Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 459

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tjihihi2008-12-19 02:20
Antall innlegg: 13

jeg har gått amok på bunnpris! dem har ensfarget tykt papir, sort, rødt og sølv, i alle fall. også har dem papp-merkelapper, formet som gaver og juletre, i gull og sølv. og skikkelig stilige bånd med mønster! har aldri gitt vekk så stilige pakker, jeg! det ble kjempefint med sort papir og rødt bånd..
 
mcsnurp2008-12-19 22:35
Antall innlegg: 88

Takk for alle tips. Må si jeg er utrolig glad for at gompedyret deler mine sære fikse ideer. Kanskje jeg er så glad i de merkelappene fordi da jeg var liten sparte vi på lappene og brukte de samme år etter år. Så kunne vi bruke lapper med 1.klasse-skrift lenge etter at vi hadde lært å skrive skikkelig. Det kunne være en utfordring å finne lapper med riktig navn både på til og fra. Det er koselige juleminner fra den tiden da bestemoren min brukte både lapper, papir og bånd om igjen. Kanskje et alternativ til å droppe papiret, Nilsen...?
 
CecilieF2008-12-20 19:55
Antall innlegg: 379

Jeg har kjøpt merkelapper på Rema.

Om jeg har hatt for lite et år har jeg kjapt klippet ut en nisse av en skyllet og tørket melkekartong. De blir faktisk kjempefine!! Skriv med vannfast tusj på baksiden. Det er dessuten også gjenvinning, på en måte...
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?