Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 936

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TiramB2020-02-09 22:18
Antall innlegg: 781

Stengte tråder
Da har enda en tråd blitt stengt av. Frp i regjeringstråden denne gang.

Hva er poenget?
Hvorfor kan ikke trådene bare dø ut av seg selv?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-02-09 22:24
Antall innlegg: 11608

Det er sjelden vi stenger tråder, da.
Her gjorde vi fordi vi vurderte det til at det ikke ville komme noe mer ut av tråden enn videre personkrangel, og at det var så som så med å ville diskutere selve saken hos enkelte.

Det skal mye til før vi stenger/fjerner tråder, rent generelt.
Vi tillater jo temperatur.
Men, her var det en kombinasjon av mange ting som førte til stengingen.

Refererer ellers til vårt siste innlegg i tråden for våre vurderinger der.

 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-02-09 22:25
Antall innlegg: 11608

Og forøvrig står man helt fritt til å starte en ny tråd, hvis man ønsker å diskutere temaet videre.

 
TiramB2020-02-09 22:28
Antall innlegg: 781

Javel, da er det bare å fortsette debatten i en ny tråd ;-)
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-02-09 22:30
Antall innlegg: 11608

Vær så god.
 
TiramB2020-02-09 22:32
Antall innlegg: 781

Erik, dette blir goddagmannøkseskaft altså.
1) steng tråden
2) fortsett i ny
3) øh?
 
CaB2020-02-09 22:41
Antall innlegg: 2926

Hvis man holder seg til temaet i tråden og diskuterer sak og ikke person så kommer man langt :)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-09 22:57
Antall innlegg: 4429

Ja nettopp. Tenk om vi alle tar den utfordringen; ja, for det blir nok en skikkelig utfordring i varierende grad. Nei, nevner ikke navn.
Ok Tiram og resten av gjengen: Er dere med på å utfordre dere selv?
Og jeg fortsetter min gode utvikling...
 
TiramB2020-02-09 23:03
Antall innlegg: 781

Sa Ordputter.......... hahahahahaha. Du er ikke mye god.
 
TiramB2020-02-09 23:05
Antall innlegg: 781

Men seriøst; nå har jeg lest i den avstengte tråden og hvilke innlegg der er det som gjør at tråden ble stengt?
(Jeg spør ikke deg nå, Ordputter)
 
Cygnus2020-02-09 23:11
Antall innlegg: 44845

Jeg lurer også på det, Tiram. Som det fremgår, er mitt innlegg det siste før stengingen-men jeg kan ikke si at det er et personangrep, unntatt at jeg kastet en ball (ordet dampveivals, som hun hadde brukt om en snnen person) tilbake til Angina. Men antagelig var det en ‘helhetsvurdering’ som førte til stenging. We shall never know!
 
CaB2020-02-09 23:15
Antall innlegg: 2926

Tråden heter "FRP - i regjering?" og du skriver i første innlegg:

"En spådomstråd:

Går FRP ut av regjeringen

1) ja, allerede nå i januar
2) ja, i løpet av våren, pga ny sjaurunde om ett eller annet
tema
3) nei, halter videre
4) nei, hvorfor skulle de det?


Jeg tror 1."

Tråden skulle med andre ord handle om hvorvidt FRP blir i regjeringen eller ei. Det er en rekke innlegg i tråden som handler om andre ting enn dette. Jeg har ingen planer om å liste opp hvilke innlegg dette gjelder, da jeg forventer at dere klarer å se det selv. (Dessuten har vi fått svar på om FRP ble i regjeringen eller ikke, så en spådomstråd skulle forøvrig ikke være nødvendig lengre heller....)

Minner forøvring om følgenge forumregel: "Hold deg til emnet. Dette bidrar til å gjøre diskusjonen på Ordspill.no oversiktlig og brukervennlig. Innlegg som sporer helt av vil kunne fjernes."


 
TiramB2020-02-09 23:19
Antall innlegg: 781

Kjære vene! Hvorfor har dere ikke stengt av tråden FOR LENGE siden da?

- ER det et argument at tråden har handlet om andre tema enn trådstartstemaet?

- ER det et argument at tråden har utspilt sin rolle fordi vi vet svaret på spådommen?

 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-09 23:28
Antall innlegg: 4429

Joda, tenk om det var riktig å stenge den tråden?
Jeg mener at det var helt greit. Jeg har (som dere alle vet), selv vært med på for mye negativt personfokus; men sitter igjen med en dårlig følelse; og tenker at det er faktisk mulig å la det være. Vi kan se på admin Erik sine punkter og følge dem! Ja det kan vi faktisk. Og hvis det skulle slumpe til at vi "glemmer" oss, så er det mulig å ta selvkritikk.
 
TiramB2020-02-09 23:29
Antall innlegg: 781

OP; du selv går jo aktivt inn for å sabotere tråder, f.eks sex-stafettråden som du åpenbart ikke taklet. Men som du ikke klarer å holde deg unna. Den burde vel vært stengt av den også da? Eller hva?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-09 23:35
Antall innlegg: 4429

Nå må du slutte å tulle. Jeg saboterer ikke tråder. Mulig jeg var litt dust i den sex-tråden din men jeg er ingen sabotør. Hehe. Nei hvorfor skulle den stenges? Jeg skulle vel ha holdt meg unna da, ettersom jeg ikke klarte å følge tråden etter en stund. Hvis du oppretter en til, så skal jeg ikke blande meg inn. Jeg lover på tro og ære å ikke sabotere sextråden din!
 
TiramB2020-02-09 23:42
Antall innlegg: 781

Vet du; jeg gidder ikke.
Men kanskje du heller skal konsentrere deg om deg selv, enn å moralisere og utfordre andre. Jeg tror du har mer enn nok med det.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-09 23:51
Antall innlegg: 4429

Ja, jeg har jo skjønt at du irriterer deg over meg. Men det er da ikke ille med utfordring? Moralisere; vel, det har du nok ikke helt rett i.
Jeg prøver å forbedre meg på enkelte områder; og det skader vel ikke å oppfordre andre til å gjøre det samme?
Men, her er det egentlig uinteressant hva jeg mener; Adminene har gitt klart uttrykk for "tingenes tilstand" i de trådene som går av hengslene, og sier at vi burde se det selv, og det er jeg enig i.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-09 23:52
Antall innlegg: 4429

Men de driver kanskje med moralisering?
 
TiramB2020-02-10 16:15
Antall innlegg: 781

Nei, nå overdramatiserer du.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?