Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 854

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
klunk - Ikke medlem lenger2018-09-04 15:16
Antall innlegg: 343

Sånn kan det gå :-)
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-04 15:54
Antall innlegg: 1630

Engasjerende tråd :-) :-) :-)
 
Flyt - Ikke medlem lenger2018-09-04 18:49
Antall innlegg: 33

Såpeopera! Litt pinlig å se noen så desperate etter oppmerksomhet, da. Venter "spent" på fortsettelsen for å se om aran lar seg lure.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-04 19:13
Antall innlegg: 1807


Har også følt at jeg har "tråkka over" inn i "det personlige landskapet" av og til; og det føles jo litt flaut... Håper ikke du tar det personlig ritalina, men jeg følte litt det samme nå. Grunnen til at jeg synes det er greit med litt personlig fokus på grunn av oppmerksomhetsbehov; er kanskje at jeg har blitt litt kjent med ritalina gjennom noen personlige meldinger; og jeg liker henne. Og hvem er det som ikke har behov for oppmerksomhet? Jeg vil ha oppmerksomhet!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-04 19:21
Antall innlegg: 1630

Dette forumet er så digg, så digg :-)). Svikter aldri.
Er det rart jeg henger med etter alle disse årene? Og oppretter utallige tråder? ;-)


ps Aran, du staute nordlendig! Trakassering? Flørting? Er du mann eller amøbe?
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-04 20:53
Antall innlegg: 1807


Nå sitter Aran å klør seg i skjegget... hm, det var et vanskelig spørsmål. Finnes det en mellomting mon tro? Tror ikke sambo ville satt stor pris på det spørsmålet!
Er du kvinne eller amøbinne...
 
Aran - Ikke medlem lenger2018-09-05 00:44
Antall innlegg: 6062

Om du vil ha kontakt med meg så send heller en melding på FB ikke ta det offentlig i forum ritalina. Håper du slutter med dette forumopplegget snart.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-05 03:47
Antall innlegg: 1807


Ja, for meg, (og noen andre)? virker det egentlig som om hun ønsker å bli kjent med deg; hun vil bare ikke innrømme det for seg selv?
Er nok litt enig med noen andre her om at denne tråden passer best mellom de to det gjelder; og hvorfor ikke fortsette med private meldinger? Hva er du redd for ritalina? Mann deg opp! Vi sender jo meldinger til hverandre av og til, så hvorfor ikke til Aran?

Vennlig hilsen AnalyseAbelon
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-05 16:16
Antall innlegg: 1630

Ok ok ok ok ok

Det aller meste av det jeg skriver i forumet er tull og tøys og fanteri. Det skulle vel være en kjent sak.....

Det som også er en kjent sak (for de som har hengt her inne gjennom flere år) er "disputtene" mellom meg og han som for tiden kaller seg Aran. En gjengangersak er landbruk og ikke minst sauenæringen. Nok en gang har vi hatt en liten runde på nettopp sauehold. Se tråden om Kompensasjon, som absolutt ikke skulle handle om sauer og landbruk og sånn, men jammen meg fikk vi flettet inn litt sauedrift der også....

Neverending story med andre ord, eller såpeopera som det ble kalt underveis i tråden her. Hvor lenge vil "forholdet" vårt vare? Når slår vi opp? Slår vi i hele tatt opp? Den som henger med i forumet får se........... ;-)


Som sagt, det meste jeg skriver her er tull og tøys og fanteri, denne tråden er definitivt en sånn tråd, og et utslag av vår sauedriftrunde for n`te gang.

Så Abelon:
Jeg må le. Hvis det var slik, abelon (og aran?? + noen andre?) at jeg i IRL var ute etter Aran, tror du ikke da, Abelon, at jeg hadde f.eks addet ham på facebook, skrevet med han på mail her eller tatt kontakt på annet vis? Men jeg gjør jo ikke det. Tror du virkelig at jeg har noen sperrer der?? Det kan du ikke mene ;-)

Vårt (meg + aran) "forhold" er ordspillFORUMbasert, og slik har det alltid vært, sånn er det med den saken.

