Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 447

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kåreknut2009-06-13 00:58
Antall innlegg: 27

Alle forstår jo at det er den 9. profilen hans...og så forstår man at han er uføretrygda som har tid å spille ordspill hele dagene!!
 
scapegoat - Ikke medlem lenger2009-06-13 01:09
Antall innlegg: 225

nå er dere slemme :(

 
mista2009-06-13 01:19
Antall innlegg: 97

han er jo ganske ivrig i forum, så det er jo rart han ikke svarer selv da?
 
HanneH2009-06-13 01:25
Antall innlegg: 2290

Bare en liten påminnelse om at det beste er å holde seg til det trådstareren og debatten her dreier seg om. Ser ingen vits i å sitte og diskutere hvilken profil som hører til hvem, og hvor mange den enkelte har. Det var ikke det denne debatten dreide seg om. Og skulle man finne ut av slike ting må man til med IP sjekk av brukere, og det er det kun administratorene som har mulighet til her på ordspill.
 
Karindi2009-06-13 10:01
Antall innlegg: 98

mathilde - eg går jo ikkje inn for å sperre eit spel for det slår da vel tilbake på meg og, men eg legg der eg kan legge som mine bokstaver passer til, av og til blir det litt sperre, men på det brettet var det veldig enkelt å lage opninger men da hadde den andre fått eit kjempelegg, så korfor skulle eg hjelpe ho til 3 røde og 2 gule ruter. Vil jo ikkje gi bort seieren heller da:)
 
tbeinet2009-06-13 23:55
Antall innlegg: 3

det er de 'tighte' spillene som er gøy. Om en ikke liker det er det vel fritt fram å 'sprekke' opp spillet selv, det blir jo bare en fordel for meg.

Altså jeg spiller ikke for å få til et fint brett, men for å gjøre det så bra som mulig samt vanskelig for motstanderen. Hvis en ikke liker det så kan en vel begynne å legge kabal eller noe.
 
Karindi2009-06-14 08:26
Antall innlegg: 98

:) JA
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?