189

Hehe. Enig i det. Silkepote er kanskje enda nusseligere på norsk, men det blir vel like vrient på engelsk. Da får det bli Silky! Lykke til med boka. Høres veldig morsomt ut å skrive barnebøker ;-)
 
meisa2008-09-13 13:02
Antall innlegg: 443

Driver med slektsgransking, kryssordløsing, lesing, håndarbeid mm. Alle disse syslene er dessverre stillesittende, men jeg har planer om å gå å svømme i basseng neste uke (basssenget har vært sttengt et år).

Det går litt periodevis, får ikke så god tid til alle hobbyene på en gang.
 
petra2008-09-13 14:17
Antall innlegg: 89

Jeg er veldig glad i å brodere, alt fra duker, løpere og tidligere bunad til min datter. Ellers liker jeg å lese, selv om det for tiden blir mest fagbøker. Blant annet fordi jeg for tiden holder på med en videreutdanning. Eller så er det kryssord og Sudoku og for tiden ordspill, som dere vel har lagt merke til ;-) Selv om jeg ikke alltid er like konsentrert om det, da jeg ofte holder på med en haug andre ting ved siden av.
 
Tino - Ikke medlem lenger2008-09-13 14:42
Antall innlegg: 33

Er allment sportsinterresert og `foodwreck of the worst kind. Liker dessuten turer i skog og mark. Vib_eke,du er nok kronisk og permanent scrabbleinfisert.Selv ikke exorcist kan jage scrabblebeistet ut fra deg..
 
gjolma2008-09-13 18:39
Antall innlegg: 1

snowboard,jobb,snowboard: )
 
trymare2008-09-14 14:46
Antall innlegg: 871

så mange kjekke interresser dere har! Liker det:)
 
Panda2008-09-14 18:35
Antall innlegg: 7

Taekwondo, bøker, musikk, kunst, familie og hund + en aldri så liten (eller stor ! ) dose ordspill så har jeg nok å gjøre : )
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?