Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 642 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jafalch | 2009-04-23 18:18 | |
![]() | Irriterende Det er sinnsykt irriterende når; - noen bare er ute etter å legge bingo - noen bare sperrer for meg - noen ikke gidder å svare - noen ikke ikke gir opp og bare lar spillet gå - noen ikke vil spille med meg Men kanskje mest irriterende er at alt dette gjør jeg mot andre uten å tenke noe særlig over det. Noen (hobby)psykologer der ute som har en god forklaring ? | |
| get it here - Ikke medlem lenger | 2009-04-23 18:31 | |
![]() | Ein eg gjekk på gymnaset med brukte ofte ei setning han hevda var frå Håvamål: "Annan manns skit luktar ilt". Hoho. | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2009-04-23 18:53 | |
![]() | Tar gjerne en personlig psykologisk analyse av deg, men da tror jeg at jeg får kjeft dessverre. | |
| Rabiaz | 2009-04-23 22:47 | |
![]() | Så du irriterer deg over at du gjør noe mot andre som irriterer deg når noen gjør det samme mot deg.....???? Synd at Sigmund er død...... | |
| fredmol | 2009-04-23 23:00 | |
![]() | For å si det med Paulus: "Jeg finner altså at denne loven gjelder: Jeg vil gjøre det gode, men kan ikke annet enn å gjøre det onde." | |
| Global | 2009-04-23 23:51 | |
![]() | Godt sagt fredmol, men husk at Paulus var psykopat. | |
| mista | 2009-04-23 23:53 | |
![]() | Og ganske irriterende når noen bare bytter brikker hele tiden, gjerne en en om gangen. Der har du deg selv jafalch! | |
| jafalch | 2009-04-24 01:03 | |
![]() | Tror jeg må ile til og forklare for siste bidragsyter at mitt hjertesukk i aller høyeste grad var ment selvironisk. | |
| Glory | 2009-04-24 06:28 | |
![]() | Det er i hvertfall irriterende når Global hevder at Paulus var psykopat. Han må sitte inne med mer personlig kjennskap til mannen enn noen av oss født i de siste 1000 år har hatt mulighet til. | |
| mymlen | 2009-04-24 08:34 | |
![]() | Det er noe som kalles "den gyldne regel" som går igjen i de fleste kulturer/religioner, og den lyder sånn omtrentlig: "Du skal gjøre mot andre det du ønsker andre skal gjøre mot deg". Den er like aktuell i "Ordspill" som i andre samspill. Og de fleste her inne er hyggelige motspillere, heldigvis! :) jafalch har en god porsjon selvinnsikt - vi har jo våre feil og mangler de fleste av oss... (heldigvis det og, kanskje?) | |
| dotse | 2009-04-24 08:41 | |
![]() | mymlen... kan jeg av det utlede at dersom jeg ønsker å vinne over andre så bør jeg sørge for at andre vinner over meg? | |
| Isabel | 2009-04-24 09:08 | |
![]() | Her har du en psykoanalyse: Skjerp deg! ;) he he | |
| Ø N | 2009-04-24 09:12 | |
![]() | Global. Godt sagt fredmol, men husk at Paulus var psykopat. ------------------------- ------------------------- -------------- Parodien på begrepsforvirring er total, men beskrivende for det generelle kunnskapsnivået. Livet er for kort til å diskutere med folk som ikke har til hensikt å faktisk tilføre kunnskap i debatten. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2009-04-24 10:10 | |
![]() | Synes det er litt imponerende av jafalch å offentliggjøre at han blir irritert over enkelte ting her i ordspill.no. Eit gamalt ordmål heite noko sånt som: Den som framlegg sine eigne psykososiale tankar for offentlegheita skal verta sjåast på med formildne omstendigheite og frå åndeverda motta ein lettnad for sine framlagte eigenskapar | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-04-24 11:11 | |
![]() | Jerry1: la "åndene" hvile litt. Det trenger de sikkert. jafalch&fredmol: problemstillingen berører oss alle. Men: ikke søren om jeg lar være å sperre eller åpner opp for de røde selv om det avslører meg som bibelsk ond i spillestilen :) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2009-04-24 11:40 | |
![]() | Mysteria: Åndene med arbeidsoppgaver har skiftordning | |
| mymlen | 2009-04-24 12:37 | |
![]() | Neida, dotse, vinn i vei! Så gratulerer jeg deg med seieren etterpå :) | |
| spurven | 2009-04-24 12:41 | |
![]() | Jeg syns det er mye åndfullt som blir sagt her i området. Dere kan ikke bare legge ord i ordspill, men jammen kan dere sette dem sammen bra også. Likevel - det er ikke alltid jeg får stokket de samme ordene til å bli forståelig for mitt lille hode. Ellers: jeg liker Paulus, psykopat eller ikke!!! | |
| Snømannen | 2009-04-24 12:58 | |
![]() | Det finnes mange rare dyr i verden. Med litt innsat kan det detekteres nyanser av forskjeller mellom spillerne i ordspill. Hvis du gir toleranse, empati, åpenhet, lun humor og et smil tror jeg du skal få problemer med å irritere deg over så mange. Selvfølgelig finnes det noen som ikke skulle ha vært her. De som er gode til å spille f eks. De gjør det veldig vanskelig for meg å vinne. Og det er irriterende det. | |
| Brillebille | 2009-04-24 13:07 | |
![]() | Like Paulus???!!?? | |