Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående9 028

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-08 23:27
Antall innlegg: 90

Kontrollsjefen
Hva f.. er egentlig problemet til Kontrollsjefen? Bare står der på en gammal krakk og vifter nedlatende med den slitne flosshatten sin og liksom bare "du er et dyktig lite lokomotiv, i morgen skal jeg male deg rød med blåe striper." For ikke å snakke om den irriterende musikken som alltid går i repeat når han avleverer sine slitne replikker: Ba tu di tu du du du tum tu tum tu tum tu tum! Hva i h... er det egentlig han vil meg?
 
Kirsti2009-08-08 23:32
Antall innlegg: 1946

Har du drukket for mye voksenbrus, angry-shoes?
 
Maisen2009-08-08 23:35
Antall innlegg: 177

Eller en overdose Thomas-toget?
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-08 23:44
Antall innlegg: 90

Voksenbrus?! Er det alkohol du sikter til? Men jeg er jo bare tolv år, det ville være stikk i strid med Kongens forordninger!
 
Kirsti2009-08-08 23:45
Antall innlegg: 1946

Å himmel. Da beklager jeg på det sterkeste at jeg antydet noe slikt. Guri, håper jeg ikke blir kastet ut av Ordspill nå, altså.
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-08 23:55
Antall innlegg: 90

Er det deg, Frøken Brynjulfsen? Fra gymnastikken? Har du kommet for å hjemsøke meg? Jeg sverger, det var ikke bare jeg som forsynte meg av fruktbeholdningen i inspektørboligen, jeg sverger! Alle var med på det!

Bring det også inn for denne Ordspill som det til stadighet siktes til! Måtte han finne det i sitt hjerte å la oss få være her inne i varmen. Kulden der ute er ikke til å utholde, Frøken Brynjulfsen!
 
Kirsti2009-08-09 00:37
Antall innlegg: 1946

Nå sitter jeg med klump i halsen og skulle av hele mitt hjerte ønske at jeg faktisk _var_ frøken Brynjulfsen fra gymnastikken. Men akk.
 
Snømannen2009-08-09 02:06
Antall innlegg: 1556

Hvpr er hvor er hvor er skygge
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-09 04:49
Antall innlegg: 1398

Ikke så mye voksenbrus! Han er akkurat tilbake fra utdanningsleir i Nord-Korea, så ble nok bare litt forvirret. Velkommen tilbake.
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-09 11:07
Antall innlegg: 90

Kamerat Baltus! Lille Pjotrek! Du må slutte å pirke i maten!

Vi husker vel alle hendelsen. De var ikke snille med deg, lille stropnik. Bladlusa, husker jeg at de kalte deg. Men nå må du spise opp potetgryta di, Vachslav!
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-09 12:30
Antall innlegg: 664

Baltez, det går rykter om at du har tenkt å selge alle albumene dine med utklippsbilder av Carl I Hagen for 2000 kr og at du ikke kan tenke deg å kvitte deg med alle permene med utklippsbilder av Siv Jensen for under 10.000 kr. Er dette riktig ?

 
mr x2009-08-09 12:34
Antall innlegg: 80

for reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeel
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-14 21:49
Antall innlegg: 664

Du må svare baltez, for angry shoes vil kjøpe bildene dine, han skal bruke dem til å kaste piler på og skyte med luftgevær på. For deretter skal han selge de maltrakterte bildene til muslimer på Muhammeds dag 5. september, og han selger også en signert Rocky-film av Kim il Young, og halvparten av gebisset til Hitler som kom i Stalins besittelse like etter 2.verdenskrigs slutt og den blonderøde BH-en til Eva Braun, som hun brukte under sin første elskovsnatt med Der Fûhrer.
 
Ninaxxx2009-08-14 22:58
Antall innlegg: 1437

Jeg digger dine sinnsforvirrede skrablerier, angry-shoes!

Frøken Brynjulfsen og lille Pjotrek? Jeg dåner av latter, hehe :-D
 
Snømannen2009-08-15 00:03
Antall innlegg: 1556

Det bildet av frøken xxx er det mest sexy jeg noengang har sett.
Send meg et i helfigur da? Vær så snill. Og slutt å kødde med Baltez - han er kameraten min!

Og temaet, vi må ikke glemme temaet, mannen er gitt ansvar, uten å ha forutsetninger for å fylle rollen, så har han fylt den med formalia og seremoni i stedet for ordentlig innhold. Skjer i de fleste bedrifter. Han ser viktig ut og andre blir glad når han kommer, selv om han (og vi) vet at han egentlig ikke fyller noen virkelig funksjon. Slike regelryttere og "seremonimestere" har vi i de fleste miljøer og kulturer.

Ta f eks meterologen på TV - alle vet at det ikke er han som styrer været - allikevel får han lov til å stå der å vifte med armen i profil.
Nei da er det noe annet med værdamene - de gjør en mye bedre profil og er mye flinkere til å vifte.



 
Ninaxxx2009-08-15 00:34
Antall innlegg: 1437

Ditto, snømannen. - Du ser helt ubeskrivelig kjekk ut på det bildet. Kan du sende meg et i helfigur så jeg får sett de lange, sterke beina dine?

Dessuten kødder jeg ikke med Baltez, han er en kjernekar. Det er mer angry-shoes' navnevalg som som gjør at jeg humrer godt for meg selv.

Men du skal ha for et godt svar til angry-shoes. Jeg våget meg slett ikke på en tolkning.
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-15 12:44
Antall innlegg: 90

Takk for oppklaringen, Snømannen! Nå forstår jeg Kontrollsjefen så meget bedre, og utsiktene for fredelig nattesøvn er atter til stede. Takk!

Ninaxxx: Jeg dåner av meg selv noen ganger. Våkner humrende opp midt i byen med et fårete smil om leppene...
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-16 00:18
Antall innlegg: 664

Tips: Prikk kontrollsjefen på skuldra, nårn snur seg så spray han raskt og nådeløst med bringebærspray, snurr deretter meterlange lakrissnører rundt den innbilske fyren og stapp munnen hans full med sitrondrops. Hold så en søtladent foredrag om Karius og Baktus, mens gamle Ivo Caprino-filmer fremvises lydløst på et lite og slitt kinolerret. Alt mens 10 tannleger i bakgrunnen korer messende gradvis høyere gregorianske munkehymner med tibetansk klokkeklang akompagnert med afrikansk pygmechanting.... Da skulle han få noe å tenke på, eklingen....

 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?