Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 871

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
LilleLaila2020-06-08 03:00
Antall innlegg: 3144

Blir mer og mer forelsket for hver dag ...
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-08 08:22
Antall innlegg: 6062

Laila, med tanke på det du før har skrevet i forum: Er du sikker på at du bruker "riktig" forelskelse-frekvens denne gang ? Tenker at, det ikke er slik at det er for mye testosteronet du forelsker deg i så glemmer du å se etter andre ting ?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-08 08:50
Antall innlegg: 4429

En "testoteronforelskelse" er vel bedre enn ikkeno? Men holdbarheten er kanskje ikke så lang... MEN, det kan jo gå bra! Så vi håper det beste for deg LL.
Ja, hvordan har man det i dag da OP? Hadde jo vært fint med en kropp som fungerte litt bedre; men været er bra, og gjestene kommer snart, så da er det vel grunn til å smile :o)

 
LilleLaila2020-06-09 08:23
Antall innlegg: 3144

Har aldri hørt så mye tullball (testosteronforelskelse)! Dette er så langt fra sannheten man kan komme ... en person jeg kun har skrevet med og snakket timevis med i telefonen. Ingen slibrigheter, bare masse felles tanker og humor. En sjelefrende!
Du tror du er så klok du, Aran, men det er du ikke!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 08:37
Antall innlegg: 6062

Ok, jeg er vel en skikkelig dust da.

Ut ifra det du skriver her så høres det jo ut som du ikke har latt deg blende av kun testosteronet alene og det er jo bra. Var litt redd for at du skulle gå i testosteronfella som en del kvinner gjør . Men du gir jo uttrykk for at du har hevet deg over dette nivået her.

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 08:43
Antall innlegg: 6062

Men jeg leser jo ut ifra det du skriver at du ser ut til å misforstå hva jeg mener med testosteronmannen.

Slibrigheter er bare et primitivt nivå av testosteronmannen. Slike menn er det jo uansett nesten ingen kvinner som liker.

 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:02
Antall innlegg: 4429

1-0 til deg LL! - Du tror du er så klok du, Aran, men det er du ikke!
Og da jeg skrev "testosteronforelskelse" så var det mest for å gjøre litt narr av deg Aran. Du har noen gode "poeng" innimellom alt surret ditt, men dette var ikke et av dem.
En sjelefrende Aran, det er noe stort. Jeg har vært så heldig, og det holder livet ut. Håper det samme for deg LL.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:04
Antall innlegg: 6062

Jeg tror nå fremdeles at jeg er klok uansett hva lille Laila mener.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:40
Antall innlegg: 4429

Da burde du bruke den klokskapen til å se hvor dum du er, også.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:43
Antall innlegg: 6062

Tror fremdeles jeg er superklok.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:47
Antall innlegg: 6062

Ja sjå der kjem han innbilt kloke gangande på vegen
For ein innbilsk blære den fyren er
Tek seg sjøl høgtideleg og breiar seg ut
og innbillar seg at han er noko

Har han ikkje høyrt om janeloven den karen ?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:49
Antall innlegg: 6062

janteloven
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-09 09:56
Antall innlegg: 4429

Ja, det har vi oppfatta at du tror. Men da har du nok et bein i det narsissistiske landskapet; og det er ikke et veldig sympatisk landskap.
Ser du hvordan andre oppfatter deg? Bryr du deg om det? Har du forbedringspotensial? Jo lenger inni dette landskapet man er, jo mindre ser man det andre ser... Vi har alle vært 4 år; men den 4 åringen må ikke få for stor plass i vært voksne liv.
Jeg tror IKKE at jeg er superklok; men at jeg har noe vettugt å komme med innimellom.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 10:11
Antall innlegg: 6062

Jeg tror Gud har gitt meg evner å bruke. Jeg tror vi alle er like mye verdt for Gud og vi er alle like mye verdt.

Det er forskjellige typer klokskap. Man kan f.eks. være superflink i matte og elendig med mennesker eller motsatt. Når det kommer til stykket er klokskap det å utvise kjærlighet er min mening.

Ellers må jeg si at jeg tuller mye her i forum.



 
Darrang2020-06-09 10:24
Antall innlegg: 1121

Godt skrevet OP, enig med deg. Du har stort markeringsbehov, Aran ... det kan det vel hende flere har, men du gjør lurt i å lytte LITT til andre iblant!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 10:47
Antall innlegg: 6062

Jo jeg har det bra.

Litt trist at enkelte har et sånn behov for å rakke ned på andre, men vi får håpe de bedrer seg. Uansett jeg tror det jeg tror om meg selv uansett.
 
Cygnus2020-06-09 11:03
Antall innlegg: 44845

Himmel og hav!!
 
AaseB2020-06-09 12:44
Antall innlegg: 8147

Det stemmer nok det, som jeg mener at det var Fredrik Stabell som skrev en gang:
Av alle typer geni er det selverklærte det aller største.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-09 12:55
Antall innlegg: 6062

Tror det er sånn ofte at de som skryter av seg selv har en følelse av at de egentlig ikke er så flinke.

I mange år trodde jeg selv at jeg var underutviklet. Ja lærerne på ungdomskolen klødde seg i hodet over at jeg fikk S i matematikk. Årsaken var at jeg hadde så dårlig selvtillit at jeg gjorde ikke noe fra meg. Trodde at jeg var dummere enn alle andre i mange mange år, selv om jeg hadde brukbare karakterer på skolen. Jeg fikk jo høre det ofte at jeg var dum og udugelig og ikke egnet meg til noe.
 
AaseB2020-06-09 14:23
Antall innlegg: 8147

Dette er nok ikke en helt uvanlig opplevelse i manges oppvekst. Og heller ikke at det blir overkompensert for disse kompleksene senere. En kan se drøssevis av eksempler.
Skryting som ikke underbygges av fakta imponerer få.

Og det å kjøre helt sitt eget løp og skylde på andre når en gjentatte ganger mottar hint og forsøk på konstruktiv kritikk er et blindspor om en vil prøve å få det bedre med seg selv og andre.


 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?