Abelon; du har ikke skjønt en ting, tross dine analytiske evner ;-)

Men uansett; aran og abelon, dere er gode som gull, og bidrar til et fargerikt forum :-)
Heldigvis.


 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-05 17:39
Antall innlegg: 1807


Jo, jeg har nok skjønt det meste. Og jeg kan berolige deg med at jeg ikke tror at du er spesielt interessert i ham på "en sånn måte". Så hvorfor skrev jeg da det jeg gjorde? For i likhet med noen andre her, så synes jeg det er litt flaut med sånn heftig personfokusering; litt går an, men så blir det for mye... og uansett om det er tøys og fanteri som du sier, så får man en merkelig følelse... Da ønska jeg å trigge deg såpass mye at "sannheten" kom fram; og det gjorde den jo! Du skrev et sted at du tålte kritikk; og nå har du fått det. Som Aran også sier, vær så grei å ikke fokuser så heftig på meg! Ja, jeg er også glad for at han er tilbake. Og vi kan alle tre som tar litt av innimellom; roe reka, av og til.
Angrep er det beste forsvar? NEI
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-05 18:54
Antall innlegg: 1630

Hehe; sannheten (uten anførselstegn) var jo helt åpenbar, abelon..... ;-)

Du skriver: "Angrep er det beste forsvar? Nei".

Eh??
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-05 23:09
Antall innlegg: 1630

Aran, du kan umulig ta dette på alvor???
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-05 23:40
Antall innlegg: 1807


Men hvorfor så heftig personfokus? Kan i hvert fall si for min egen del at jeg absolutt ikke liker det. Nå er det jo ikke meg som får fokuset, men Aran. Han ville nok ha likt det i en litt annen variant kanskje; men hvorfor synes du det er så rart at han reagerer? Det var jo en veldig personlig tråd til ham; og hvis vi antar at det er bare fjas, så burde du gitt klarere uttrykk for det. Selv om vi kan anta at det bare er fjas, så ligger det litt alvor i de ordene du bruker; og når de er direkte retta til en spesiell person, så er det ikke så rart at han reagerte som han gjorde.
Vi har det jo mye artig her inne. Kan du være så grei å tenke litt på personfokuset? Jeg har blitt flau over meg selv innimellom; og nå ble jeg flau på dine vegne.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-09-06 00:03
Antall innlegg: 1630

"happy end?
Er det noen som tror det blir en happy end-greie mellom ritalina og aran?

Elsker de hverandre? Egentlig? Hvor lenge vil kjærlighets-hat-forholdet vare?
Etter alle disse årene....... ;-)

ps Aran, jeg likte bedre at du het JamesO og Jensine."

Slik startet tråden; hvor ligger alvoret her?
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-09-06 00:22
Antall innlegg: 1807


Hvis vi tenker øyeblikkelig at det er en fjasetråd; så gidder jeg/vi ikke å bidra i det hele tatt. Du bruker ord som absolutt ikke er fjaseord, så veldig lett. Elske, kjærlighet og hat. Men hva vil du med en fjasetråd?
At den blir møtt med fjasesvar? For det er vel "målet"?
 
Aran - Ikke medlem lenger2018-09-06 06:03
Antall innlegg: 6062

Ja ja .

Bra skrevet abelon.

For meg virker ritalina som en person som liker å provosere andre mennesker i håp om selv å få en energiboost. Problemet med denne væremåten er bl.a. at dette gradvis medfører at personen (her ritalina) får en stadig mer ubehagelig utstråling. Videre er det slik at denne provokasjonsværemåten ikke gir noe energiboost når den utsatte personen (her undertegnede) er klar over hva som foregår.


 
Aran - Ikke medlem lenger2018-09-06 06:12
Antall innlegg: 6062


:)
 
bris12018-09-06 07:14
Antall innlegg: 2595

Bravo, aran!
 
Nixita2018-09-06 10:44
Antall innlegg: 4720

Og med det tenker jeg vi avslutter denne tråden.
 
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?