Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 555

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
baltez - Ikke medlem lenger2009-06-04 11:12
Antall innlegg: 1398

I og med at kunstverkene til JamesO har stiget med 66 666 % i verdi på 9 timer og 21 minutter, tror jeg vi trygt kan droppe Oslo Børs, og bevege oss over i kunstmarkedet.

Her snakker vi om en verdistigning på 171 000 prosent i døgnet! Fantasktisk stigning. Etter mine beregninger skulle da kunstverkene være verdt mer en alt annet i hele verden på under 2 døgn. For å si det mildt, du bør bevege deg til nærmeste kunsthandler snarest! Jeg belåner alt jeg har og kjøper kunstverk for alle pengene umiddelbart!!
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-04 12:52
Antall innlegg: 614

Men nå har han bare kopier da, noe som ikke er verd en brøkdel engang.
Alle kan jo fyllet huset sitt med kunstverkkopier til en "verdi" av mange milliarder om de vil.

*løpe henge opp mona lisa-plakat*
 
JamesO - Ikke medlem lenger2009-06-04 17:43
Antall innlegg: 2649

Bildene mine er ikke plakater. De er innrammet i fine trerammer, mange i lakkert eik og indre del av rammen på enkelte bilder er gullbelagt. Videre er de fleste bildene bak glass.
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-06-04 17:59
Antall innlegg: 614

*løpe kjøpe gullblad å feste på plakaten*
finner vell noe drivved i fjæra tenker jeg ..

da er jeg ikke dårligere enn deg iallefall! høhø
 
MyRuin2009-06-04 20:08
Antall innlegg: 201

selv om bildene/plakatene er rammet inn i fine rammer, om det er glass eller ikke, kan det vel fortsatt være plakater/papp/papir inni rammene??
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-06-06 14:45
Antall innlegg: 664

Ja , vi får tro at JamesO har både papp og papir inne i rammene sine.

Uansett vil jeg tipse folk om å kjøpe seg noe fra art.com. Fine bilder i hjemmet adderer klasse til bostedet.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?