Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 511

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
GreteSB2009-05-27 19:07
Antall innlegg: 7777

På 8476 kamper har jeg truffet på en - 1 - som jeg ikke har lyst til å treffe på igjen!
 
Ninaxxx2009-05-27 19:24
Antall innlegg: 1437

Er så enig, så enig!
Det er så trivelig og koselig her inne, at jeg stadig drømmer om et megatreff med alle sammen i det virkelige liv :)
Håper det snart blir noe av!

Har nok truffet på noen surpomper her inne, men de sjenerer meg så lite at jeg hverken husker nick eller hva som egentlig var galt. Inn det ene øret, og ut det andre o.s.v.... :)

Nå kjenner ikke jeg eventuelle gifteklare døtre som mymlen måtte ha, men en advarsel til Baltez: Ikke bli uvenn med kness, - hun har noen nydelige døtre, og en bedre svigermor får du neppe! :-D
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-27 19:38
Antall innlegg: 1398

oioi....blir jeg gifta bort her idag.
mymlen: jeg er tilhenger av arrangerte ekteskap og også tvangsekteskap, så lenge jenta er knallflott.
 
vimaha2009-05-27 19:48
Antall innlegg: 4

Jeg har møtt en elendig taper, en blærete vinner og en slibrig drittsekk her inne, siden jeg begynte å spille ordspill. Jeg husker de tre profilene og styrer unna dem.

Ellers er mitt inntrykk at de aller fleste spiller etter mottoet: "Tap og vinn med samme sinn!"

 
Sydsklie2009-05-27 20:33
Antall innlegg: 703

Det er så mye vennlighet her at jeg snart melder meg laget til han derre ufyselige slabbedasken Baltez.

EEEEEEE Baltez ang. ekteskap så glemte du at svigerfar må ha masse penger og må betale en klekkelig sum medgifte. :)
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-27 20:48
Antall innlegg: 1398

Hoho.....Godt å ha deg med på laget Sydsklie! La oss komme denne vennligheten til livs, den er bare i veien for min utfoldelse av naturlig ondskap.

Kness: Takker for et ufyselig party ordspill med deg tidligere i dag.
 
kness - Ikke medlem lenger2009-05-27 21:09
Antall innlegg: 1134

å hold snavla pårei, din humlepung (en avtalt uvenn anbefales!:)
 
Sydsklie2009-05-27 21:09
Antall innlegg: 703

Prøvde et spill nå. Brukte nesten all min energi til å pønske ut saftige ukvemsord. Kom ikke på særlig mange :( og så tapte jeg spillet gitt. Så jeg tror jeg går tilbake til Kardemommebytaktikken.
 
kness - Ikke medlem lenger2009-05-27 22:19
Antall innlegg: 1134

Rart, det der. Hadde en avtale med en annen spiller engang også, om at vi skulle bli sure når vi tapte. Men det ble vanskelig i lengden, gitt. Så nå er vi stort sett tilbake til grt og tfs og den slags igjen. Enklere det! Eller hva sier du, baltez?
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-27 22:27
Antall innlegg: 1398

Er vel relativt enig kness, med jeg syntes det var innmari moro å kunne komme med de ekstremt modene uttrykkene: DRITTBINGO, og DÅRLIG BINGO på dine legg, vel vitende om at du ikke kom til å ta det spesielt tungt!!
 
kness - Ikke medlem lenger2009-05-27 22:59
Antall innlegg: 1134

Da fortsetter vi uvennskapet en stund til! Lenge siden jeg har ledd så høyt under et spill. Din bingo var også dritdårlig, forresten :D
 
Indigo2009-06-01 15:00
Antall innlegg: 59

Enig med Hekla.
Jeg har møtt et par uforskammede personer, og de er ikke her lenger. Jeg har både rapportert de, og tatt det opp i forum.
Til sluttskommentaren din: Man kan faktisk være både positiv og blid selv om man har klaget på en drittsekk en gang :)
Men jeg fikk ikke det inntrykket i forum. Senest før helgen, var det noen som lurte på om jeg mente at alle skulle være enig med meg i alt...
Jeg undres....
Hilsen en som ikke er sur, og synes folk er hyggelige på ordspill:)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-01 15:08
Antall innlegg: 614

ånei for en ondskapsfull person som sa noe så forferdelig til deg! :3

 
Indigo2009-06-01 17:02
Antall innlegg: 59

Ja, se der har man det gående...:)
Er det rart det blir krig i verden?
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-06-01 18:32
Antall innlegg: 1398

Rimelig sikker på at ingen kriger har blitt startet på bakgrunn av innlegg i forumet her på ordspill. Rapportere spiller som sier upassende ting, er vel minst like stor årsak til krig....og dessuten høyst unødvendig og barnslig.... Å unngå å spille med de igjen, er vel mye bedre...
 
Alfa932009-06-01 18:40
Antall innlegg: 7771

Hvis man lar være å rapportere en spiller, får vedkommende fortsette å spille på Ordspill og si ekle og upassende ting til andre spillere, og vi har forskjellige grenser for hva vi synes er upassende oppførsel. Du kan mene er kommentar er teit eller upassende, andre kan synes det er direkte ekkelt, og slik ønsker vi ikke at det skal være på Ordspill.

Hvis du rapporterer en spiller, kan vi spillverter følge med på og i verste fall utestenge vedkommende slik at ikke du eller andre blir utsatt for ham/ henne igjen.

Vi oppfordrer alle til å melde fra om upassende oppførsel.
 
Alfa932009-06-01 18:42
Antall innlegg: 7771

Det er også lurt å ha med en kopi av chatten eller ta en screen print hvis du støter på spillere som oppfører seg upassende.
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-01 18:44
Antall innlegg: 614

føler ikke at man kommer noe vei med rapportering jeg da men..
syns folket fortsetter som før etter rapporteringa.
så dropper heller det, og unngår de i stedet
 
Alfa932009-06-01 18:48
Antall innlegg: 7771

Vi gjør så godt vi kan med oppfølging. EN enkelt advarsel er kanskje ikke nok for å få sparket ut en spiller - men tenk om nettopp den du spiller med har en klage på seg fra før, og det eneste som skal til for å få ham/ henne utestengt er at du sender en melding til en spillvert?

Vi ser alltid på hvor alvorlig en klage er før vi gjør noe. Er det noe vi synes er fryktelig eller stikk i strid med alle regler, sparker vi ut vedkommende med det samme, men det er sjelden det skjer. Vanligvis skal det mer enn èn klage til, og det er derfor det er viktig at alle sier ifra hvis de møter slike spillere.
 
sarita2009-06-01 19:01
Antall innlegg: 104

hm..ja, få det ut! ;-)
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?