Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 453

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Paven2008-11-03 16:42
Antall innlegg: 62

Hmm, kanskje jeg da burde begynne å spille på dansk i stedet. Som erfaren ordspiller på norsk og en plassering i top 200 her, burde jeg jo som dansker ha en sjans for å gå til topps på dansk, som er mitt morsmål :-) Tror nu likevel jeg venter til det blir litt fler brukere. Ser at det akkurat nå bare er 9 innloggede, så da blir det litt vel ensformig å spille mot de samme igjen og igjen. Og da ville jeg jo også bare glemme norsken...
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-11-03 20:22
Antall innlegg: 352

Dansk er digg.
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-04 00:04
Antall innlegg: 170

ser paven topper nå ja.

og jeg har knabbet den danske elefantmedaljen. mohohahaha
 
rød32008-11-04 08:49
Antall innlegg: 54

Hehehe, er inne på denne også, men der er det nå ikke så mange spillerom å velge i. Men den svenske ordspill har flere spillerom enn den norske og danske. Ser ut som det var svenskene som startet hele ordspill..
 
sla2008-11-04 09:44
Antall innlegg: 76

Jeg spilte mot en svenske på danske ordspill ;)
Selv bor jeg i Sverige, men må helt klart si at med mitt meget konservative riksmål er det mye lettere å spille på danske ordspill, enn det svenske...
- der taper jeg så det suser (så mye at jeg har lagt det på is en stund)
 
annhetty2008-11-04 09:49
Antall innlegg: 86

Hei, har også vært inne på dansk nå, men litt forundret over at cv,ca ,web osv. ikke går. Trodde det var det samme på begge språk jeg.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-11-04 11:13
Antall innlegg: 352

Drømmen; den dagen en også kan scrable på islandsk, da skal du få sitte med lang snabel, Lobo.
 
starey - Ikke medlem lenger2008-11-04 11:47
Antall innlegg: 956

Ja, det var svenskene som startet ordspill (Betapet). Jeg regner med at danskene får flere rom når det blir behov for det. Nå har de vel ikke engang hatt flere enn 30-40 brukere inne samtidig.

Annhetty, det brukes selvsagt forskjellig ordliste i Danmark og i Norge, og da vil det alltid være forskjellige ord som er tatt med. Vi kan være glad i Norge for at ordlisten vår er så omfattende!
 
Paven2008-11-05 17:02
Antall innlegg: 62

Ja, jeg klarte å komme meg på topp for en kort stund i det danske Ordspill, men så lenge det ikke er flere spillere der, foretrekker jeg likevel å bli værendes her og fortsette å kjempe om de mer sekundære plasseringer :-)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?