Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 874

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
auau2020-05-29 21:49
Antall innlegg: 37974

Er Aran en smule aggressiv i dag?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-29 21:59
Antall innlegg: 4429

Ja auau, i dag er han en smule aggressiv ser det ut som.
Kanskje bedre at han får det ut her enn at han banker kjerringa...
Hvorfor er du så sinna Aran?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-29 22:18
Antall innlegg: 4429

Når Darrang har fått oss inn på "Ekteskapssporet", så forsetter jeg...
Da jeg var 12 år "meddelte" jeg min far at jeg aldri skulle gifte meg! -Å, sa han da lurt; du kommer nok til å forandre mening. Men jeg stilte og stiller fortsatt sånne spørsmål: HVORFOR? Man setter en ring på en finger, og sier noen ord, og så skal det bidra til at man holder sammen?
Illusjon. Så, fordi jeg er en person uten illusjoner; har sånt ingen verdi for meg.
 
Darrang2020-05-29 22:52
Antall innlegg: 1121

Skjønner at enkelte føler de har enerett på å starte tråder her og definere sannheter. Trekker meg!
 
Cygnus2020-05-29 23:03
Antall innlegg: 44845

Nei Darrang, du må ikke høre på tullprat.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-29 23:05
Antall innlegg: 4429

Hm, hvorfor? Nei, nå som du endelig har blitt trådstarter, så må du ikke spore av på grunn av en litt krakilsk Aran. Kanskje det er fordi hans kontakt med Filippa ikke ble som han ønska?
Men, Darrang, jeg synes det er interessant at du deler dine tanker.
Så, vær så grei å ikke stikk!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-05-29 23:11
Antall innlegg: 6062

Du verden. Op . Flippa er med meg ennå hun. Men avstanden er stor . Du kan havne i fengsel for slike påstander Op..
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-29 23:16
Antall innlegg: 4429

Jaha, men du må da se selv at det ikke er noen grunn til å angripe Darrang. Alt han gjør er å starte en tråd. Det blir for dumt Aran.
Hvorfor et sånt angrep uten grunn?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-05-29 23:24
Antall innlegg: 6062

Uten grunn ? Var det et angrep ? Det var jo en kommentar. Du er jo frekk Op

Darrang har gjentatte ganger kritisert mine innlegg og tråder, så jeg tenkte at man kunne ikke bare sitte passiv lengre .

Men jeg skal neppe anmelde deg denne gangen op, men jeg følger med.
 
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-30 00:32
Antall innlegg: 120

Hahahaha, dette ble i sannhet en spennende tråd :-).


Nå har jeg vært ute på byen og spist & drukket som bare det. For jeg har jo et liv utenfor ordspillforumet også, tro det eller ei ;-)
Utestedene stenger jo tidlig fort tiden, så da var det bare å ta busssen hjem. Men deilig å lufte seg litt, og være tilbake til litt mer normale forhold.
Løye å kikke innom tråden her, salig galskap!

Info til denne tråden: Jeg har to samboerskap bak meg, + en rekke forhold. Får det ikke helt til jeg heller, Darrang, så du er i godt (?) selskap ;-)

Og jeg ler og ler; Aran, så du vurderte å anmelde OP, altså. Husker før i tida da du truet meg + andre ordspillere med anmeldelse en rekke ganger. Hvor mange har du anmeldt/ truet med å anmelde egentlig?



 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-30 01:19
Antall innlegg: 4429

Ok, Nå har Monsi hatt pause fra Forum, og jeg vurderte det også.
Burde jeg ta en pause, rett og slett fordi det er sunt både for meg og for Forumet? JA.
Og, med all respekt å melde Aran; du burde gjøre det samme.
Vi eier ikke dette Forumet.
Så, da går jeg også i "Pausemodus" i minst en måneds tid. (Kan jo ikke være dårligere enn Monsi). Og så blir det spennende å se om jeg savner skrivinga. Men, har så mye å styre med nå før utleie, så tror ikke det blir abstinenser. Kanskje jeg blir avvendt! Adios Folkens.
 
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-30 01:34
Antall innlegg: 120

Nå som det var såpass livlig her?

Vel, hvis du sletter profilen og dukker opp med en ny, så kan du jo kalle deg Filippa ;-), for det bidraget ditt var herlig humor :-)
 
lind2020-05-30 02:02
Antall innlegg: 1312

Inger av dere som spiller da, bare her innpå og tuller og vaser døgnet rundt (* - *) :)
 
Darrang2020-05-30 06:49
Antall innlegg: 1121

Plutselig ble dette en spennende tråd, likevel, med utsagn som: "Du kan havne i fengsel for slike påstander Op". Skulle gjerne visst nøyaktig hvilken påstand det var!??
(er nemlig litt opptatt av jus).

Utsagnet toppes med en liten trussel om at han følger med. Hm

Har skjønt at det ikke er lov å kritisere deg, Aran, men du har visst

carte blanche ...
 
Darrang2020-05-30 06:50
Antall innlegg: 1121

hehe Lind, jeg spiller gjerne jeg, men har fått så dårlig ranking at det er få som vil leke med meg :(
 
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-30 09:55
Antall innlegg: 120

Aran: Når Darrang forteller om tre havarerte ekteskap, så oppfatter du det som skryt????
Rart hvor ulikt vi leser, jeg oppfattet det som alt annet enn skryt.
Jaja, sånn er det.
 
LilleLaila2020-05-30 11:46
Antall innlegg: 3144

Jeg har bare vært gift én gang, trodde det skulle vare livet ut, men min "bedre halvdel" hadde andre planer. Dette sier jeg ikke for å skryte!
Man sitter vel igjen og lurer på hva som kunne vært gjort annerledes. Selv trives jeg i dag svært godt som enslig, men har en liten avstandsforelskelse på gang .... litt spennende det ....
 
Cygnus2020-05-30 11:46
Antall innlegg: 44845

Enig, MonsiPonsi!
 
lind2020-05-30 13:55
Antall innlegg: 1312

Huff ,ingen som skryter på seg dette da. Har selv vært gift , + et samboerskap bak meg.
 
LilleLaila2020-05-30 14:01
Antall innlegg: 3144

Tenker alltid at det er misunnelse som får folk til å si sånne sårende ting
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?