Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 461

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Diffusia - Ikke medlem lenger2008-09-27 13:55
Antall innlegg: 121

Jeg bryter herved sammen og tilstår at jeg elsker julemarsipan, og lengter etter den i ukevis før den endelig dukker opp i hyllene. Den gir meg gode forventninger og en god stemning og påminnelse om tiden som skal komme. Jeg er et "julemenneske" av rang, og pynter til jul første helgen i advent, og koser meg med jula så lenge som mulig. For meg kan ikke julen bli ødelagt av at det kommer juledekorert marsipan i butikkene på denne tiden. Det skal nok litt større faktorer til for min del.
Jeg har selv opplevd å få ødelagt en del julefeiringer i barndommen pga fyll, og DET er faktisk verre enn å se marsipan i hylla i sept/okt, spør du meg.

P.S. - det finnes en egen gruppe på Facebook - Julemarsipanens venner. ; )
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-09-27 20:03
Antall innlegg: 352

Diffusia: modig av deg å stå fram med det som engang ikke var ditt valg - og hyggelig å høre at julen nå oppleves som noe helt annet og omhegnet hyggelig og stemningsfullt.
 
Diffusia - Ikke medlem lenger2008-09-27 21:03
Antall innlegg: 121

Takker! Jeg elsker jula nå! .. og julemarsipan! : )
 
solfridpeder2008-09-28 15:07
Antall innlegg: 219

hei i andre land selger de marsinpan hele året nam nam h s
 
nabodama2008-09-28 16:48
Antall innlegg: 119

Mmmmmm .... julemarsipan er best, den deilige lyse sjokolanden :) vanlig marsipanbrød finnes bare med mørk sjokolade. Vann i munnen allerede, og kjenner at bilringene vokser bare ved tanken !
 
Diffusia - Ikke medlem lenger2008-09-28 17:19
Antall innlegg: 121

Løp rundt som en gal i butikkene i går, men her på bygda er det selvsagt umulig å få fatt i julemarsipan ennå.
Nei, det er ikke godt med mørk sjokolade på marsipanen, nabodama - så det er godt vi snart har den etterlengtede julemarsipanen i hende! :o)
 
Mooseman2008-09-28 19:12
Antall innlegg: 1596

Du må gjerne stikke innom rådhuset med litt julemarsipan, Diffusia, vi er jo så bortskjemt med høye smørbrød ellers i året :p
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?