Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 909

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Gunner2009-07-13 19:03
Antall innlegg: 27


Hei Torill!

Gratulerer jeg også!

Jeg har også....på en annen profil....prøvd å samle/ legge den samme bingoen.

Veeeeldig vanskelig.

Gjorde du, Kness og Liddell en vennlig samarbeidsavtale om at dere spiler til Torill får muligheten........ hvis vi legger "til rette" for en slik bingo?

....som jeg leser fra Liddell's post, - så var det han som fikk ideen, og Kness syns den var genial.

I så fall syns jeg det er hyggelig samspill. Helt legalt, og flott teamarbeid.

Tiotusen røda roser!


 
Torill2009-07-13 19:19
Antall innlegg: 3658

Takk Gunner.

Jeg forteller gjerne om det samarbeidet som var. Jeg visste at jeg sannsynligvis ville komme til å legge min bingo nr 10000 og inviterte med Kness og Liddell. Vi snakket om det før vi begynte å spille, at det var blitt veldig mange bingoer,men at det var mange som gjentok seg. Kness sa jeg burde prøve å legge en ny, og Liddell foreslo titusen. Jeg tvilte, for jeg trodde det var to ord: ti tusen, men Kness hevdet at det burde gå. Vi satte i gang å spille og mitt inntrykk var at kness og liddell gjorde sitt beste som vanlig. Jeg satset ikke på å få mange poeng eller mange bingoer, jeg prøvde bare å spare til titusen. Ikke veldig sære bokstaver, og med en blank brikke gikk det ganske greit, men ikke før i slutten av spillet. Det var veldig gøy, men jeg tapte kampen!

Hvis noen har lyst til å eksperimentere med bingoer, så sett i gang, men gjerne i urankede spill, da det kan gå ut over prestasjonen som helhet.

 
kness - Ikke medlem lenger2009-07-13 20:48
Antall innlegg: 1134

Verken Liddell eller jeg (ihvertfall ikke JEG) trodde et øyeblikk på at Torill skulle klare å legge TITUSEN; vi så det vel mest som en artig tanke.

Så vi spilte som vanlig for å vinne, og mot slutten av spillet ble jeg kvitt æ-en ved å legge ordet HÆL. Ellevill jubel fra Torill, som dermed fikk ut sin fantastiske bingo - kombinert med HÆLE... Jeg var lamslått! Og det er jeg fortsatt.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?