Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående9 011

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Woland2019-10-11 18:16
Antall innlegg: 85

Turneringsabstinenser!!!
Jeg har over lengre tid blitt gladere og gladere i turneringene her på Ordspill.
At man kan slange seg i sofaen med en kald en og leke med morsomme mennesker er en fin ting i min nokså krevende hverdag.
Men nå er det ukristelig lenge siden sist jeg har sett en turnering bli annonsert/arrangert.
Mulighet for å øke frekvensen nå som den mørke årstid setter inn?
Det hadde vært kult!

På forhånd takk.
 
Cygnus2019-10-11 18:20
Antall innlegg: 44845

Jeg er så totalt enig med deg, Woland, og istemmer med styrke!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-11 18:40
Antall innlegg: 4429

Skulle så gjerne hatt en hastighet midt i mellom STRESS og LYN; men det går jo ikke. Sukk.
 
AaseB2019-10-11 19:22
Antall innlegg: 8147

Det er en særs hyggelig aktivitet og en trivelig gjeng som deltar, ja.

Jeg kan gjerne arrangere innimellom, jeg. Men tviler på at det blir ofte nok. Spillvertene ser det ut som at vi bare kan avskrive i denne sammenhengen, dessverre.
Men, jeg har inntrykk av at folk gjerne vil ha turneringene arrangert på den tiden av kvelden som jeg synes er for seint.

Klokka 21 er greit for meg. Gjerne tidligere enn det, men ikke særlig mye seinere, spesielt dersom det er en arbeidsdag dagen etter.





 
Erik75 - Ikke medlem lenger2019-10-11 21:14
Antall innlegg: 11608

Vi minner om at turneringsprogrammene ligger åpent tilgjengelig for alle, med utfyllende informasjon og veiledning her : www.ordspill.no/docu...nt /?id=215

Så er sikkert de som arrangerer turneringer for tiden mer enn villige til å hjelpe til med litt øving og hjelp hvis det trengs, for å få flere til å dele på arrangeringen.



 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?